Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
			
		
		
			- 
				
								frantic							
- потребител
  
- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от frantic » 25 ное 2006, 19:33
			
			
			
			
			Здравейте, Проблема е следния: Когато е на свободна скорост генератора ми дава 6V ??? А когато махна клемата на генератора и замеря с мултицета + на клемата и - на корпус ми дава 0.01V. Някой знае ли защо се получава така? Колко волта трябва да ми дава когато меря директно от генератора?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 buhap
- потребител
  
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 25 ное 2006, 20:23
			
			
			
			
			лампата на таблото свети ли?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								frantic							
- потребител
  
- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от frantic » 25 ное 2006, 20:32
			
			
			
			
			Лампата изгасва след като запаля. НО сега се сетих че като превключих мултицета на променливо напрежение ми даде 37V. Да не би да е от токоизправителя в генератора?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 buhap
- потребител
  
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 25 ное 2006, 20:37
			
			
			
			
			може и диот да има пробил ама акумолатора ще се истущава през генератора.Не се сещам схемата на греца как е вмомента .
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								frantic							
- потребител
  
- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от frantic » 25 ное 2006, 20:40
			
			
			
			
			Аз схемата на греца е знам с 4 диода е ама доста ще се уръся защото трябва да е за 70А колкото дава генератора на дизелите.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 buhap
- потребител
  
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 25 ное 2006, 20:46
			
			
			
			
			диодите са 6 и ако можеш да извадиш поне един от плочката ше си герой.Работят на 3 фази и средниа ток е по малък.Стига гадане.Акумолатора добре ли е.М-у другото при одкачане на клемата при работещ двигател релето понякога сдухва.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								frantic							
- потребител
  
- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от frantic » 25 ное 2006, 21:00
			
			
			
			
			ОК. утре отивам да търся плочка по моргите. Акумулатора мисля че е добре след като не дава напрежение генератора. След като го заредих вкъщи кара 1 седмица:)
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 buhap
- потребител
  
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от buhap » 26 ное 2006, 09:23
			
			
			
			
			ако ще ремонтираш сам свали и премери диодите все пак да не се окаже друго преди да купиш
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								svir4o							
- потребител
  
- Мнения: 137
- Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
- Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
- Местоположение: varna
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от svir4o » 26 ное 2006, 19:39
			
			
			
			
			колегамоят съвет е да вземеш да я закараш на майстор еладжия който ще ти смени плочката с нова и ще имаш гаранция. а от моргите ще те сапунисат около 50 лв новата плочка ще е сигурно 80 лв и монтаж 20 лв е по добре от 50 и ощедвама трима майстори .четки.ротори .диоди.презапояване и ред други сапунки и загубено време.не питй старо питай патило 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта