Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Докато обмислям идеи за свързване на новия ауспух със системата реших да почистя оригиналния накрайник. Използвах продукт за полиране на метали на "Wolfkraft". Представлява кичета и пасти с които се полират повърхностите.Преди да втрия пастите почистих нагара с водна шкурка 800, и отвън и отвътре.
След изброените по-горе манипулации ето и крайния резултат....

Хубавото на тази процедура е, че така се образува защитен филм и в последствие се чисти по-лесно от сажди и мръсотия.
А успоредно с накрайника идва ред и на поредното добавяне на екстра, по аналог с другите ми коли.А именно електрификация на задните седалки.Това ще рече :
1.Вграждане на отопление в задните седалки и облегалки.
2.Вграждане на ел. регулиране на задните облегалки (по аналогия с Модела Scorpio Ghia Мк1 85-94)
За целта намерих донор, който бе така добър да ми прати средната конзола от Скорпио Мк2 ,заедно с пълната инсталация под нея.


Осигурени са Бутоните за подгрева ,бутоните със стрелките са с осветление и се използват за регулирането на наклона на облегалките (От Мк1),релета, както и бутон за автоматично отваряне на задния капак от купето (От Фиеста Мк4). Предвиден е и бутон "1,2,3" за инсталиране на функция памет на пасажерската седалка.
Между другото инсталирахме електронния блок управляващ автоматичното светване на фаровете, след включване на запалването.Поради факта, че китайските дневни светлини не изкарват повече от година решихме да не използваме такива.Сега вече използваме само късите светлини.Системата е направена така, че след запалване минавайки 10 сек. късите се включват.Включват се само късите, без задните габарити, без лампите по таблото и бутоните.
Ел. блока на дневните светлини е позициониран в кутийка с влагозащита IP44.Самата кутийка боядисах със шагрен.

Изработена и боядисана бе нова закрепваща планка на акумулатора.Към нея се закрепва пластмасов протектор, който пази от влага и боклуци кутията с предпазителите и релетата.

Не са точния цвят, но ще бъдат боядисани...
Започва се с изграждането на инсталацията......


И така стъпка по стъпка до пълното изграждане и прекарване от средната конзола, под мокета и към задната част на купето...
Ето и боядисаните капаци.

Тъй като средната конзола оригинално няма отвори за бутони (за задни ел. седалки с подгрев и бутон за автоматично отваряне на багажника)трябваше да се пробият.Самото пробиване е труден процес, свързан с предварително разчертаване, белязване, разпробиване на центри, изрязване с фрези и пилене.Така, че намя да се спирам подробно върху него, само ще кажа че времето за изработка отнема около 1 ден.
Показвам крайния резултат.....

След като я разпробихме реших черния мат да го направя гланц. Има два начина за правена на това в зависимост какъв ефект се търси.Ако се търси ефект "пиано лак" са пръска с черен спре, лак, полиране с водно, лак и т.н.Аз не търсих този ефект, а целта ми беше да направя черния мат на пластмасата в черен гланц.
Процедурата е следната:
1.Минава се с водна шкурка 400 целия детайл.Хубаво е под вода.
2.Същата процедура с 800
3.И накрая с 2000
4.Полира се с абразивна паста с машина и киче.(На ръка не става, иска обороти).
5.Полира се с полир паста или в моя случа с черна паста за пластмаси.
Ето и с оригинална на вид средна конзола(също полирана от мен, но в цвят беж).Виждат се оригиналните места за бутони и новите допълнителни.


След изброените по-горе манипулации ето и крайния резултат....


Хубавото на тази процедура е, че така се образува защитен филм и в последствие се чисти по-лесно от сажди и мръсотия.
А успоредно с накрайника идва ред и на поредното добавяне на екстра, по аналог с другите ми коли.А именно електрификация на задните седалки.Това ще рече :
1.Вграждане на отопление в задните седалки и облегалки.
2.Вграждане на ел. регулиране на задните облегалки (по аналогия с Модела Scorpio Ghia Мк1 85-94)
За целта намерих донор, който бе така добър да ми прати средната конзола от Скорпио Мк2 ,заедно с пълната инсталация под нея.


Осигурени са Бутоните за подгрева ,бутоните със стрелките са с осветление и се използват за регулирането на наклона на облегалките (От Мк1),релета, както и бутон за автоматично отваряне на задния капак от купето (От Фиеста Мк4). Предвиден е и бутон "1,2,3" за инсталиране на функция памет на пасажерската седалка.

Между другото инсталирахме електронния блок управляващ автоматичното светване на фаровете, след включване на запалването.Поради факта, че китайските дневни светлини не изкарват повече от година решихме да не използваме такива.Сега вече използваме само късите светлини.Системата е направена така, че след запалване минавайки 10 сек. късите се включват.Включват се само късите, без задните габарити, без лампите по таблото и бутоните.
Ел. блока на дневните светлини е позициониран в кутийка с влагозащита IP44.Самата кутийка боядисах със шагрен.

Изработена и боядисана бе нова закрепваща планка на акумулатора.Към нея се закрепва пластмасов протектор, който пази от влага и боклуци кутията с предпазителите и релетата.

Не са точния цвят, но ще бъдат боядисани...
Започва се с изграждането на инсталацията......


И така стъпка по стъпка до пълното изграждане и прекарване от средната конзола, под мокета и към задната част на купето...
Ето и боядисаните капаци.

Тъй като средната конзола оригинално няма отвори за бутони (за задни ел. седалки с подгрев и бутон за автоматично отваряне на багажника)трябваше да се пробият.Самото пробиване е труден процес, свързан с предварително разчертаване, белязване, разпробиване на центри, изрязване с фрези и пилене.Така, че намя да се спирам подробно върху него, само ще кажа че времето за изработка отнема около 1 ден.
Показвам крайния резултат.....

След като я разпробихме реших черния мат да го направя гланц. Има два начина за правена на това в зависимост какъв ефект се търси.Ако се търси ефект "пиано лак" са пръска с черен спре, лак, полиране с водно, лак и т.н.Аз не търсих този ефект, а целта ми беше да направя черния мат на пластмасата в черен гланц.
Процедурата е следната:
1.Минава се с водна шкурка 400 целия детайл.Хубаво е под вода.
2.Същата процедура с 800
3.И накрая с 2000
4.Полира се с абразивна паста с машина и киче.(На ръка не става, иска обороти).
5.Полира се с полир паста или в моя случа с черна паста за пластмаси.
Ето и с оригинална на вид средна конзола(също полирана от мен, но в цвят беж).Виждат се оригиналните места за бутони и новите допълнителни.


- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Средната конзола мина "второ четене" и бе окончателно окабелена.Допълнително направихме отвори и през които укрепихме кабелите.Всичкото това се налага поради факта, че отдолу пространството е малко, а кабелите са много.Има и допълнително 2 релета.


а това е прясно тапицирания подлакътник.Вече с кожа абсолютно еднаква с тази на салона.И много благодарско на Краси от Севлиево за перфектната изработка.


А тук са вече монтираните бутони и панели за задвижването на задните облегалки.


Ето го и подлакътника..

Изцяло изработена на ново основа за бутон позиция памет пасажерска седалка.И тапициране в кожа(същата като на салона).


Започна се с окабеляването от средната конзола към задните места.Доста нерви и труд се хвърли, защото всичко трябваше да бъде в кабелен сноп и под мокета.Усложнение имаше и поради факта, че между мокета и пода има термо и шумоизолационни панели.

А тук вече всичко е събрано, закрепено и облепено.


И вече готови!Голям кеф е....



а това е прясно тапицирания подлакътник.Вече с кожа абсолютно еднаква с тази на салона.И много благодарско на Краси от Севлиево за перфектната изработка.



А тук са вече монтираните бутони и панели за задвижването на задните облегалки.


Ето го и подлакътника..

Изцяло изработена на ново основа за бутон позиция памет пасажерска седалка.И тапициране в кожа(същата като на салона).


Започна се с окабеляването от средната конзола към задните места.Доста нерви и труд се хвърли, защото всичко трябваше да бъде в кабелен сноп и под мокета.Усложнение имаше и поради факта, че между мокета и пода има термо и шумоизолационни панели.


А тук вече всичко е събрано, закрепено и облепено.


И вече готови!Голям кеф е....


- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
След пролетното пускането в движение на люка се оказа, че има нужда някои от частите по механиката да се подменят.Бяха засегнати планките задвижващи ветробранния спойлер.Иначе всичко останало по системата функционираше безпроблемно.
Всичко започна с премахване на въпросните планки(п-профили) или поне това което беше останало от тях.

Самото разкачане не е трудно.Трудно е намирането на въпросните планки.Оказа се, че те не се предлагат като резервна част.Нито в "МП" нито някъде в западна Европа.Консултирах се с фенове на модела в Англия и Европа и те ми казаха да използвам от Фокус или други модели.Също и, че при тях не се предлагали.В крайна сметка успях да намеря и то от Скорпио само, че Мк1 (1985-94) и то здрави..И то изложени на слънце и дъжд години наред.Голям късмет!Съвпаднаха с моите 1:1 Ето и сравнение.
Преди монтажа изчистихме улуците и цялото пространство около люка.Като даже и пастирах с вакса навсякъде.Изчистих и третирах гуменото уплътнение на стъклото.

Планките ги грундирах с шприц кит и след това ги боядисах с черна боя.


След монтажа пълно гресиране с бяла,течна грес.По съвет на форд скорпио феновете от Англия!Много е важно да се гресират всички движещи се части и най-вече стоманеното задвижващо въже.



Всичко започна с премахване на въпросните планки(п-профили) или поне това което беше останало от тях.



Самото разкачане не е трудно.Трудно е намирането на въпросните планки.Оказа се, че те не се предлагат като резервна част.Нито в "МП" нито някъде в западна Европа.Консултирах се с фенове на модела в Англия и Европа и те ми казаха да използвам от Фокус или други модели.Също и, че при тях не се предлагали.В крайна сметка успях да намеря и то от Скорпио само, че Мк1 (1985-94) и то здрави..И то изложени на слънце и дъжд години наред.Голям късмет!Съвпаднаха с моите 1:1 Ето и сравнение.

Преди монтажа изчистихме улуците и цялото пространство около люка.Като даже и пастирах с вакса навсякъде.Изчистих и третирах гуменото уплътнение на стъклото.


Планките ги грундирах с шприц кит и след това ги боядисах с черна боя.


След монтажа пълно гресиране с бяла,течна грес.По съвет на форд скорпио феновете от Англия!Много е важно да се гресират всички движещи се части и най-вече стоманеното задвижващо въже.




- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Дойде време да се позанимаваме с дребни забележки по външния вид.В Германия колата е била натикната в задната врата в зоната под лайсната и последвал ремонт.Обаче ремонта не е направен както трябва.И за това се налага да го пооправим.За целта махнахме лайсната и свалихме всичко до метал.
Решихме успоредно с това да пооправим и забележките по веждите.
Използване само на качествени марки китове, лакове ,грундове и т.н.Слагам черта на "BODY"!

Тук вече е изчистено и обработено с "Wurth"


Малко работа и по задния край на веждата..

Полагане на запълващ кит и шлайфане

Решихме успоредно с това да пооправим и забележките по веждите.

Използване само на качествени марки китове, лакове ,грундове и т.н.Слагам черта на "BODY"!

Тук вече е изчистено и обработено с "Wurth"


Малко работа и по задния край на веждата..

Полагане на запълващ кит и шлайфане


- 2.9
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 01 дек 2006, 19:09
- Модел на автомобила: Scorpio2.9 24V COSWORTH Ghia,Scorpio 2.9 12V Ghia;Еscort XR3i 1.8 16V cabriolet
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Много хубaво!Зaдните облегaлки и aз ги отигрaх нaвремето щото швaбaтa реже екстри с годините.Нaдявaм се че не редиш бутони зa рaзкош aми ще сложиш отоплениятa и електромехaнизмите,които между другото не стaвaт едно към едно но ще се спрaвиш.Не могa дa рaзберa логикaтa обaче бутоните зa отопление не зaдните седaлки дa сa отпред..?!Иво беше сложил тaкивa от мондео отзaд до тези зa облегaлкaтa и мисля беше идеaлно.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Ако погледнеш в темата за английското скорпио ще видиш, че там съм сложил редуктори от Мк1(Иво ми се обажда преди 2 години да ме пита как съм ги монтирал).Даже са със забраняващ бутон по аналог на задните ел.стъкла.Инсталацията за отоплението вече е пусната до отзад.В момента е наред дясна седалка с памет....Но нека първо завърша вратата и веждите.

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Втори оглед и финишно китосване преди шприц кита.

А тук сме с монтиран допълнителен ауспух накрайник.

След боядисването ще свържа втория накрайник с оригиналния.За да има връзка и да не е бутафорен.

Облепени и с първи слой шприц.Нанесен е пистолет.


И вече готови

Наздраве!


А тук сме с монтиран допълнителен ауспух накрайник.

След боядисването ще свържа втория накрайник с оригиналния.За да има връзка и да не е бутафорен.

Облепени и с първи слой шприц.Нанесен е пистолет.


И вече готови

Наздраве!


-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 30 юни 2016, 22:45
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Браво, изглежда уникално. Много ми харесват фаровете на модела 

Мястото на жената е в леглото...........гола
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Нека да повдигнем темата.Дойде лятото и малко свободно време та се рушихме да се захванем яко с колицата. На първо време трябваше да довърша боядисването на вратата и забележките по веждите.
След основното китосване преминахме към шприц, шлайфане водно и боя.






След боядисването с лака трябваше да са мине водно 2000 и след това с пастиране да се финишира.
Имаше 4 вида лак и аз реших да взема от най-скъпия.Мисля че литъра излиза около 100лв.Да видим колко ще изкла.
Пастирането направих с 3 вида пасти на "3М". Ефекта е страхотен.Преди събора на 3 септември ще мина цялата кола с тях.




Следващите процедури бяха свързани с много работа и труд.А именно изграждане на нова инсталация в двигателния отсек.Това е най-болното място на тези модели(както и на повечето европейски фордове произведени в интервала 1993-1996 г).Ел. инсталацията е направена от некачествени материали и в следствие на температурата и маслените пари следва разпадане на изолационния слой на проводниците.Това е голям проблем за който Форд крият и споменават единствено в един технически бюлетин от 1997,че има евентуален проблем с ел. инсталацията при Мондео Мк1. До сега, с бащата сме сменили частично или напълно инсталациите на 10 автомобила Форд Скорпио, но всички бяха 4 цилиндрови. Сега за първи път скачахме на 6 цилиндров.
И започна разкриването на инсталацията......

Премахване на левия всмукателен кръг.

поглед към С110 основния куплунг - връзка между ЕЕС V и всичките сензори и датчици.

Ето ги и новите кабели 0,5,075,1,00 мм

След премахването на бандажите лъсна жестоката истина.....

Кабел по кабел всичко започна да се изгражда на ново....

Термошлаух, тиксо, бандаж.....Запояване при всяка връзка.




Оправени бяха всички кабели от С110 до TFI модула и до всички датчици. Стискахме палци кабелите под рейките на дюзите да са в добро състояние.Тъй като те се намираха между двата реда цилиндри в нещо като заслон.
Преди теста реших да почистя клапата на VIS системата която сработва и се отваря над 3200 об за да подъде по-голямо количество въздух.Почистих я със спрей на "Абро".


Смених и филтърчето на картерните газове.

Събрахме всички компоненти и запалихме двигателя.Резултата беше трагичен - неравномерна работа, пушек през ауспусите, глъхнене. OBD-то показа една камара грешки и най- фрапиращата беше проблем в един от електромагнитите на автоматичната скоростна кутия(A4LDE).Това ни наведе на мисълта, че проводниците пак са в основата на всичко.При изграждането на новата инсталация сме размърдали и съществуващата при което всичко е станало на ювка.Следваше ново разглобяване на всичко и даже демонтаж на дюзите.......

Кабели ,кабели и кабели...... ето и основния куплунг на СО2 датчиците и управлението на автоматика.Кутията е изцяло електронна и взима директно информация от ЕКУ-то чрез датчиците.

Следващите 3 снимки олицетворяват качеството на ел. материалите вложени от Форд през 1995.Незнам кой е доставчика, но ще пратя тези снимки до централата на Форд в Koln със запитване за мнение.?


Работата продължава и продължава.Новите кабели за захранване на дюзите.






И вече сме готови
След основното китосване преминахме към шприц, шлайфане водно и боя.






След боядисването с лака трябваше да са мине водно 2000 и след това с пастиране да се финишира.
Имаше 4 вида лак и аз реших да взема от най-скъпия.Мисля че литъра излиза около 100лв.Да видим колко ще изкла.

Пастирането направих с 3 вида пасти на "3М". Ефекта е страхотен.Преди събора на 3 септември ще мина цялата кола с тях.




Следващите процедури бяха свързани с много работа и труд.А именно изграждане на нова инсталация в двигателния отсек.Това е най-болното място на тези модели(както и на повечето европейски фордове произведени в интервала 1993-1996 г).Ел. инсталацията е направена от некачествени материали и в следствие на температурата и маслените пари следва разпадане на изолационния слой на проводниците.Това е голям проблем за който Форд крият и споменават единствено в един технически бюлетин от 1997,че има евентуален проблем с ел. инсталацията при Мондео Мк1. До сега, с бащата сме сменили частично или напълно инсталациите на 10 автомобила Форд Скорпио, но всички бяха 4 цилиндрови. Сега за първи път скачахме на 6 цилиндров.
И започна разкриването на инсталацията......


Премахване на левия всмукателен кръг.

поглед към С110 основния куплунг - връзка между ЕЕС V и всичките сензори и датчици.


Ето ги и новите кабели 0,5,075,1,00 мм

След премахването на бандажите лъсна жестоката истина.....


Кабел по кабел всичко започна да се изгражда на ново....

Термошлаух, тиксо, бандаж.....Запояване при всяка връзка.





Оправени бяха всички кабели от С110 до TFI модула и до всички датчици. Стискахме палци кабелите под рейките на дюзите да са в добро състояние.Тъй като те се намираха между двата реда цилиндри в нещо като заслон.
Преди теста реших да почистя клапата на VIS системата която сработва и се отваря над 3200 об за да подъде по-голямо количество въздух.Почистих я със спрей на "Абро".


Смених и филтърчето на картерните газове.

Събрахме всички компоненти и запалихме двигателя.Резултата беше трагичен - неравномерна работа, пушек през ауспусите, глъхнене. OBD-то показа една камара грешки и най- фрапиращата беше проблем в един от електромагнитите на автоматичната скоростна кутия(A4LDE).Това ни наведе на мисълта, че проводниците пак са в основата на всичко.При изграждането на новата инсталация сме размърдали и съществуващата при което всичко е станало на ювка.Следваше ново разглобяване на всичко и даже демонтаж на дюзите.......


Кабели ,кабели и кабели...... ето и основния куплунг на СО2 датчиците и управлението на автоматика.Кутията е изцяло електронна и взима директно информация от ЕКУ-то чрез датчиците.

Следващите 3 снимки олицетворяват качеството на ел. материалите вложени от Форд през 1995.Незнам кой е доставчика, но ще пратя тези снимки до централата на Форд в Koln със запитване за мнение.?




Работата продължава и продължава.Новите кабели за захранване на дюзите.






И вече сме готови


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Браво Младене за неимоверния труд, браво и на баща ти ! Невероятни сте, и толкова търпение..................
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Колкото и да е смешно кабелите са произведени в България, а изолацията е правена от био материали, затова и се разпада така, проблема с кабелите съществува при мерцедес, опел и форд от тези години.

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
И Пежо 605 също..........Didibao написа: проблема с кабелите съществува при мерцедес, опел и форд от тези години.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
А ето така звучат нещата.....
https://www.youtube.com/watch?v=z_uJrY1ivdg
https://www.youtube.com/watch?v=z_uJrY1ivdg

- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Ще взема една туба бензин и ще дойда да послушам малко музика... 

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
То се е видяло, че ще правим и пасажерската седалка с памет.Така че започваме да набавяме необходимите мАтриали....
Ел. шаси с моторчета с вградени в тях потенциометри и управляващ блок.

Колата е от най-ранните модификации (сглобка 1994) и без "глобално затваряне" и естествено това не ме кефи.
Ето ги и модулите които ще разрешат проблема....

Те са съобразени че трябва да управляват и паметта на седалките и огледалата.
За по лесна работа решихме да си направим и схемичка......

Ел. шаси с моторчета с вградени в тях потенциометри и управляващ блок.

Колата е от най-ранните модификации (сглобка 1994) и без "глобално затваряне" и естествено това не ме кефи.
Ето ги и модулите които ще разрешат проблема....

Те са съобразени че трябва да управляват и паметта на седалките и огледалата.
За по лесна работа решихме да си направим и схемичка......


- didon80
- потребител
- Мнения: 1929
- Регистриран: 19 ное 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Мондео МК3 GHIA X 2.2 TDCI 2005г.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 74#p545238 - Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Страхотна работа сте свършили , скорпиона е станал по-добре отколкото някога е бил слизайки от поточната линия. Трябва да изпратите проекта на някои от предаванията по тв за направата на такива произведения на изкуството. Поздравления за старанието и постигнатите резултати.
- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
Мерси, радваме се че хората ни оценят труда.Всичко се прави с много страст и мерак!

-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 24 авг 2016, 23:30
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Scorpio 2.9 24V cosworth
На мен ми е интересно, толкова труд и толкова обновления, каква е крайната цел на автомобила? Продажба като антика или лично каране?
Дали да викна пътна помощ или да си викна такси - мисълта на всяка жена пред развалена кола 

- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта