фокусът на toniboy
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
Благодаря.
Ако намеря тасове 14-ки на които да минават гайките през тях бих си взел. Ако сложа обикновенни с опашка хванати няма да изкарат една вечер.Много бързо ще изчезнат като на фиестата .Там бяха металните оригинални. купих колата и сутринта оп няма ги. Даже нямам и снимка с тях .
А за лятото джантата е имам.
Ако намеря тасове 14-ки на които да минават гайките през тях бих си взел. Ако сложа обикновенни с опашка хванати няма да изкарат една вечер.Много бързо ще изчезнат като на фиестата .Там бяха металните оригинални. купих колата и сутринта оп няма ги. Даже нямам и снимка с тях .
А за лятото джантата е имам.
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
Днес ми смениха vss датчика. Датчика които отчита скоростта и изминатите километри.
48 лв датчик и 10 за смяната.
Немски . Последните 100 км изминати градско имам реално отчетени 10-15 км изминати, останалите нищо. / като ходя до работа за пет дена точно 102 км.минавам , без да имам други излизания
За сега работи нормално само 12 км съм минал след смяната ./от сервиза до вкъщи/ Надявам се да нямам проблеми повече с него.
Това е стария -




и кутията на новия:

48 лв датчик и 10 за смяната.
Немски . Последните 100 км изминати градско имам реално отчетени 10-15 км изминати, останалите нищо. / като ходя до работа за пет дена точно 102 км.минавам , без да имам други излизания
За сега работи нормално само 12 км съм минал след смяната ./от сервиза до вкъщи/ Надявам се да нямам проблеми повече с него.
Това е стария -
и кутията на новия:
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
Днес водих фокуса в сервиз за газови по случаиност се оказа че работят и с такова като моето романо.
Смениха ми филтъра с нов и клапана чистиха нещо мисля и там има филтърче. Имах съмнения за по ниски обороти на газ а то филтъра бил за смяна и от време на време имах чувство че нещо претриса мотора в ниските и на свободна.
Все пак не е обслужвана от мен и има неща за които реално няма как да знам кога и преди колко километра са сменяни.
Свещите , ангренажен ремък, ролките още не съм ги пипал . При първа възможност те са на прицел за смяна . Само знам за пистовия ремък с обтегача и ролката са сменени малко преди да взема колата .Имаше фактура за смяната им в жабката, и си личи ремъка е нов,
Смениха ми филтъра с нов и клапана чистиха нещо мисля и там има филтърче. Имах съмнения за по ниски обороти на газ а то филтъра бил за смяна и от време на време имах чувство че нещо претриса мотора в ниските и на свободна.
Все пак не е обслужвана от мен и има неща за които реално няма как да знам кога и преди колко километра са сменяни.
Свещите , ангренажен ремък, ролките още не съм ги пипал . При първа възможност те са на прицел за смяна . Само знам за пистовия ремък с обтегача и ролката са сменени малко преди да взема колата .Имаше фактура за смяната им в жабката, и си личи ремъка е нов,
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
Преди да падне снега имах проблем с предна дясна дръжка по точно външната . Не се отваряше . оставаше в това положение:
От моргата взех друга външна дръжка с двете куки , пружина и я оставих да я сменят,/колега от клуба/ сега всичко е ок.


Сега като застудя централното почти отказва , изчетох доста теми и мнения по въпроса но при мен и ключа е много изпилеан а е само един.
Та проблема е ,че лявата врата може само да я заключи но не може да отключи .Централното само щрака но не задържа да отворя и трябва да дебна момента да отворя вратата и така останалите остават заключени. Временно решение за 15 лв днес си изкарак ключ без чип сасмо да отключвам и заключвам вратите. Като цяло искам да си направя втори ключ с чип и този изхабения да ми остане резерва. но 80 лв са ми много точно сега след гражданската , а да прехвърлям чип на друг 40 лв пак ще остана с 1 ключ. това е временно решение.


По принцип не ме бърка временно да нося 2 ключа един за вратите и втори за боша. Все пак фиестата така беше нищо ,че нямаше чип за имобилайзер, там сменях патрон на едната врата и се получи разлика в нарезите на ключа. и така си остана 5-6 години.
На пролет ще се разглобяват всички брави ще се почистят и смажат както трябва да бъде. Просто с времето научавам все повече плюсове и минуси . Но като цяло колата си е много добра .
още една снежна снимка ,

В сняг до праговете без проблем .

От моргата взех друга външна дръжка с двете куки , пружина и я оставих да я сменят,/колега от клуба/ сега всичко е ок.
Сега като застудя централното почти отказва , изчетох доста теми и мнения по въпроса но при мен и ключа е много изпилеан а е само един.
Та проблема е ,че лявата врата може само да я заключи но не може да отключи .Централното само щрака но не задържа да отворя и трябва да дебна момента да отворя вратата и така останалите остават заключени. Временно решение за 15 лв днес си изкарак ключ без чип сасмо да отключвам и заключвам вратите. Като цяло искам да си направя втори ключ с чип и този изхабения да ми остане резерва. но 80 лв са ми много точно сега след гражданската , а да прехвърлям чип на друг 40 лв пак ще остана с 1 ключ. това е временно решение.
По принцип не ме бърка временно да нося 2 ключа един за вратите и втори за боша. Все пак фиестата така беше нищо ,че нямаше чип за имобилайзер, там сменях патрон на едната врата и се получи разлика в нарезите на ключа. и така си остана 5-6 години.
На пролет ще се разглобяват всички брави ще се почистят и смажат както трябва да бъде. Просто с времето научавам все повече плюсове и минуси . Но като цяло колата си е много добра .
още една снежна снимка ,

В сняг до праговете без проблем .
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
Вече с монтиран подлакътник.
Верно не е ориганален за модела , но на мен ми върши работа, дребни неща, документи ,телефон да сложа по време на път, идеално.
Пък и малко по комфортно се чуствам така.
Преди да го сложа
конзолата е в много лош вид налючспена е цялата и мислех да я сменям но на нея е монтиран превключвателя на газовото и там не ми се пипа, и за това реших по добре да сложа това и сега даже ми харесва как се получи.
монтаж.


така изглежда от зад , даже и пепелника може да се ползва в края на конзолата.

И от горе , може и да се издурпва леко на пред кожената част.

.Не пречи на ръчната по никакъв начин.
Оригинала от разни английски аукциони идва към 100 лв и отделно доставка, за сега толкова. скоро ще имам още глезотийки но всичко с времето си.
Верно не е ориганален за модела , но на мен ми върши работа, дребни неща, документи ,телефон да сложа по време на път, идеално.
Пък и малко по комфортно се чуствам така.
Преди да го сложа

монтаж.


така изглежда от зад , даже и пепелника може да се ползва в края на конзолата.

И от горе , може и да се издурпва леко на пред кожената част.

.Не пречи на ръчната по никакъв начин.
Оригинала от разни английски аукциони идва към 100 лв и отделно доставка, за сега толкова. скоро ще имам още глезотийки но всичко с времето си.
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
Малко да раздвижа темата .
Като начало не се сдържах да не започна да правя нещо по колата .
След доста търсене се сдобих с фарове за мк1.5 Следва да се преправи окабеляването и да се монтират .



Нямат драскотини, пукнато, рефлекторите светят ,нямат окислено и повредено. имат и нужните букси ,нещо което на няколко обяви липсваше.
Вчера ми сменяха задното феродо с ново . Марка TRW. смениха ми и спирачната течност с нова на кастрол.Но после ми спече ляво цилиндърче на връщане от работа.Оказа се буталото блокирало от единия край в затворено полжение и задържа челюстите затворени, Естествено смяна с ново цилиндърче .
Малко фото


Като начало не се сдържах да не започна да правя нещо по колата .
След доста търсене се сдобих с фарове за мк1.5 Следва да се преправи окабеляването и да се монтират .
Нямат драскотини, пукнато, рефлекторите светят ,нямат окислено и повредено. имат и нужните букси ,нещо което на няколко обяви липсваше.
Вчера ми сменяха задното феродо с ново . Марка TRW. смениха ми и спирачната течност с нова на кастрол.Но после ми спече ляво цилиндърче на връщане от работа.Оказа се буталото блокирало от единия край в затворено полжение и задържа челюстите затворени, Естествено смяна с ново цилиндърче .
Малко фото
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
Днес пристигна и модула за дневните светлини .Имам подарък крушки на Lucas. H1и H7 - 60/55W Не съм ги чувал като марка и модел.
Предполагам ще ги сложа само докато се монтират фаровете за проба как светят и после ще търся да купувам нещо по добро.
А тези в багажника за резервни.
До тук добре всичко е събрано и подготвено .
Остава да намерясвободно време да я закарам да я направят.

Предполагам ще ги сложа само докато се монтират фаровете за проба как светят и после ще търся да купувам нещо по добро.
А тези в багажника за резервни.
До тук добре всичко е събрано и подготвено .
Остава да намерясвободно време да я закарам да я направят.

- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
Фокуса вече е с монтирани двусекционни фарове.




След преправянето на буксите къси и дълги светят по отделно. За мигача ползвахме от долните мигачи кабелите и те вече не са нужни. Скоро и бронята ще се замени с феисовата и другите халогени.
Само не знам дали да ги оставя так свързани .Като пусна дълги късите угасят или трябва да се сложи нещо диод ? Или подобно за да светят заедно.




След преправянето на буксите къси и дълги светят по отделно. За мигача ползвахме от долните мигачи кабелите и те вече не са нужни. Скоро и бронята ще се замени с феисовата и другите халогени.
Само не знам дали да ги оставя так свързани .Като пусна дълги късите угасят или трябва да се сложи нещо диод ? Или подобно за да светят заедно.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
Когато светят къси и дълги заедно е много по добра видимостта, за предпочитане е.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
При двусекционните фарове, както в момента е при теб трябва да светят и двете крушки едновременно, когато си на дълги. Аз си правих това на стария ми орион, като от релето за къси оперативно захраних релето за дълги.
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
да разбрах вече. Сега я покарах на фарове. Поне всичко работи и свети и ел.машинката работи за вдигане и сваляне. Сега ми казаха ,че и с диод става през лостчето на мигачите да се преправи, в неделя ще се занимаваме с това. до тогава така ще я карам .
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: фокусът на toniboy
След разпитване и малко повече инфо кое как се свързва фаровете светят чудесно. Къси и къси с дълги,монтиран е и модула за дневни светлини.
За сега е настроен на 20 % от дългите ,но мисля поне на 30 да го направя и да активирам изпратиме до вкъщи 5 или 10 сек.
Междувремнно свалих и почистих стъпковото моторче от мазнотията .Колата спря да гасне на сфетофарите при пуснат климатик. Сега си работи идеално и мотора не трепва а вътре приятно хладно.
За сега е настроен на 20 % от дългите ,но мисля поне на 30 да го направя и да активирам изпратиме до вкъщи 5 или 10 сек.
Междувремнно свалих и почистих стъпковото моторче от мазнотията .Колата спря да гасне на сфетофарите при пуснат климатик. Сега си работи идеално и мотора не трепва а вътре приятно хладно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта