Fiesta mk3,xr3i
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Fiesta mk3,xr3i
Как стой имплантирането на 1.8 16v xr3i (130hp) от ескорт в фиеста мк3 ?
купи си фиеста за да караш с 200 

- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Ами просто може никой да не е правил тази процедура. Ти ще ти си първият и ще опишеш подробно процеса, за да си полезен на следващите.DobrinNikolov написа:Пак безполезен форум.....
Фиестата МК3 на която ще слагаш мотора от Ескорт с какъв двигател е в момента? Ако е с 8 клапанов трябва и инсталацията от Ескорта да прехвърлиш.
http://st2000.s5.com/ff3engineswaps.html#tozetec
http://www.fiesta-si.com/modifications/engine-upgrades/
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Кое ти е "ПАК"??
Имаш една стара тема да правиш нещо по мотора и няколко пъти си променяше мнението т.е. и ти не знаеш какво искаш.
Мотора не се знаеше какъв е ...
Там беше на друго мнение за форума.
Имаш една стара тема да правиш нещо по мотора и няколко пъти си променяше мнението т.е. и ти не знаеш какво искаш.
Мотора не се знаеше какъв е ...
Там беше на друго мнение за форума.
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Понеже не можело винаги някой да се отзове веднага за това изчаках почти месец.ето за това пак е безполозен
. Ама какво питам и аз...

купи си фиеста за да караш с 200 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Е за това се разсмърдях във фейса и ми се сърдят
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
На този въпрос, как трябва да се отговори, кое точно не ти е ясно?DobrinNikolov написа:Как стой имплантирането на 1.8 16v xr3i (130hp) от ескорт в фиеста мк3 ?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Трябва ти картер, както и водна помпа от 1,6 16 мк3 фиеста, тампоните имаха някакви разлики, но тях ще намериш. Останалото е слагане, инсталация ,която отнема многоооо време и после тръгва. Може и да пропускам нещо, но мисля , че това са основните разлики. Ама на писане е лесно, ще видиш като почнеш какво е.
Успех с начинанието.
Успех с начинанието.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Освен инсталацията,какво друго може да ни спъне ? Поразрових се малко,полуоските на ескорта са с други зъби и са по дълги с няколко мм.Амортисьорите еднакви ли са ? Шарнира ? Имам цял ескорт донор.Мисля да сложа цялата предница от него на фиестата,но незнаем къде може да има проблем.Идеята ми е-преправяме горния тампон,слагаме полуоските,амортисьора+шенкела+апарати+дискове и т.н.Май ще е проба-грешка.
купи си фиеста за да караш с 200 

- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Здравей не споменаваш с какъв мотор е фиестата. Оставаш с твоето окачване и полуоски или пробваш с на ескорта но без горния тампон на амортисьора, имат голяма разлика. В шарнирите също има разлика. Ето една хубава тема за смяна на мотор. http://www.fiestaturbo.com/forums/1-6-8 ... 7-vt92943/
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Нищо от окачването на ескорта не става, въпреки визуалната прилика. Тъй като скоростните кутии са еднакви, полуоските на Фиестата стават без проблем, полуоските на Ескорта не, има разлика във външните карета. Ако ползваш кутията на Ескорта, трябва да прехвърлиш планките на тампоните от тази на Фиестата на другата. Тампона на двигателя... там ще береш ядове, не знам къде е захванат тампона на 16V на ескорта, но опитай първо да използваш тампона на Фиестата. Аз първо пробвах да монтирам по-масивния тампон на Ескорта, изгубих половин ден в преустройство на купето и накрая си сложих тампона на Фиестата (става въпрос за CVH).
Инсталацията, аз спрях до тук и сложих карбуратора на Фиестата. При тебе какво трябва да направиш, ами не даваш никаква информация а искаш, да ти кажем, ами няма да стане!
Инсталацията, аз спрях до тук и сложих карбуратора на Фиестата. При тебе какво трябва да направиш, ами не даваш никаква информация а искаш, да ти кажем, ами няма да стане!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Окачването на ескорта не те вълнува. Пружините може и да са еднакви, само дето ще щръкне повече фиестата, но все пак трябва да провериш. Ако стават и искаш да ги режеш - по-добре намери от дизелов ескорт и тях режи, не прави зян xr3i-ови пружини.
Двигателя 1.8 130кс без значение в ескорт или фиеста е с мтх75 кутия оригинално.
Фиестата ти е с BC кутия, не с iB5 (ъпгрейднатия вариант на ВС). Има хора тук, които караха на драгове 1.6РС турбо с BC кутия с LSD и сега я карат с 2.0 зетек турбо - с което искам да ти кажа, че ако не си пълен кавал зад волана и тая кутия ще ти върши работа. Ако е в добро състояние все пак, че ако хлопа нещо, вие и тн вече няма гаранция. Ако вземе че издъхне, ще вземеш ib5 от ескорт след 96та да речем. Това ти спестява много работа по главини, полуоски, тампони...
Т.е. в кратце - може да караш с тая кутия. Което значи, че слагаш 2те коли една до друга и гледаш захващането на мотора. Мислиш го кое как, сваляш наличния със скоростите от фиестата, сваляш наличния със скоростите от ескорта, слагаш скоростите (+ маховика и съединителя) от фиестата на зетека и качваш обратно.
Както и горе ти казаха, филма не е никак малък. Особено ако си с ограничено време. Съвсем скоро играх главната роля.
За инсталацията питай като дойде време, макар че пак ще е трудно през интернет да се обяснява, защото има особености и варианти.
И все пак не разбирам защо ще се съсипва оригинален ескорт xr3i?
Двигателя 1.8 130кс без значение в ескорт или фиеста е с мтх75 кутия оригинално.
Фиестата ти е с BC кутия, не с iB5 (ъпгрейднатия вариант на ВС). Има хора тук, които караха на драгове 1.6РС турбо с BC кутия с LSD и сега я карат с 2.0 зетек турбо - с което искам да ти кажа, че ако не си пълен кавал зад волана и тая кутия ще ти върши работа. Ако е в добро състояние все пак, че ако хлопа нещо, вие и тн вече няма гаранция. Ако вземе че издъхне, ще вземеш ib5 от ескорт след 96та да речем. Това ти спестява много работа по главини, полуоски, тампони...
Т.е. в кратце - може да караш с тая кутия. Което значи, че слагаш 2те коли една до друга и гледаш захващането на мотора. Мислиш го кое как, сваляш наличния със скоростите от фиестата, сваляш наличния със скоростите от ескорта, слагаш скоростите (+ маховика и съединителя) от фиестата на зетека и качваш обратно.
Както и горе ти казаха, филма не е никак малък. Особено ако си с ограничено време. Съвсем скоро играх главната роля.
За инсталацията питай като дойде време, макар че пак ще е трудно през интернет да се обяснява, защото има особености и варианти.
И все пак не разбирам защо ще се съсипва оригинален ескорт xr3i?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Мотора е някакъв cvh 1.6,но инсталацията е оригиналната от 1.4 моно.За това предполагам,че ще е по-добре да пуснем наново инсталацията от ескорта.Кутията от ескорта е мтх75.Мога ли да оставя мойте полуоски с моята кутия,като прехвърля съединителя и маховика от мтх75 ? Каква е разликата между обикновен 1.8 зетек и хр3 ? Защото съм гледал по английски форуми и се препровя само горния тампон,който се захваща за макферсона.А относно развалянето на хр3-то.Колегата го продаваше целия,но е кабрио и има дооста работа по купето,а той искаше да го маха,а аз искам силна фиеста и така,стиснахме си ръцете.Попринцип проекта ще се започне най-късно след 2 месеца,но искам да избегна забавяне защото ще я прави peigera,а не искам да отнемам от ценното му време,затова разпитвам.
купи си фиеста за да караш с 200 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Спри да питаш, Иван си знае какво му трябва.DobrinNikolov написа:..... защото ще я прави peigera,а не искам да отнемам от ценното му време,затова разпитвам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Малко да раздвижа темата.Проекта е готов от близо 2 месеца и се движи гордо по улиците на Бургас
. Оставихме моята кутия с мойте полуоски,наложи се да сложим по-малък маховик с притискател,защото от мтх-а не влезе в моята кутия (общата намалена маса маховик,притискател и феродов диск е малко над 2кг.
. Инсталацията е пусната наново (Иван я нареда за 3 дена).Дискове(260мм) и апарати от ескорта.Бай Иван изпъна и 2 разпънки горе на бомбетата и между носачите.Колата върви доста,разликата с cvh-a е огромна(около 2сек.на 400м).Имам си генерация на 54ф (powered by peigera),дебитомер от рс2000(бих казал че е 2 пъти над оригиналния).Обаче колата държи леко висока температура,термостата е на 300км.,термошалтера е на 75°.Ще го излекуваме с старт-стоп копче на перката.Всичко е ок,но кутията е ужасна...и се чудя по-къса или по-дълга да сложа.Имам мтх75 за бартер.


купи си фиеста за да караш с 200 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
И какво по-точно събра?
Дай описание, че не ми се връща на зад за анализи 
Дай готовото


Дай готовото

- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
1.8 xr3i от ескорт 02/92-12/92 Кабрио.RQB код на двигателя.Във фиеста мк3 .
купи си фиеста за да караш с 200 

- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Fiesta mk3,xr3i
Не съм я снимал напълно готова,защото все още не сме измислили начин да обърнем интейка.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
купи си фиеста за да караш с 200 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта