Проблем Ford Puma 1.7
- amdjak
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 24 мар 2013, 21:24
- Модел на автомобила: FORD Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Проблем Ford Puma 1.7
Здравейте колеги,колата ми е Ford Puma 1.7 Zetec преди покупката колата е била около година и нещо на газ,при мене е само със сто октана бензин,не ми е създавала ядове допреди 2 седмици,както си карам и като намаля или тръгвам да спирам на стоп оборотите падат и колата гасне,прави ми го това и в движение,този пробелм се проявява от 10 пъти 2 примерно,до момента съм проверил свещи-леко омаслени са,въздушен филтър,кабели и дебитомер,от какво може да е според вас и какво да гледам,благодаря предварително на всички отзовали се
- Felis Concolor
- потребител
- Мнения: 120
- Регистриран: 21 мар 2015, 21:28
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.6 2001
- Местоположение: София 1151, с. Лозен
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Знае ли човек - я стъпково моторче, я дроселова клапа може да дават ядове... Оборотите на празен ход държат ли устойчиво 850+-50 или колкото там беше за този двигател? Макар онова за омаслените свещи най-вероятно да няма пряка връзка с проблема, би било препоръчително същите да се сменят.
Наслука!
Наслука!
"Идеите сами по себе си са безценни, но и най-добрата идея си остава гола идея, ако не я материализираш, защото иначе всеки може да дава идеи" (Хенри Форд)
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
В движение, докато подаваш газ ли гасне пак?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- amdjak
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 24 мар 2013, 21:24
- Модел на автомобила: FORD Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Ами в движение докато подавам газ няма проблем,тръгна ли да сменям предавките надоло или да спирам и оборотите падат рязко и колата тръгва да гасне
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Почисти клапана за празен ход. 


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- amdjak
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 24 мар 2013, 21:24
- Модел на автомобила: FORD Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Ще го почистя и ще споделя мнение дали има ефект
- amdjak
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 24 мар 2013, 21:24
- Модел на автомобила: FORD Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Клапана за празен ход го почистих,ефект имаше оборотите една идея са по добре на свободна,но проблема със падането на мощност и срив в оборотите на ниска предавка остана,направо незнам вече
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Според опита, който имам и четвъртития дето съм го ял първо спри маслото да не ходи при свещите. Гарнитура на капака на клапаните.
След това смени кабелите и свещите, защото със сигурност има пробив. Ще го видиш като черни ивици по изолаторите на свещите.
След това си трябва диагностика с живи данни.
Може да имаш проблем с MAF
Грешни или липсващи данни от TPS в началото на пистите където най-често контактува.
Или има сигнал от TPSа за затворен дросел, но байпасния клапан е ленив и бавно реагира.
С писане през форума можем да те накараме да си изкъртиш цялата кола
Може па да се нацели проблема 
След това смени кабелите и свещите, защото със сигурност има пробив. Ще го видиш като черни ивици по изолаторите на свещите.
След това си трябва диагностика с живи данни.
Може да имаш проблем с MAF
Грешни или липсващи данни от TPS в началото на пистите където най-често контактува.
Или има сигнал от TPSа за затворен дросел, но байпасния клапан е ленив и бавно реагира.
С писане през форума можем да те накараме да си изкъртиш цялата кола


- amdjak
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 24 мар 2013, 21:24
- Модел на автомобила: FORD Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Ето грешките които изкара като я закачих Пумицата,някакви идеи относно грешките колеги

- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Карай я с 95 и ще се оправи.Тази кола не е предназначена за 100 октана и няма настройка за този вид гориво. Компютъра се шашка и ти обеднява сместа , датчиците ти също не знаят какво се случва.

- amdjak
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 24 мар 2013, 21:24
- Модел на автомобила: FORD Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Има логика за 100 октановия,но аз я карам така повече от година не би ли трябвало много по рано да ми направи тази мизерия
- amdjak
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 24 мар 2013, 21:24
- Модел на автомобила: FORD Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Да изчистих ги
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
По грешките показва че ламбда сондата е заминала в този случай а не ,че греши!

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Моята 1.4 Пума я карам с 100 октана Кинитрон, вече 1200 км.,- много и харесва..................BladeMan написа:Карай я с 95 и ще се оправи.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- BladeMan
- потребител
- Мнения: 282
- Регистриран: 06 дек 2011, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 1.8TD Ghia
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Колите ви са предназначени за 95 и 98 ако не за 92 и 95 (но това няма значение).Те със сигурност не са предназначени за 100 октана.В вашите компютри има 2 настройки за предварение (горе описаните). Колата разбира с какво гориво карате поради наличието на различни датчици от които и ламбда сондата.Когато няма достатъчно предварение ,колата започва да харчи повече (да върви по-малко) но незабележимо.Тоест вие плащате повече за дефорсиране. По лошото обаче в тази ситуация е ,че когато няма достатъчно предварение са възможни детонации (които вие едва ли ще забележите). Наличието на детонации води до изгаряне на клапани.
ПП: Хората не случайно са казали какъв бензин да се използва!

ПП: Хората не случайно са казали какъв бензин да се използва!


- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
И сега ако кажете, че тоз 100 октанов бензин е наистина толкова....
- amdjak
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 24 мар 2013, 21:24
- Модел на автомобила: FORD Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Значи по данните от грешките излиза,че ландата ми е за смяна
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 15 авг 2015, 09:58
- Местоположение: byrgas
- Status: Извън линия
Re: Проблем Ford Puma 1.7
Извинявам се но искам да попитам,нещо става въпрос за пумата моята е същата но имам проблем с оборотите ,държи високи обороти на бензин и газ около1300-1500об.особенно като загрее,почистих клапана за празния ход,датчиците проверих жилото вече незнам от какво е.извадих клапана за оборотите и го пробвах на акумолатора чува се щтракане но като сложа буксата съвсем леко се чува и седи леко отворено не се затваря до край незнам дали трябва да се затвори до край,моля ако някой разбира да помага,благодаряви предварително.с обикновенно газово съм...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта