Парно на Мондео
- topgancho
- потребител
- Мнения: 72
- Регистриран: 05 юни 2005, 08:11
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0TDDI sedan 2001г;Siera 1.6 CVH 90г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Парно на Мондео
Колеги скоро си купих Мондео 2.0 94g и установих ,че е много слабо парното и много слабо духа вентилаторът му,къде може да е проблема
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Смени си поленовия филтър - този за въздуха в купето.
И преди да питаш по въпроса, виж
Как да смениме поленовия филтър - МКІ и МКІІ

И преди да питаш по въпроса, виж


- Axis
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 28 дек 2006, 11:47
- Модел на автомобила: Форд Мондео, 1.8 16V, бензин, 110hp
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги видях, че темата е стара, но все пак предпочетох да я използвам, вместо да пускам нова. Имам същия проблем - слабо или може де се каже никакво парно. Вентилатора си ОК и духа силно, но студено. Карах я на майстор, който ми сложи чисто нов термостат, поленовия филтър каза, че е добре, но проблема си остана. От там според майстора логично е проблемът да е в малкия радиатор на парното, намиращ се зад таблото на колата (за който аз не бях и чувал), но ми каза, първо че ще е трудно да се намери, второ ще е много трудно да се смени, защото се сваля цялото арматурно табло. Той не се наема да го прави, а иначе биха ми взели не по-малко от 100лв. само за труд. Въпросът ми е сменял ли е някой това нещо, колко пари стува, каде, как и т.н.
Помагайте. 


- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако беше дошъл днес на срещата aaleks щеше да ти обясни подробно процедурата. Той го е правил това и даже има негова тема със снимки - http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3655Axis написа:Колеги видях, че темата е стара, но все пак предпочетох да я използвам, вместо да пускам нова. Имам същия проблем - слабо или може де се каже никакво парно. Вентилатора си ОК и духа силно, но студено. Карах я на майстор, който ми сложи чисто нов термостат, поленовия филтър каза, че е добре, но проблема си остана. От там според майстора логично е проблемът да е в малкия радиатор на парното, намиращ се зад таблото на колата (за който аз не бях и чувал), но ми каза, първо че ще е трудно да се намери, второ ще е много трудно да се смени, защото се сваля цялото арматурно табло. Той не се наема да го прави, а иначе биха ми взели не по-малко от 100лв. само за труд. Въпросът ми е сменял ли е някой това нещо, колко пари стува, каде, как и т.н.Помагайте.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Благодаря
Радиатора на парното може и лесно да стане, той е най-отдолу. При сериозен интерес, дай стационарен телефон.Axis написа:Ми мерси за информацията, определено изглежда труднои още по-определено няма да го правя сам.
Мерси все пак!
Небойте се роби Спартак е с вас!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4786
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
ще ти падне
при мен падна с около 3 л.
след смяна на термостат
беше се скапал в отворено положение съответно 2-та кръга по бавно загряват ,оттам датчика отчита че ти е студен ДВГ и колата работи постояно на смукач и тъй като е автоматичен и неможеш да го затвориш та ето ти по голям разход
при мен падна с около 3 л.

беше се скапал в отворено положение съответно 2-та кръга по бавно загряват ,оттам датчика отчита че ти е студен ДВГ и колата работи постояно на смукач и тъй като е автоматичен и неможеш да го затвориш та ето ти по голям разход
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта