Проблем с ключалката на волана
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 12 юни 2011, 00:30
- Модел на автомобила: Focus TDCI
- Status: Извън линия
Проблем с ключалката на волана
Здравейте Колеги
Много неприятна ситуация тази сутрин , тръгвам да паля за работа, завъртам ключа, стига до положение при което светват лампичките на таблото,но в момента в което се опитвам вече да завъртя да запаля - не става.Мъчих се половин час - нищо.Наскоро ремонтирах стартера , та се чудя дали от това може да е.Верно ключа е малко износен, но го пробвах на вратите, отключва и заключва без проблем.Другото което си мислех е да е заминала ключалката на самия волан.Ако е така какви са вариантите, не ми се вика ключарска фирма, че цените почват от 100 лева само за добър ден, но не знам дали имам избор.Ако се сваля лесно, освен да пробвам да я сваля и да я занеса на ключар ?
Много неприятна ситуация тази сутрин , тръгвам да паля за работа, завъртам ключа, стига до положение при което светват лампичките на таблото,но в момента в което се опитвам вече да завъртя да запаля - не става.Мъчих се половин час - нищо.Наскоро ремонтирах стартера , та се чудя дали от това може да е.Верно ключа е малко износен, но го пробвах на вратите, отключва и заключва без проблем.Другото което си мислех е да е заминала ключалката на самия волан.Ако е така какви са вариантите, не ми се вика ключарска фирма, че цените почват от 100 лева само за добър ден, но не знам дали имам избор.Ако се сваля лесно, освен да пробвам да я сваля и да я занеса на ключар ?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ключалката на волана
Щом ключа е тръгнал да се върти не е от износването му. Проблема или е електрически или друг механичен, който не позволява на ключа да се завърти докрай (евентуално контактния блок).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 12 юни 2011, 00:30
- Модел на автомобила: Focus TDCI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ключалката на волана
един познат майстор ми каза да сменя клемореда зад ключа, търсих как е "клеморед" на английски за да видя инструкция как става и дали става лесно, но не успявам да намеря, намерих само как се сваля самата ключалка
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ключалката на волана
Сваляш пластмасите около волана и ще го видиш цилиндрична пластмаса в която влизат няколко дебели кабела. Сваля се лесно, огледай ще видиш болта дето го държи, развива се и клемореда се изтегля навън. Патрончето с ключа си остава на мястото.
Като го извадиш, завърти клемореда с подходяща отвертка, ако работи правилно значи проблема не е в него а в механиката на ключалката. Ако е ключа няма изобщо да се завърти.
Като го извадиш, завърти клемореда с подходяща отвертка, ако работи правилно значи проблема не е в него а в механиката на ключалката. Ако е ключа няма изобщо да се завърти.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ключалката на волана
Пробвай с Ignition Switch.Aetius написа:един познат майстор ми каза да сменя клемореда зад ключа, търсих как е "клеморед" на английски за да видя инструкция как става и дали става лесно, но не успявам да намеря, намерих само как се сваля самата ключалка
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 12 юни 2011, 00:30
- Модел на автомобила: Focus TDCI
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ключалката на волана
в крайна сметка, викнах една пътна помощ след като бях викнал ключар и както каза колегата , ключалката е ок.
Ремонтираха ми стартера - бендикс , ролки и са ми сменили клемометъра , с полски за 35 лв.....с тоя новия при запалване има нещко като леко щракване, като цяло не съм доволен от сервиза , не ме питаха дали искам оригинален, даже си мисля да пробвам да тествам стария дали не работи.Иначе стартера го бях правил на един друг сервиз преди има няма две седмици....трагедия
Ремонтираха ми стартера - бендикс , ролки и са ми сменили клемометъра , с полски за 35 лв.....с тоя новия при запалване има нещко като леко щракване, като цяло не съм доволен от сервиза , не ме питаха дали искам оригинален, даже си мисля да пробвам да тествам стария дали не работи.Иначе стартера го бях правил на един друг сервиз преди има няма две седмици....трагедия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта