Проблем с Форд Фокус
Проблем с Форд Фокус
Здравейте на всички! От 2 месеца карам един Фокус 1,8 Zetec, (1999g.) и се сблъсках със следния проблем - когато сутрин запаля и тръгна,5-6 минутки няма проблем,след това скоростомера спира да отчита скоростта ( показва 0 км)(оборотомера работи нормално!),звука от радиото намалява и също така забелязах че запалката на арматурното табло не се загрява. Като покарам 10-15 минути и проблема изчезва - скоростомера започва да отчита. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Знаете ли от къде може да се изтегли ел.схема за автомобила?Благодаря за отговорите!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Честно казано, не знам! Само предполагам, че е някой лош контакт или оттечка в ел.инсталацията и по конкретно - някъде зад таблото. Не съм отварял табло на Фокус, а само моето.... Доколкото знам запалката взима директни 12V. Ако музиката ти е слагана допълнително е мн.вероятно и тя да е захраненаот там. Таблото пък(скоростомер и всичко друго) получават ток по друг сноп(?) на букса отзад, а след това разпределението е по една тънка, прозрачна и еластична платка (за студена спойка)....а къде е проблема... 

- Mitko
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
- Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ппи този автомобил има General Еlektric Modul .Това е модулът ,който управлява и следи напреженията на консуматорите . Няма как трябва да отидеш да я закачат на тестер . Не те съветвам да пипаш сам (макар и може би проблема да е малък , пожелавам ти да е такъв) на тези автомобили преди да се тестват не се препоръчва да се пипа нищо. В pаботната програма на Форд Etis е написано ,че преди започване на намесa по ел. инсталацията на този автомобил се тества GEM с WDS. 

Благодаря за съветите,колеги.Проблемът се оказа в дефектен датчик за скоростта (това е датчик на Хол).При тестването в сервиза чрез включване на тестов компютър автомобила не изписваше код за грешка - все едно всичко е ОК!Тъй като бордовия компютър на колата бе наред,оставаше да се провери веригата датчик - кабели за връзка с бордовия комп. на колата чрез най-добрия за случая метод - директна подмяна с нов датчик (за тестване на датчик на Хол е необходимо малко по-специално оборудване - не си заслужава!).След подмяната му всичко е ОК!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта