Пистов ремък свири Фокус 1.6 2000

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
didaka_999
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 27 май 2013, 19:27
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
Status: Извън линия

Пистов ремък свири Фокус 1.6 2000

Мнение от didaka_999 » 18 окт 2016, 20:15

Смених го с Контитех и след месец и нещо почна пак.Дали може да се обтегне или вероятно е обтяжната ролка? Лятото свиреше много рядко но при студено време докато не загрее хубаво не спира.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Пистов ремък свири Фокус 1.6 2000

Мнение от HACKO » 18 окт 2016, 20:25

Ще се наложи да смениш и обтегача (не може да се обтегне).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

didaka_999
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 27 май 2013, 19:27
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: Пистов ремък свири Фокус 1.6 2000

Мнение от didaka_999 » 18 окт 2016, 21:04

Благодаря.И аз за него си мислих ама при неговата цена викам да се допитам.

achod
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 27 окт 2010, 23:32
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4/16v/Bi-Fuel/ 2010г.
Ford Focus 3 1.6 Ti-VCT 125 к.с.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Пистов ремък свири Фокус 1.6 2000

Мнение от achod » 18 окт 2016, 22:46

Пръскаш малко силиконче на шпрей върху въртящия се ремък и всичко утихва...
Ефектът трае около месец.

btzvetanov
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 13 юли 2016, 23:23
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 (Zetec SE) комби
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Re: Пистов ремък свири Фокус 1.6 2000

Мнение от btzvetanov » 19 окт 2016, 00:15

Колега, ако караш на къси разстояния е много възможно ремъкът да преплъзва от натоварването на генератора. Акумулаторът остава винаги недозареден и след стартиране на двигателя генераторът зарежда с голям ток (работи в натоварен режим). Сега с настъпването на студените дни ефектът се задълбочава с работещ вентилатор на парното, отопление на стъкла и чистачки (при положение за обдухване само към предното стъкло автоматично се пуска и климатика). Направи си една пълна зарядка на акумулатора и през зимата няма да имаш проблем. При мен миналата седмица в големите дъждове при стартиране на двигателя също "изцвили ремъка" (изминавам на ден по около 15 км -до работата и обратно). След този случай по обратния път въртях предавките така, че да държа обороти над 2500 и на светофарите докато чаках държах с педала на газта около 1500 об/мин. За около 7,5 км надявам се да съм вазстановил акумулатора поне частично. Ефектът е, че вече цяла седмица при нормално каране (дори и при мокро време) ремъкът не свири.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта