Китайски малък термостат/на маслото Mondeo Mk3 TDCI
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Китайски малък термостат/на маслото Mondeo Mk3 TDCI
Здравейте,
Реших да споделя малко инфо относно китайски термостат купен за 5 долара. Купих въпростния термостат като единствен заместител на оргиналния. Така дойде термостата на вид същия но сив.


При тест с надув от към щуцера си пропущаше доволно. При десекция на термостата открих няколко недостатъка :
Няма гумена шапка на елемента с парафина (уплътнява челно).
Братята Китайци се бяха погрижили фабрично да пропуща термостата


Имах още един оргинален който уплътняваща гумичка беше закъсана в основата.


Взех частта с парафиновата част от китаеца и му нахлупих гуменото калпаче( конуса е малко по голям и калпачето влиза плътно) заедно с новата китайска пружина( по дебела и не толкова мека) и ги присадих в корпуса на оригиналния термостат.
При тест с надув имаше херметичност. След това във вряла вода. Термостата веднага си отвори, изкарах го от врялата вода и го охладих малко с вода от чешмата. Пробвах пак за херметичност и отново имаше.
Засега мога да кажа, че успешно спестих 52 лева( 62 лева в МП и китаеца за 10 лева)
С тази тема мога да обощя:
За да спре работа термостата или пружината омеква прекалено много или се прекъсва гуменото калпаче за уплътнение.
Надявам се че съм бил полезен на някого. Благодаря на Васко от Чепеларе за предоставяне на дефектиралият оригинален термостат.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Реших да споделя малко инфо относно китайски термостат купен за 5 долара. Купих въпростния термостат като единствен заместител на оргиналния. Така дойде термостата на вид същия но сив.


При тест с надув от към щуцера си пропущаше доволно. При десекция на термостата открих няколко недостатъка :
Няма гумена шапка на елемента с парафина (уплътнява челно).
Братята Китайци се бяха погрижили фабрично да пропуща термостата


Имах още един оргинален който уплътняваща гумичка беше закъсана в основата.


Взех частта с парафиновата част от китаеца и му нахлупих гуменото калпаче( конуса е малко по голям и калпачето влиза плътно) заедно с новата китайска пружина( по дебела и не толкова мека) и ги присадих в корпуса на оригиналния термостат.
При тест с надув имаше херметичност. След това във вряла вода. Термостата веднага си отвори, изкарах го от врялата вода и го охладих малко с вода от чешмата. Пробвах пак за херметичност и отново имаше.
Засега мога да кажа, че успешно спестих 52 лева( 62 лева в МП и китаеца за 10 лева)
С тази тема мога да обощя:
За да спре работа термостата или пружината омеква прекалено много или се прекъсва гуменото калпаче за уплътнение.
Надявам се че съм бил полезен на някого. Благодаря на Васко от Чепеларе за предоставяне на дефектиралият оригинален термостат.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Последна промяна от Иван Вълков на 22 окт 2016, 17:58, променено общо 2 пъти.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Китайски малък термостат/на маслото Mondeo Mk3 TDCI


Това е термистата свален днес от колата. Красавец а ????
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта