Фокус МК1 - за какво е тази лампа
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 19 окт 2015, 00:48
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Фокус МК1 - за какво е тази лампа
Здравейте колеги!
Интересува ме за какво е тази лампа на таблото.
http://www.autosessive.com/blog/wp-cont ... -light.png
В книжката пише ,че е за автоматична скоростна кутия , но аз съм с ръчна.
Интересува ме за какво е тази лампа на таблото.
http://www.autosessive.com/blog/wp-cont ... -light.png
В книжката пише ,че е за автоматична скоростна кутия , но аз съм с ръчна.
- Прикачени файлове
-
- powertrain-warning-light.png (42.89 KБ) Видяна 3131 пъти
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 13 юли 2016, 23:23
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 (Zetec SE) комби
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1 - за какво е тази лампа
Колега, поствам ти текстовете от книжката, която ползвам (на руски) и по-надолу съм обяснил с две думи за какво става въпрос.
MНОГОФУНКЦИОНАЛЬНЫЙ СВЕТОВОЙ
СИГНАЛИЗАТОР: АВТОМАТИЧЕСКАЯ КОРОБКА ПЕРЕДАЧ/СИСТЕМА ОХЛАЖДЕНИЯ
Загорается на короткое время при включении зажигания (положение II),подтверждая работоспособность системы. Если сигнализатор загорается во время движения, это указывает на наличие неисправности. Состояние автомобиля должно быть незамедлительно проверено на авторизованной
сервисной станции Ford.
Более подробная информация приводится в разделах: „Автоматическая коробка передач” и „Система защиты от перегрева двигателя”
……….
СИСТЕМА ЗАЩИТЫ ОТ ПЕРЕГРЕВА
ДВИГАТЕЛЯ
В случае уменьшения интенсивности циркуляции охлаждающей жидкости двигателя эта функция позволяет в течение короткого времени продолжать движение без повреждения двигателя.
Безопасное расстояние поездки зависит от температуры наружного воздуха, загрузки автомобиля и характера местности.
Принцип действия
Если происходит перегрев двигателя, стрелка указателя температуры перемещается в красную зону и загорается многофункциональный сигнализатор автоматической коробки передач/системы охлаждения.
Если температура двигателя продолжает повышаться, система отключает подачу топлива в половину цилиндров двигателя. При этом отключенные цилиндры функционируют как воздушные насосы и способствуют охлаждению двигателя.
Когда это происходит, также загорается сигнализатор неисправности двигателя. Автомобиль сохраняет способность к движению, но при этом ограничивается мощность двигателя и не работает система кондиционирования воздуха (при наличии). Продолжение работы приводит к повышению температуры двигателя, в результате чего происходит полная остановка двигателя.
Перед этим в течение 30 секунд мигает многофункциональный сигнализатор автоматической коробки передач/системы охлаждения.
Остановите автомобиль на ближайшем безопасном участке дороги.
С две думи лампата светва когато температурата на охлаждащата течност отиде в червения сектор и почва да мига 30 секунди преди ECU – то да изключи запалването на двигателя и подаването на гориво за да спре двигателя окончателно.
MНОГОФУНКЦИОНАЛЬНЫЙ СВЕТОВОЙ
СИГНАЛИЗАТОР: АВТОМАТИЧЕСКАЯ КОРОБКА ПЕРЕДАЧ/СИСТЕМА ОХЛАЖДЕНИЯ
Загорается на короткое время при включении зажигания (положение II),подтверждая работоспособность системы. Если сигнализатор загорается во время движения, это указывает на наличие неисправности. Состояние автомобиля должно быть незамедлительно проверено на авторизованной
сервисной станции Ford.
Более подробная информация приводится в разделах: „Автоматическая коробка передач” и „Система защиты от перегрева двигателя”
……….
СИСТЕМА ЗАЩИТЫ ОТ ПЕРЕГРЕВА
ДВИГАТЕЛЯ
В случае уменьшения интенсивности циркуляции охлаждающей жидкости двигателя эта функция позволяет в течение короткого времени продолжать движение без повреждения двигателя.
Безопасное расстояние поездки зависит от температуры наружного воздуха, загрузки автомобиля и характера местности.
Принцип действия
Если происходит перегрев двигателя, стрелка указателя температуры перемещается в красную зону и загорается многофункциональный сигнализатор автоматической коробки передач/системы охлаждения.
Если температура двигателя продолжает повышаться, система отключает подачу топлива в половину цилиндров двигателя. При этом отключенные цилиндры функционируют как воздушные насосы и способствуют охлаждению двигателя.
Когда это происходит, также загорается сигнализатор неисправности двигателя. Автомобиль сохраняет способность к движению, но при этом ограничивается мощность двигателя и не работает система кондиционирования воздуха (при наличии). Продолжение работы приводит к повышению температуры двигателя, в результате чего происходит полная остановка двигателя.
Перед этим в течение 30 секунд мигает многофункциональный сигнализатор автоматической коробки передач/системы охлаждения.
Остановите автомобиль на ближайшем безопасном участке дороги.
С две думи лампата светва когато температурата на охлаждащата течност отиде в червения сектор и почва да мига 30 секунди преди ECU – то да изключи запалването на двигателя и подаването на гориво за да спре двигателя окончателно.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 19 окт 2015, 00:48
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1 - за какво е тази лампа
Егати хитрото.За първи път чувам за такава система в автомобилите да използва буталата за въздушни помпи за охлаждане.
А иначе какво общо има с автоматичната кутия незнам.може би изгася двигателя да не я потрошиш съвсем като се скапе на път.
Мерси колега , много полезно.
А иначе какво общо има с автоматичната кутия незнам.може би изгася двигателя да не я потрошиш съвсем като се скапе на път.
Мерси колега , много полезно.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Фокус МК1 - за какво е тази лампа
Хъм, пък при проявяване на прословутия проблем с прегряването на 1.6, мощността пада пък лампата не реагира? 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта