Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016
Все си мисля, че не беше лошо да е отделно като тема.
Благодарности на Мото Пфое и на ръководството на клуба за възможността да тестваме този прекрасен автомобил.
Тестовия екземпляр беше набъкан с толкова екстри, че не можах да ги разгледам. Най-важната е ЧЕТВЪРТИ цилиндър на Екобуст! Мнооого добре се е отразило на мощността! А звука на мотора е станал страхотен! Вярно, че 25 коня спрямо 1.0 ЕкоБуст, ама си се чуствуват. От 2000 об му идва буста, а към 5000 има допълнително озверяване, дето и до ограничителя не стихва. Имах чуството, че оборотомера ще направи втори кръг!
А голяма е разликата с 1.0 в кротко потегляне, там 4 цилиндъра са важни.
Този двигател сожен в това брилянтно шаси, докарва такова удоволствие от шофирането, независимо бързо или бавно, че човек все му се иска да покара и още и още!
Баланса на окачването е толкова добър, че не се налага да има ESP. Когато возих Яким, този Фокус събуди в мен едни рали навици и при това екстремално каране по едни завои, само един път ESP се намеси, като настройката и е много добра. При това откровенно спортно поведение, от Форд са намерили много удачен компроми и колата е останала мног комфортна.
Адаптивните фарове бързо и адекватно следват траекторията на колата. Приятна ексра.
Пркрасна кола с брилянтно пътно поведение! Мотора определено добава много удоволствие и страст в управлението!
Разликата с 1.0 си я има!
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 60#p437155
Благодарности на Мото Пфое и на ръководството на клуба за възможността да тестваме този прекрасен автомобил.
Тестовия екземпляр беше набъкан с толкова екстри, че не можах да ги разгледам. Най-важната е ЧЕТВЪРТИ цилиндър на Екобуст! Мнооого добре се е отразило на мощността! А звука на мотора е станал страхотен! Вярно, че 25 коня спрямо 1.0 ЕкоБуст, ама си се чуствуват. От 2000 об му идва буста, а към 5000 има допълнително озверяване, дето и до ограничителя не стихва. Имах чуството, че оборотомера ще направи втори кръг!
А голяма е разликата с 1.0 в кротко потегляне, там 4 цилиндъра са важни.
Този двигател сожен в това брилянтно шаси, докарва такова удоволствие от шофирането, независимо бързо или бавно, че човек все му се иска да покара и още и още!
Баланса на окачването е толкова добър, че не се налага да има ESP. Когато возих Яким, този Фокус събуди в мен едни рали навици и при това екстремално каране по едни завои, само един път ESP се намеси, като настройката и е много добра. При това откровенно спортно поведение, от Форд са намерили много удачен компроми и колата е останала мног комфортна.
Адаптивните фарове бързо и адекватно следват траекторията на колата. Приятна ексра.
Пркрасна кола с брилянтно пътно поведение! Мотора определено добава много удоволствие и страст в управлението!
Разликата с 1.0 си я има!
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... 60#p437155
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016
Този път нашето семейство пропусна да тества, така че нямаме впечатление. Когато разбрах, че за автоматичното паркиране си върти волана самичка, но не си управлява спирачките много се разочаровах и загубих интерес. Направо е невероятно, че е направено да изпълнява много по-сложната операция, а именно да си избере място, да изчисли траекторията, да изчисли колко и накъде да завърти волана а елементарното да задейства спирачките да не е заложено. Направо излагация.
Може би Яким има по-ярки впечатления.
Може би Яким има по-ярки впечатления.

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016
А кой ще натисне съединителя като се задействат спирачките? Вариант е да гаси двигателя, но едва ли всичко може да стане плавно и премерено. Може би при автоматична трансмисия е по лесно да се реализира това, което искаш.HACKO написа:Направо е невероятно, че е направено да изпълнява много по-сложната операция, а именно да си избере място, да изчисли траекторията, да изчисли колко и накъде да завърти волана а елементарното да задейства спирачките да не е заложено. Направо излагация.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016
Дядо ми имаше Трабант 1968г. със система за електро-хидравлично управление на съединителя ( Hycomat ), където педала на съединителя стои закопчан в натиснато положение а системата управлява съединителя с механично задействане в зависимост от натиска на ръката върху лоста. Ако Форд във 2016г. не могат да управляват съединител с хидравлично задвижване тогава ... са основателни всички бъзици с марката.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016
Май пишете, колкото да има мнения...
Дани: Твоят пост ми прилича да е такъв по-скоро
Дани: Твоят пост ми прилича да е такъв по-скоро
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Общо събрание на Клуб Форд България 22.10.2016
Защо, написах защо се отказах да пробвам колата?lubomirov89 написа:Май пишете, колкото да има мнения...
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта