проблем със стартера!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
проблем със стартера!
НЕ е от Акумулатора! Стартера го сваляхме ! Чистихме го! Върти ПЕРФЕКТНО!Слагам го на Колата - цъка! В началото въртеше от време на време! Върти когато се пресегна и дам на късо+ и - само! Какво да правя? Не мога да запаля колата заради него! помагайте че съм откачил!
Чистих всички връзки маси и т.н. всичко работи! ОТ какво може да е?Шалтера е в ред пробвах с друг!
Чистих всички връзки маси и т.н. всичко работи! ОТ какво може да е?Шалтера е в ред пробвах с друг!
- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Щом само цъка е тяговото реле. В него има и контактор който захранва стартера по друга схема. Сменяй и не се бой. Ако питаш мен, смени и четките за да не се наложи след 100 паления пак да го сваляш.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
и според мен е шалтера ( наречен от колегите контактно реле и .... ). Намира се на самия стартер - малък цилиндър на който връзваш кабелите. Трябва да се отвори и да се провери контактната група вътре. Когато подаваш " НА КЪСО " и колата върти ти всъщност имитираш действието точно на шалтера. Не сменяй никакъв бендикс - просто отвори и почисти шалтера.... вътре е елементарно. Имаш два болта ( на които отвън монтираш захранващите кабели, з котвата на електромагнитния шалтер движи парче медна шина която при задействане на електромагнита се изстрелва към болтовете и ги закъсява.....
Дано съм полезен............
Дано съм полезен............
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
На повечето коли това реле е капсуловано. Просто си купи ново. Да е 20 кинта...
За да го познаеш. В него влиза едан дебела жица (гайка 8 или 10) и една тънка на клема. Тънката е за управлението, дебелата е директно от акумулатора. Стартера има две намотки. Пускова и работна. Първоначално се работи и с пусковата, като захранването е през тънкия кабел. След това релето сработва и захранва работната намотка на стартера през него. В твоя случай контактът е лош и токът е недостатъчен за да сработи и да завърти стартера. Бендиксът е механично устройство в което има догонващ съединител (или еднопосочен съединител) който предпазва стартера във времето след запалването и преди връщането на контактния ключ.
Пак препоръчвам и смяна на четките заедно с релето.
За да го познаеш. В него влиза едан дебела жица (гайка 8 или 10) и една тънка на клема. Тънката е за управлението, дебелата е директно от акумулатора. Стартера има две намотки. Пускова и работна. Първоначално се работи и с пусковата, като захранването е през тънкия кабел. След това релето сработва и захранва работната намотка на стартера през него. В твоя случай контактът е лош и токът е недостатъчен за да сработи и да завърти стартера. Бендиксът е механично устройство в което има догонващ съединител (или еднопосочен съединител) който предпазва стартера във времето след запалването и преди връщането на контактния ключ.
Пак препоръчвам и смяна на четките заедно с релето.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Значи просто четките са искряли и когато стартера се е опитвал да работи само с работната намотка напрежението на тяговото реле е падало под прага му на отпускане.
Почисти каналите на ротора!
Почисти каналите на ротора!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Офф момчега имам проблем с масата някъде...съмнява ме центровката на делкото! Или не тръгва да върти или тръгва и прави 2-3 оборота! като постепенно намалява и накрая цъка! пробвам пак и тръгва да върти! От какво е това ? Да не е от ключалката? Извадих кабела и,дадах го на плйса и пак същото! пак така прави!Ще ми кажете ли как да разглобя ключалката?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта