Нашата Фиеста
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 дек 2006, 22:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta '99, 1.25 Zetec LX
- Местоположение: София/Варна
- Status: Извън линия
Нашата Фиеста
Здравейте колеги, преди няколко дена си купихме една фиеста от Англия
1999, 1.25 Zetec LX
за пръв път имаме форд и много се радваме. Единственния недостатък е че геврека е отдясно. Много е запазена и само на 64000 км. Засега върви добре но още е рано да се правят генерални заключения.
Имаме малък проблем с дисплея на радиото, понякога не показва нищо при включено радио. Друго всичко е ОК
Дано да върви!

Снимките са оптимизирани от Brock

1999, 1.25 Zetec LX
за пръв път имаме форд и много се радваме. Единственния недостатък е че геврека е отдясно. Много е запазена и само на 64000 км. Засега върви добре но още е рано да се правят генерални заключения.
Имаме малък проблем с дисплея на радиото, понякога не показва нищо при включено радио. Друго всичко е ОК
Дано да върви!
Снимките са оптимизирани от Brock
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 25 авг 2006, 10:54
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 96 1.25 16V ZETEC-S 75HP
- Status: Извън линия
доста е запазена като и гледам воланчето не е захабено хич само е кофти с тоя десен волан
http://www.betinamusic.com/banner.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе свиква се. Няколко дни каране в града и си готов. Единственото неудобство е когато трябва да изпревариш камион или автобус извън града по път с насрещно движение. Кофти е да нямаш видимост, налага се да изпреварваш само на сигурно. Но това ще го изтърпиш, особено след като количката е толкова добра.
А и има вариант да преместиш волана от ляво.
А и има вариант да преместиш волана от ляво.
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Първо Честито за новата придобивка!
Относно смяната на геврека:да сложно начинание е,зависи дали си взел колата изгодно за да направиш подобна инвестиция!Има хора които се занимават точно с такива процедури,като цената също зависи от марката и модела(цени на табла,рейки и тн.),но предполагам ,че ще е нещо от сорта на 1500лв.

Относно смяната на геврека:да сложно начинание е,зависи дали си взел колата изгодно за да направиш подобна инвестиция!Има хора които се занимават точно с такива процедури,като цената също зависи от марката и модела(цени на табла,рейки и тн.),но предполагам ,че ще е нещо от сорта на 1500лв.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Чаках брат ми като по-компетентен да напише как си оправи английския Орион, ама явно той не чете тоя раздел.
На него му трябваха, доколкото си спомням, кормилна рейка, арматурно табло, железата, на които са захванати педалите и част от ел. инсталацията. Всичките неща са втора употреба и не излязоха много скъпо. Трудът беше някъде между 350 и 400 лв. Обаче майсторът, който му прави операцията, казал че ако знаел какъв к*р е, нямало да се захваща. Явно има нещо кофти за направяне. Но все пак колата на брат ми вече е с волан отляво. Става въпрос за Орион от 91 г. За твоята по-новичка колица частите може да са малко по-скъпи.
На него му трябваха, доколкото си спомням, кормилна рейка, арматурно табло, железата, на които са захванати педалите и част от ел. инсталацията. Всичките неща са втора употреба и не излязоха много скъпо. Трудът беше някъде между 350 и 400 лв. Обаче майсторът, който му прави операцията, казал че ако знаел какъв к*р е, нямало да се захваща. Явно има нещо кофти за направяне. Но все пак колата на брат ми вече е с волан отляво. Става въпрос за Орион от 91 г. За твоята по-новичка колица частите може да са малко по-скъпи.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 07 дек 2006, 22:24
- Модел на автомобила: Ford Fiesta '99, 1.25 Zetec LX
- Местоположение: София/Варна
- Status: Извън линия
Купихме колата за 1600 лири което по примерен курс на лирата към лева е около 4500 лева. Това е всичко което сме платили, колата все още я караме в Англия. Засега е с английски номера, не знаем като я внесем в БГ дали ще трябва нещо друго да се плаща.
Колата е ноември 1999, на 64000 км
дали това е изгодно или не вие ще прецените.
По принцип колите втора ръка тук са доста изгодни но са с десен волан
Вървят си с пълна сервизна история и са сигурни.
дали ще е удобно да се кара в БГ с десен волан не е много ясно. Аз карах тук (в Англия) дълго време кола с ляв волан на обратно движение и нямaше проблем....
Колега ако искаш повече информация за колите в Англия втора ръка виж: http://www.autotrader.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Колата е ноември 1999, на 64000 км
дали това е изгодно или не вие ще прецените.
По принцип колите втора ръка тук са доста изгодни но са с десен волан

дали ще е удобно да се кара в БГ с десен волан не е много ясно. Аз карах тук (в Англия) дълго време кола с ляв волан на обратно движение и нямaше проблем....
Колега ако искаш повече информация за колите в Англия втора ръка виж: http://www.autotrader.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта