Проблем обороти
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 17 яну 2005, 18:26
- Модел на автомобила: MOndeo 2.0
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Проблем обороти
Карам Мондео 2.0 газовата ми е Ловато слагана в Италия.Имам следния проблем.Преди като я запаля сутрин колата пали на бензин и държи 1300-1400об/мин и автоматично минава на гас след 5 секунди.След като мине на газ оборотите почти не се променят и колата си работи перфектно. А сега като я запаля в момента на преминаване на газ колата изгасва веднага.Паля е отново минавам на газ и колата не ще даржи никакви обороти(ако си махна крака от газта веднага гасне). След като колата загрее малко всичко се оправя.И си работи перфектно на 1000об/мин.Някой има ли представа от какво може да е това.
България - страната на мечтите. Всечки мечтае да се махне от нея..........но не и аз!!!!!
- IVAN_SA
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
- Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Да бе,да! В Пловдив не е толко студено!Тази сутрин моята си работи на газ съвсем нормално(даже и на газ запалих,щото бях забравил да мина на бенцзkEFi написа:студ=>твърди мембрани=>гасне+неравномерна работа
Съвет: преминавай на газ след като позагрее поне малко.

П.П. С ренцо съм и мембраните са набори на ....... ае на Paci старата кола...да речем.




П.П.2.....Запали си мойта колица на третата секунда без да натискам педала на газчицата и си влезе в обороти все едно за газова е правена


Последна промяна от IVAN_SA на 01 дек 2006, 11:58, променено общо 1 път.
[url=callto://matorabg]
[/url]

-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 17 яну 2005, 18:26
- Модел на автомобила: MOndeo 2.0
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Колеги изпаритела е ремонтиран преди 1000км всичко вътре е сменено и газовия клапан е почистен.Възможно ли е да е от стъпковия мотор. Ама аз си мисля че ако е то него и на бензин нямаше да държи обороти.Миналата зима всичко беше ок не съм е чакал да загрява пък и сега е 10+ градуса .Един вакумен маркуч беше изкочил и мислих че е от него ама след като го закачих не се оправи.Някой запознат ли е с вакумите по тоя мотор.
България - страната на мечтите. Всечки мечтае да се махне от нея..........но не и аз!!!!!
- zelen4uka
- потребител
- Мнения: 149
- Регистриран: 01 юли 2006, 23:08
- Модел на автомобила: SIERRA 2.0I DOHC 1991г
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
- Status: Извън линия
:)
Ще ти кажа аз какъв проблем имах и ти си реши.Сложих газовата преди 3000км ловато сам си я реголирам до колкото мога.Двигателя подържаше 850 оборота на бензин.Акумулатора свъши тока като се опитах да запаля и изгасна всичко.Въведох кода на радиото и взех ток от друк колега и запалих.сега оборотите са над 1300 и немога да си обесня защо стана така. Сиера 2.0и ДОХЦ 91г. пълна инжекция.
Ако тресе когато е на ниски обороти значи трябва да обогатиш сместа като подадеш повече газ чрез пласмасовия болт.Немага да ти кажа нищо конкретно защото и аз още не съм я реголирал добре.Още не са се олегнали мембраните и затова ти се променя настроиката.
Успех
Ако тресе когато е на ниски обороти значи трябва да обогатиш сместа като подадеш повече газ чрез пласмасовия болт.Немага да ти кажа нищо конкретно защото и аз още не съм я реголирал добре.Още не са се олегнали мембраните и затова ти се променя настроиката.
Успех
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
И аз имам такъв проблем, даже вече дигах оборотите от карбуратора, но те пак падат с времето, и пак са на около 500
Но: Сутрин паля - обороти ОК, след като я форсирам 1-2 пъти, падат на 500 аха и ще изгасне, и така 4ак докато загрее напълно, и вече като загрее са на около 750-800. А преди месец като я регулирах, от карбуратора я направих при загрял двигател да е на около 950.
Ако това е от мембраните, лесно ли се сменят.
А, също и градско разход е към 20

Но: Сутрин паля - обороти ОК, след като я форсирам 1-2 пъти, падат на 500 аха и ще изгасне, и така 4ак докато загрее напълно, и вече като загрее са на около 750-800. А преди месец като я регулирах, от карбуратора я направих при загрял двигател да е на около 950.
Ако това е от мембраните, лесно ли се сменят.
А, също и градско разход е към 20



Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 17 яну 2005, 18:26
- Модел на автомобила: MOndeo 2.0
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Вчера излизам с колата (пак докато загрее родилни мъки) и след това всичко ок.Врътнах някъде около 20км и изведнъж като каза че няма да работи нито на газ нито на бензин и тва е. Освободиш ли от скорост и гасне.Ходих в един сервиз ама там лудница.Както и да е прибирам се и пред нас откачих буксата на Маф-а и на температурния датчик.Запалих абе горе долу работи след това ги закачих и всичко се оправи.Кво беше това нещо и как се оправи никога няма да разбера.


България - страната на мечтите. Всечки мечтае да се махне от нея..........но не и аз!!!!!
- bigdady
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
- Status: Извън линия
Скорпио 2.0 carb същите проблеми сутрин паля на бензин за 100 метра прахвърям на гас и ако не поддържам с педала гасне веднага аз мисля че това е от мембраните щото не са сменяни от както съм зел колата а това са повече от 7 год.
А знаете ли каде има добър газаджия да ги смяни с оригинални и колако струва това удоволствие да не ти гасне колата
А знаете ли каде има добър газаджия да ги смяни с оригинални и колако струва това удоволствие да не ти гасне колата
NO PAIN NO GAIN
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Като гледам тея обороти и аз искам да попитам сутрин паля колата пали на бензин и прехвърля след като мине 2000 оборота всичко е ок на газ докато колата не загрее като загрее започва да придърпва препуква (един филтър сцепих вече) смених свещи кабели замислям се да сменя датчика на перката да държа колата по студена . Детонациите са доста гадни.Мотора е 1.4 или 1.6 моноинжекция ако някой знае ..........
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
penataa, Моята е пълна инжекция и незнам колко ще съм полезен, но колата за да не предърпва и да не гасне на празен ход трябва да се регулират оборотите когато е загряла колата (включва перката), според мен щом като са сменени кабели и свещи. Аз я бях регулирал когато беше студена и след загряване гаснеше на място, но пък не е "гърмяла". 

- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
В събота ще откача компа ще я обуча и ще пробвам това да я загрея и тогавяа да настроя газта ---добро хрумванеvladdko написа:penataa, Моята е пълна инжекция и незнам колко ще съм полезен, но колата за да не предърпва и да не гасне на празен ход трябва да се регулират оборотите когато е загряла колата (включва перката), според мен щом като са сменени кабели и свещи. Аз я бях регулирал когато беше студена и след загряване гаснеше на място, но пък не е "гърмяла".

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Дано съм полезен
, според мен може и без рестарт на компа, има писано много за рестартирането, аз не съм рестартирал
, незнам при теб кое регулира празния ход, щото на моя има едно т.нар. "стъпково моторче" което се зацапва, но не моторчето а една джаджа с една пружина която се регулира от моторчето и пуска или спира въздуха, писано е във форума за почистването, аз лично го направих с обезмаслител и кореселин и се почисти.
Много почнах да се обяснявам, гасненето на газ идва или от много бедна или много богата смес, ако на бензин не угасва това с почистването може и да го прескочиш, успех


Много почнах да се обяснявам, гасненето на газ идва или от много бедна или много богата смес, ако на бензин не угасва това с почистването може и да го прескочиш, успех

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта