Трудно палене
- Tommy
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
- Местоположение: Vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Трудно палене
Колеги отново проблем с Форд-а ...... от няколко дни пали все по трудно в това топло време трябва да го грея по 2 3 пъти за да запали иначе с едно подгряване тамън запали и угасне или въобще не иска да подкачи за да запали. След успешно палене мотора започва да тресе пропадат обороти и отзад изпушва синкаво и мирише на неизгоряла нафта след около 2 3 минути работа на празен ход нещата се нормализират. Свещите са сменени с NGK преди 1 седмица, не е от тях проверих ги ....... започвам да се съмнявам за избягала центровка. Вие какво мислите ?
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене
Въздух.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене
Пък да вземеш да напишеш и за кой модел Форд става въпрос.
Разхлаби тръбичката за високо налягане на първи цилиндър, повърти да запалиш около 10-15 секунди без да подгряваш, стегни я, подгрей и пали отново. Ако запали без проблем, значи е въздух в горивопровода, и трябва да прогониш цялата система на горивопроводите.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Tommy
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
- Местоположение: Vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене
За Форд-а от профила ми става въпрос Ескорт 1.8ТД 70 коня 96-та година, сега ще сляза да пробвам по този начин.ЯЛТА написа: ↑15 апр 2017, 01:05Пък да вземеш да напишеш и за кой модел Форд става въпрос.
Разхлаби тръбичката за високо налягане на първи цилиндър, повърти да запалиш около 10-15 секунди без да подгряваш, стегни я, подгрей и пали отново. Ако запали без проблем, значи е въздух в горивопровода, и трябва да прогониш цялата система на горивопроводите.
- Tommy
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 05 юни 2016, 10:47
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD sedan 1996
- Местоположение: Vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене
Запалих по гореописания начин запали перфектно, но след това продължиха да пропадат оборотите за около 2 3 минути и после се нормализира всичко. Възможно ли е въздуха да е от скапан горивен филтър че наскоро го обслужвах и да не би да е от филтъра?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене
Възможно е от всякъде по пътя на Нафтата, трябва да се търси, не може да се предвиди.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене
Е останал е още малко въздух, и до като го изгони работи неравномерно. Щом ти го е направило след смяна на горивния филтър, значи там ще е проблема,- нещо не уплътнява добре.............., а не че филтъра е скапан.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта