Проблем след проливния дъжд
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2017, 23:50
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Проблем след проливния дъжд
Здравейте колеги! Днес в големия дъжд в СтЗ колата /Форд Фокус Ц-макс 2096г./136к.с./както вървеше просто спря. Отдавам причината на проблем причинен от водата, но нямам идея какъв. При включване на контакт всичко по таблото свети нормално. При завъртане на ключа за запалване всичко угасва и се чува само жужене някъде под капака. Опитах с подаване на ток от друг акомулатор...без промяна на ситуацията. Молбата ми е ако някой мо е да помогне със съвет тук или колега от СтЗ, който притежава софтуеър за този модел да констатираме какъв е проблема и как да го отстраня.
- dmastard
- потребител
- Мнения: 239
- Регистриран: 10 апр 2014, 01:11
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 tdci '06
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Колега, червеното диодче за имобилайзера на таблото свети ли?
Какво е напрежението на акумулатора?
Какво е напрежението на акумулатора?
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2017, 23:50
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Свети когато е на контакт тази лампичка, но в ключа нямам имобилайзер доколкото знам. Акомулатора не съм мерил, но както казах пробвах с кабели с друг акомулатор и даде същите симптоми. Съмнението беше да се е намокрил ремъка и да е приплъзвал, а оттам генератора да не е зареждал. Ще го пробвам пак дали е изсъхнало намокреното и се надявам да не е друго.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2017, 23:50
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Няма промяна след поредния опит днес. Проверени са кабелите, свръзки и кабелни обувки....всичко е сухо. Продължавам да търся колега със софт от СтЗ за констатиране на проблема.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Стартера провери ли? Виж и масата на акумулатора
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2017, 23:50
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Оказа се ....водата е намокрила ремъка, оттам той приплъзва и не зарежда акомулатора при работещи чистачки,клима и фарове. Добре, че е станало така, защото въздушния филтър се бе превърнал във воден и ако не бе угаснала колата можеше да стане по-голяма беля. Резултата е-при първо запалване колата пуши, работи неравномерно и изпуска сив дим с мирис на сурова нафта около 5-10мин. Започна да трака маховика на съединителя /при изминати към 40 хил км след смяна/ Ремонт-сваляне на дюзите и изпращанена стенд за проверка + проверка на съединителя и изчистване на грешките. Ще идат едни пари ама ..... късмет.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
За съжаление, от описаното държание на мотора, мисля че белята се е случила. Затова и не е въртяла нито с нейния, нито с външния акумулатор. Без ремък на фарове и чистачки ще издържи поне 1-2 часа преди да спре да върти. Просто в цилиндрите е имало вода която е пречела на двигателя да превърти.valevgk38pb написа: ↑13 юни 2017, 06:29...... въздушния филтър се бе превърнал във воден и ако не бе угаснала колата можеше да стане по-голяма беля. .....
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2017, 23:50
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Имах в предвид, че не направил т.н. „воден чук„. След отваряне ще се разбере докъде е стигнала водата. След 5-10 мин работа двигателя утихва и си работи нормално /с изключение на тракането от маховика/. Можеше и да е по-зле, но и така няма да е ефтин ремонта. Мисля си, че ако ще тръпна при всеки по-сериозен дъжд ще трябва да вдигна тръбата за въздуха по-високо....има място.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Мокрен двигател, особено пък дизел, тръгне ли да не пали и да тропа на умряло и доказано няма електрически проблем, пиши го бегАл. Към сервиза или към обявите за части...вече ти си решаваш. От един напръстник вода приключва. Особено тия, дето камерата им е в горната част на буталото.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2017, 23:50
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Към момента е заминала само едната дюза, като ще ми е само с ремонтен комплект. Останалото е ОК, а маховика си трака, но не на умряло. Късмет или не щр разбера от сметката накрая.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Казва се "Хидравличен удар", ама името няма значение.
Описваш всички симптоми, гасне след преминаване през вода, веднага след това не е възможно да се превърти мотора, въздушния филтър пълен с Вода, след време пали и работи странно, а ти твърдиш че няма Хидравличен удар.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2017, 23:50
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Аз не твърдя нищо, но майстора го направи, а имам основание да му вярвам колега.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Значи трябва да раздадеш курбан.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2017, 23:50
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Ще дам ама....сагата продължава. След стенд дюзите са абсолютно изправни, освен нагара който са имали, не е констатиран проблем с работата им. При диагностика електрониката не отчита грешки в работата, нито отклонение в показателите. Къде греши системата....или някой от използващите я!?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Компютъра не може да хване щетите от хидравличен удар, крива биела или спукано бутало. Мерете компресия, ако позволява през отвора на дюзите, мерете разстоянието от челото на буталата в ГМТ до ръба на отвора дали е еднакво на 4те цилиндъра или директно свалете главата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Водата има голяма плътност, чак над 1000 атмосфери може да се сгъсти малко, за това влезне ли в цилиндрите,- чупи наред всичко...............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2017, 23:50
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Колеги, това с пушека и миризмата на сурова нафта е в продължение на 5-10мин след което колата няма никакви забележки. Ако има поражения от влязла вода мислите ли, че няма да окажат влияние за постоянно!?
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Поражения, водещи до загуба на компресия се хващат лесно с компресомер. Никаква драма.
С кривата биела е малко по-сложно за предкамерния дизел. За новите, особено ако са свалени вече дюзите, с индикаторен часовник се вижда колко ход има буталото. При положение, че дюзата е вертикално над буталото, няма никаква трудност да се измери.
Милиметър там е един оборот на стрелката-мани тая работа да не го видиш и да не ти направи впечатление, че нещо не е наред и да му се чудиш от какво е.
С кривата биела е малко по-сложно за предкамерния дизел. За новите, особено ако са свалени вече дюзите, с индикаторен часовник се вижда колко ход има буталото. При положение, че дюзата е вертикално над буталото, няма никаква трудност да се измери.
Милиметър там е един оборот на стрелката-мани тая работа да не го видиш и да не ти направи впечатление, че нещо не е наред и да му се чудиш от какво е.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 24 яну 2017, 23:50
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
В този ред....някой да има идея дали се сменят и четирите биели или е достатъчно само изкривената!? Ако е втория вариант би трябвало да се търси със същия грамаж, но пък откъде да разбера с какви биели съм преди да я разглобят!? Приемам мнения и съвети от препатили подобен ремонт!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем след проливния дъжд
Разглобяваш, виждаш проблема, теглиш, търсиш, няма друг начин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта