Основен ремонт какво да очаквам?
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Основен ремонт какво да очаквам?
Здравейте колеги след като сиерката се спъна нещо и даде разход 25/100 газ и 18/100 бензин.
реших че има проблем в мотора. Отидох да замериме компресията и се оказа 7,5 на 2ри и 3ти цилиндър. От там изгорели клапани. Добре ще има процес изваждане... Та сваляме главата и се оказва че клапаните са си супер горе долу не ще трябва препилване. Сегментите не бяха мн в час но не бяха издъхнали в крайна сметка решихме да вкараме мотора напълно в час така и така е отворен и казахме основен ремонт почти на около 70% сегменти клапани гумички... сичко без препилване. Та какво да очаквам след ремонта. Разбрах че ще трябва да карам 2000 км. слбичко да се разбработи моторчето. И ми казаха че после ще е като нов и ще мърка.
Правил ли го е някой от вас и какви са отзивите.
Вече целия мотор е долу.





-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Основен ремонт какво да очаквам?
Не обичам да съм гад, но погледни темата "проблем с ескорт 1.3" или подобно нещо - за карбуратора на човека.billy_boy написа:Правил ли го е някой от вас и какви са отзивите.
Вече целия мотор е долу.
От износване не може да се вдигне разходът толкова много и изведнъж.
Може, само ако се повреди разпределителен вал или подигачи и започне да не отваря клапаните добре.
Внимавай какви сегменти слагате - заминават докато се разработят, понякога.
Сигурно ти е била повредена бобината или делкото, и затова се е вдигнал разхода



- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
На мен ми казаха до 2000 да не ръчкам.
А за сегментите колата е в добри ръце и ще и се сложат само качествени неща за тея работи не пестя пари. Относно бобината 100% е от това а не от нея защото накрая и 2ри и 3ти цилиндър беше ниска компресията и ги нямаше харчеше бая масло последните 4 хил. км. не вървеше, гърмеше мн на гас и имаше огромен разход. Пък и клапаните започнаха да чукат. Дойшло и времето вика майстора. Та сега ще я праиме нова. 




-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Огромният разход не ще да е от намалената до 7 компресия. Чукането на клапаните е една вероятна причина за това, от тях трябва и да не върви.billy_boy написа: имаше огромен разход. Пък и клапаните започнаха да чукат. Дойшло и времето вика майстора. Та сега ще я праиме нова.
Премери си височината на гърбиците на разпределителния вал - това е важно. Ниските гърбици действат както турбото, но с обратен знак - намаляват мощността и увеличават разхода.
Успешен ремонт!

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
!billy_boy написа:10x вчера като отворихме и видяхме какъв е луфта при сигментите и се оплашихме. Ситуацията не е критична във никакъв случай, но така е по-добре във всички случаи. Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000
!!! и аз искам да знам! моя си седи на 37000!а двг е на един час работа и съм минал 10 км по квартала след като я взех..
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Двулитровия двигател DOHC изкарва около 450 000 км до І-ви основен ремонт. Направи си извода на колко км е твоята Сиерата.billy_boy написа:10x вчера като отворихме и видяхме какъв е луфта при сигментите и се оплашихме. Ситуацията не е критична във никакъв случай, но така е по-добре във всички случаи. Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000

- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
РЕМОНТ
Здравей колега
стария ми кораб също претърпя основен ремонт.Та сменихме:
1.Клапани водачи на клапани гумички на клапани
2.Сегменти английски-замерва се износването на цилиндъра
3.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО мотовилкови лагери/пожелателно основни/-МЕРИ СЕ С МИКРОМЕТЪР за бъчвообразност конусност елипсовидност и ако има над допустимите -шлаиф на коляновия вал
4.Всички гарнитури нови-или нацапваш със специален силикон като предварително си почистил перфектно повърхноста
5.Сменихме всичко останало което е за смяна/семеринги на коляновия вал хидравличния повдигач на веригата/ и други чиято смяна е близка - водни помпи ремъци и т.н.-май се унесох?
Та това сменихме на скорпиото-а да не забравя виж как е и съединителя.Успех.
стария ми кораб също претърпя основен ремонт.Та сменихме:
1.Клапани водачи на клапани гумички на клапани
2.Сегменти английски-замерва се износването на цилиндъра
3.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО мотовилкови лагери/пожелателно основни/-МЕРИ СЕ С МИКРОМЕТЪР за бъчвообразност конусност елипсовидност и ако има над допустимите -шлаиф на коляновия вал
4.Всички гарнитури нови-или нацапваш със специален силикон като предварително си почистил перфектно повърхноста
5.Сменихме всичко останало което е за смяна/семеринги на коляновия вал хидравличния повдигач на веригата/ и други чиято смяна е близка - водни помпи ремъци и т.н.-май се унесох?
Та това сменихме на скорпиото-а да не забравя виж как е и съединителя.Успех.
Наесен с песен в К1.
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ми като го разглобиш трябва да га разгледаш хубаво вътрешността му и да видиш каде са законтрени колелцата (цифрите) при мен е на всяко колелце по една пластинка... и като мушна една малка отверка да я подигна тази пластинка и си въртя дадената цифра (но мисля беше само в една посока, ама не съм сигурен) Та виж, може и при теб да е аналогичноbilly_boy написа:...Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000


-
- потребител
- Мнения: 65
- Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
- Модел на автомобила: Нисан Примера
- Status: Извън линия
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
хахах Вече сичко е качено още преди празниците сега минах 500 км и ще ида да ми затегнат главата. А относно скоростомера аз в друга тема вече споменах че не съм я зорил тя просто си ги направи тея км
Не
Обещавам повече няма
Можеби опражнението 120 на 2ра няколко пъти е повлияло 
П.П Бтв разхода ми падна напълних си бутилката минах 100км заредих - 20 литра
Минах още 200 заредих - 16/100
Надявам се да догоним нормите




П.П Бтв разхода ми падна напълних си бутилката минах 100км заредих - 20 литра

Минах още 200 заредих - 16/100

Надявам се да догоним нормите



-
- потребител
- Мнения: 65
- Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
- Модел на автомобила: Нисан Примера
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 65
- Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
- Модел на автомобила: Нисан Примера
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта