Обслужване Форд Фокус 1.8 tddi
- le6o
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 ное 2013, 11:00
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 tddi
- Status: Извън линия
Обслужване Форд Фокус 1.8 tddi
Здраейте,
Мога вече да ви нарека колеги, от вчера съм горд собственик на форд фокус 2000г 1,8 tddi. Колата я закупих от частно лице и я докарах на ход от Австрия, регистрирана е вече и трябва да се обслужи. На 249 000км реални км. е (имам сервизна книжка). Четох из форума, че водната помпа не се задвижва от ангренажа. Съответно ангренаж и ролка ок. Да подменя ли пистовия ремък задвижващ компресора на климатика и ВП? Препоръчайте марка ремък, ролки. Другото належащо е с какво масло да сменя сегашното.
Другото, което ме притеснява е често срещания проблем с централното. Рових из форума, но не намерих решение. Странното при мен е, че след като я подкарам след 10 мин се отключват автоматично всичките врати. Решение?
Общо взето всякакви съвети и т.н. са добре дошли.
Поздрави,
Симеон
Мога вече да ви нарека колеги, от вчера съм горд собственик на форд фокус 2000г 1,8 tddi. Колата я закупих от частно лице и я докарах на ход от Австрия, регистрирана е вече и трябва да се обслужи. На 249 000км реални км. е (имам сервизна книжка). Четох из форума, че водната помпа не се задвижва от ангренажа. Съответно ангренаж и ролка ок. Да подменя ли пистовия ремък задвижващ компресора на климатика и ВП? Препоръчайте марка ремък, ролки. Другото належащо е с какво масло да сменя сегашното.
Другото, което ме притеснява е често срещания проблем с централното. Рових из форума, но не намерих решение. Странното при мен е, че след като я подкарам след 10 мин се отключват автоматично всичките врати. Решение?
Общо взето всякакви съвети и т.н. са добре дошли.
Поздрави,
Симеон
- ivaylo_m
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 13 окт 2013, 15:44
- Модел на автомобила: Ford Focus C-Max 1.6 Ti-VCT - 2007
Ford Focus Mk1 1.8 Tddi Ghia (Estate) - 2001 - Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Re: Обслужване Форд Фокус 1.8 tddi
Първо - Честито за придобивката, дълго и безаварийно съжителство 
Аз лично като взех моята й смених ангренажния ремък и ролката - CintiTech и INNA, които общо ми струваха ~90лв., смених горивен филтър - MANN - 58лв. (добре е да се смени, че не се знае кога последно някой се е сетил за него), масло, маслен филтър - Bosch - 16лв., въздушен филтър (MANN - 23лв.). Пистовият ремък и ролка ги смених по-късно тъй като тях може да ги видиш сравнително лесно в какво състояние са.
Тъй като започва зимата няма да е лошо да си замериш антифриза.
За вратите не мога да ти помогна.

Аз лично като взех моята й смених ангренажния ремък и ролката - CintiTech и INNA, които общо ми струваха ~90лв., смених горивен филтър - MANN - 58лв. (добре е да се смени, че не се знае кога последно някой се е сетил за него), масло, маслен филтър - Bosch - 16лв., въздушен филтър (MANN - 23лв.). Пистовият ремък и ролка ги смених по-късно тъй като тях може да ги видиш сравнително лесно в какво състояние са.
Тъй като започва зимата няма да е лошо да си замериш антифриза.
За вратите не мога да ти помогна.
-
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 24 ное 2013, 15:51
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Обслужване Форд Фокус 1.8 tddi
Попринцип аз като си купя кола и искам да нямам проблеми, сменям ролки, ремъци, филтри, ако има проблеми с окачването и тях ликвидирам, маслото си сменям обикновено на дизел слагам 10в40, проверявам шернири, накладки, проверявам спирачните маркучи и апарати и дали нещо хлопа по колата. И по този начин да и имам доверие наистина. 

- le6o
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 ное 2013, 11:00
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 tddi
- Status: Извън линия
Re: Обслужване Форд Фокус 1.8 tddi
Благодаря за отговорите. Маслото явно ще е 10в40 . Гледам, че хвалят BMW 10w40 или друго да купя?
Поздрави
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 42
- Регистриран: 24 ное 2013, 15:51
- Модел на автомобила: Mondeo
- Status: Извън линия
Re: Обслужване Форд Фокус 1.8 tddi
И на мотул са хубави и на валволайн ги биват.le6o написа:Благодаря за отговорите. Маслото явно ще е 10в40 . Гледам, че хвалят BMW 10w40 или друго да купя?
Поздрави
- Besniq
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 21 дек 2012, 15:16
- Модел на автомобила: фокус mk2.5 Duratec и W203 - C180 kompressor
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Обслужване Форд Фокус 1.8 tddi
Масло Форд Формула- "ф" 5 В 30 ( това се прпоръчва, аз съм с такова и съм доволен ) или 5 В 40 !
За централното, моят проблем е абсолютно същия, теми много, решение не знам !
Провери си и подгревните свещи, този мотор пали и с 4 изгорели, на Брат ми беше така !
Честит да ти е и много безаварийни км. с него, много доволен ще останеш от колата !
За централното, моят проблем е абсолютно същия, теми много, решение не знам !
Провери си и подгревните свещи, този мотор пали и с 4 изгорели, на Брат ми беше така !
Честит да ти е и много безаварийни км. с него, много доволен ще останеш от колата !
[url=http://besniq30.snimka.bg/automobiles/ford-focus-mk1-1-8-tddi.802865.34892879][img]http://media.snimka.bg/s1/4324/034892879-thumb.jpg?r=0[/img][/url]
- le6o
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 ное 2013, 11:00
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 tddi
- Status: Извън линия
Re: Обслужване Форд Фокус 1.8 tddi
Мислех днес да отварям централното, но като смених батерията на дистанционното и го програмирах сега няма грешка
Иначе четох в тоя сайт на някой може да му е полезно 


-
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 авг 2014, 09:34
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI 90hp
- Status: Извън линия
Re: Обслужване Форд Фокус 1.8 tddi
А в обслужването влиза ли и смяна на ангренажна верига? Или само ролки, ангренажен ремък и пистов ремък, филтри и масло? 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта