Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 26 сеп 2017, 00:34
- Местоположение: Pazardjik
- Status: Извън линия
Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115
Колеги искам съвет! Значи понеже имаме много големи майстори, сипаха ми газ за осветление 2 литра на 20 л нафта. Започна проблем при подаване на яко газ да светва подгрева и губи мощност, връщам ключа пак контакт без да въртя стартера и си тръгва, но го прави постоянно, дори някой път при изкачване на 5-та с 90-100 го прави. Наложи се да сменя мотора....- Дълга история! Горивния филтър 3-4 пъти също и регулатора е сменен, но се оказа, че не е от него. Дюзите работят нормално според програмата( не е менте програмата), вкарахме им кодовете на ново, пак нищо. На празен ход прекъсва студена и топла! Странното е че налягането трябва да седи 23.00 а то постоянно се мени дори пада на 17.00 (Това е с новия регулатор, никаква разлика от стария) . Преди тази газ колата беше просто перфе... Някаква идея от какво ще е? След смяната на мотора не го правеше известно време, но след изпъване на 170 светнаха за подгрева и започна все на по ниска предавка да го прави.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115
Налягането първо се създава от помпата и после, ако има в повече - се регулира до нужното. А при теб има по-малко, сещай се къде е проблемът. Възможно е газта да е вдигнала мръсотия от резервоара, която филтърът да не е успял да спре и при 170 км/ч помпата се е въртяла с обороти, които са я засилили към вечните помпени полета. Веднъж потеглила натам - няма връщане, ремонт или смяна. А като е почнала да се лющи вътрешно, металните люспи се затъкват по дюзите и не след дълго ще се обадят и те, ако не вземеш мерки.
Въпреки мрачните прогнози, не изключвам възможност и просто да смуче въздух от някъде, достатъчно е да се снабдиш с прозрачни маркучи и да видиш какво влиза в помпата и какво излиза след рейла и дюзите. Има ли въздух, налягането ще играе.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115
Как да разбираме "Наложи се да сменя мотора"!?!?!?!!
П.П. Тази кола има ли газова уредба, та си пуснал темата тук?
П.П. Тази кола има ли газова уредба, та си пуснал темата тук?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115
Колега, това 23.00 предполагам е Mpa. Предполагам и аз като колегата,че смучи въздух от някъде. Когато има пропуск по вакум не винаги си личи, тоест може и да няма изцапано. Прозрачните шлаухки са най сигурния начин да стигнеш до истината.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 26 сеп 2017, 00:34
- Местоположение: Pazardjik
- Status: Извън линия
Re: Грешка в налягане на горивен регулатор 2003 1.8 тдци 115
Колега не смучи въздух от никъде. Ще пробваме с почистване на горивната система. Резултати скоро!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта