Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Колеги имам и аз едно питане. Колата ми е волво в50 1.6бензин 100к.с от 2008г. Както е известно аналога на двигателя е форд фокус2 също 100к.с. от същата година. Имам си ГИ. Бих искал да знам как е при тези двигатели. Хидравлични ли са повдигачите или е възможно да се настройва хлабината на клапаните?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Двигателят е абсолютно същият. Регулирането става с пулове с различна дебелина на дъното. Различните размери могат да се купят, както от Форд, така и от Волво и Мазда. Просто са абсолютно еднакви и заменяеми. Понякога определени размери са по-евтини при единия производител, понякога при другия, както се случи. Предния колега е питал за цена и не знам дали някой може да отговори правдоподобно, защото съм виждал в определени моменти един пул с определен размер да струва около 50лв. в МП, а също така и около 3лв. Всичко зависи от търсенето и предлагането,от конкретния размер и от времето по което се търси. Затова шлайфането е решение, което до голяма степен върши работа, особено когато доставката на пул с определен размер е проблемна, дали заради цена, или за да не се чака.
- G2233
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 14 ное 2007, 20:23
- Модел на автомобила: Volvo V50 1.6i Duratec/100к.с/газ/2009
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Благодаря колега за отговора. А самата проверка на хлабината как става. Достатъчно ли е само свалянето на капака на главата или самата глава се сваля. Не че ще тръгна да го правя, просто да си направя сметка ако я закарам на профилактика за хлабините.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Аз имам въпрос, че ми е трудно от Хасково до Митко в София да отида и да попитам, има ли белези за зацепването на мотор Дуратек 2,0 145 коня в Мондео МК 4, че при този който обмислям да отида в Хасково, каза че има, а на мен нещо ми се върти, че тук четох, че няма белег, ами някакъв специален инструмент. Лаик съм, та ако може някой да обясни. Много искам да отида при Митко в София, ама много трудно 3 дни там, хотел, не знам какво, ако пътувам пък ще стане 200 лв път. Направо не знам какво да правя. Изяснете малко за зацепването? Благодаря предварително и поздрави.
Последна промяна от anikolov на 20 окт 2017, 19:02, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 31 май 2017, 10:39
- Модел на автомобила: Фокус 1.6 16 2001г Фабия 1.9 sdi 2005г
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Омазняване на клапаните ще окаже ли положителен ефект?
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Според повечето майстори и май логиката, няма да помогне!
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Няма никакви белези. Има една планка с дебелина 5мм за центриране на разпределителните валове и един болт с определена дължина за центриране на коляновия вал. Обикновено се налага регулиране само на изпускателните клапани, при което се сваля само единия разпределителен вал. Все пак тези операции си имат особености и майстор, който не знае, че двигателя няма белези, най-вероятно няма да свърши работа.
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Точно в това се усъмних и аз. Ох, май няма да ми се размине ходенето до Митко. Благодаря колега! Поздрави!
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1180
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Ами твоя "майстор" да вземе малко да се образова. То цял живот само с клещи и тел не става.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 537
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Да го чакаш да се образова и после да се учи на твоята кола не е добро решение.Нищо сложно няма при Форд.Ако смяна на консуматив се правеше само от 2-3 човека в цялата страна записването щеше да бъде за години напред.Оплакванията са от хора попаднали на неграмотни майстори-все още ги има.
Да не забравяме, че Форд са едни от най-масовите автомобили у нас.
Да не забравяме, че Форд са едни от най-масовите автомобили у нас.
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Щом вече от Хасково познавам 2-ма., които са ходили при Фордманияка за тази процедура, значи е зле положението. Друг вариант - Мото Пфое, но мноооого скъпо, като основен ремонт в малък сервиз. Повечето отказват, което е честно. Някои май искат да се учат. Три пъти съм питал тук за майстор в южна България, всеки мълчи. Кжете сигурен майстор в южна България, веднага отивам. Поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 27 сеп 2014, 09:15
- Модел на автомобила: Focus MK2
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Най-вероятно аз съм единия, та от 1во лице ще те посъветвам да отскочиш до София при Фордманияка
Пътя е под 2ч, а след уговорка може и за ден да стане цялата работа. Тук из Хасково не съм чул някой да прави, а още повече да е правил вече подобна интервенция успешно.
Поздрави !

Поздрави !
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Хм, става все по-интересно... 

- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Вече говорих с него, не ме убедиха тукашните. Иска я човека за два дни. Ще се пътува. Направо си стана интересно!
Иначе в интерес на истината имам доста приятели, които коли от други марки ги правят успешно в Хасково, но тези "екзотични" и "ремонтопригодни" Фордове! 


- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Мда-а, така си е. Форд е голяма екзотика в България. А още по-голяма екзотика са прегорелите клапани от LPG. 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Не е така, ама ти имаш някакви особенни изисквания. Пратих те при човек, който може и имаше желание да ти прегледа колата, ама ти не отиде.anikolov написа: ↑24 окт 2017, 21:51Вече говорих с него, не ме убедиха тукашните. Иска я човека за два дни. Ще се пътува. Направо си стана интересно!Иначе в интерес на истината имам доста приятели, които коли от други марки ги правят успешно в Хасково, но тези "екзотични" и "ремонтопригодни" Фордове!
![]()

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Искам цялостно да я погледне човек, Наско, затова не отидоох. За измерването е лесна работа.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1327
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
anikolov , като сложиш разходите за гориво и хотели евентуално, цената да не излезне колкото в Мото Пфое? Разликата ще е там, че с неоригинален комплект ангренаж ще сменяш пак след 50-60к километра, а от Мото Пфое сменяш и забравяш за следващите 10 год. или 160к километра.
Последна промяна от vargala81 на 25 окт 2017, 09:48, променено общо 1 път.
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Верига няма да сменям. Сменя се на 200 000 км., моята е на 83 хил. Регулиране на клапани ще правя. Цената за регулиране на клапани+пулове/сменят/ в Мото Пфое, е като малък основен ремонт. Да, пътя до София, няколко пъти, ще излезе към 150 -200 лв., но поне да съм спокоен. цената в Мото Пфое е следната, за да знаят и други хора : 400 лв. труд и пула е 55 лв. Каквото могат наместват, какъвто размер им трябва и от старите няма се купува за 55 лв. Забравих гарнитурата на капана на клапаните е 90 лв. в МП. Смятайте. 

Последна промяна от anikolov на 25 окт 2017, 10:09, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта