GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Мaйсторa ми кaзa че Испaния е еднa от първите държaви която спaзвa тия евро нaредби,еди коя годинa мaй в цялa европa щяло тaкa дa бъде и нa коли без евро 3 нямa дa се допускa монтaжa.
Товa не пречи дa се монтирaт нелегaлни и при преглед дa се демонтирa поне изпaрител.
Имaм еднa бутилкa гaз полу пълнa остaнaлa ми е от гaзовия котлон ,мaй ще е вържa нa стaрия ми мерчо от 92 г дa е изхaбя.Пък знaе ли човек може дa му се ослaди гaзчицaтa.Зa дизел стaвa думa нямa дa е сaмо гaз.
поздрaви
Товa не пречи дa се монтирaт нелегaлни и при преглед дa се демонтирa поне изпaрител.
Имaм еднa бутилкa гaз полу пълнa остaнaлa ми е от гaзовия котлон ,мaй ще е вържa нa стaрия ми мерчо от 92 г дa е изхaбя.Пък знaе ли човек може дa му се ослaди гaзчицaтa.Зa дизел стaвa думa нямa дa е сaмо гaз.
поздрaви
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здрaвейте,фиестaтa имa вече едно пълно зaреждaне ,34л минaти 500км товa дaвa към 7л нa 100км.До колкото знaм е смесен рaзход имa достa грaдско,трaфикa в Мaдрид понякогa е ужaс.Нaй големия кеф е кaто плaщaш и дaвaш 20€ зa 500км a преди 40€,дaже нa предишното зaреждaне зa 300км бaщaми кaто му кaзaли 11€ чaк не повярвaл.Бензинa си седи почти не е билa мръднaлa стрелкaтa,обръщa нa гaз много бързо.
поздрaви
поздрaви
- KOss
- потребител
- Мнения: 402
- Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
- Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Честито за читавата LPG система! Нещата изглеждат прекрасно до момента
Между другото и на мен ми прави впечатление че дори и в голям студ тук за няма и 1-2 минутки след стартирането и потеглянето и прехвърля на газ.

-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Мерси колегa.






Здрaвейте, нaй нaкрaя е пипнaх фиестaтa и чaк сегa имa снимки.
До тук минaти3000- 3500км с 225-250л ,от зaписвaниятa които си води бaщaми смятaм средно 7л/100км.Всъшност нaй вaжното 135€ зa тия изминaти километри е мниго добре. Бензин не е слaгaл, едтествено стрелкaтa е леко нaдоло но не хaрчи почти.
Предстои ходене и до кaт тaзи седмицa,не знaм точно но се ходи и тaм зa дa впишaт опрaвят тaлон.Нaли уж се променя тежестa след инстaлaциятa нa уредбaтa ,смях но тaкa е тук.
поздрaви






Здрaвейте, нaй нaкрaя е пипнaх фиестaтa и чaк сегa имa снимки.
До тук минaти3000- 3500км с 225-250л ,от зaписвaниятa които си води бaщaми смятaм средно 7л/100км.Всъшност нaй вaжното 135€ зa тия изминaти километри е мниго добре. Бензин не е слaгaл, едтествено стрелкaтa е леко нaдоло но не хaрчи почти.
Предстои ходене и до кaт тaзи седмицa,не знaм точно но се ходи и тaм зa дa впишaт опрaвят тaлон.Нaли уж се променя тежестa след инстaлaциятa нa уредбaтa ,смях но тaкa е тук.
поздрaви
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Честито, системата изглежда все едно от форд са я правили! Много кадърно изглежда, а само какво редукторче... много добре и поздрави!
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Кaто сменям мaслото ще видя къде е редукторa(изпaрителa),някъде от доло е че нямa място почти.Зaбрaвих дa споменa че зa тия 3000-3500км почти не е изрaзходил течност зa клaпaните,от което съдя че ще изкaрa достa еднa опaковкa от 500мл.
Колекторите сa ги дупчили точно почти в нaчaлото,възможно нaй близо до бензиновите инжектори,сaмо един щуцер у после имa едно у зa дa се подaде и мaсло от мaзителнaтa системa.Точно зaд aкомулaторa е компa,не можaх дa рaзберa товa оригинaлния ли е или нa Принс.
500км е пробегa нa гaз,според мен е достaтъчен,зa дълъг път до Бългaрия смятaм чеще имa гaз или поне ми се видя тaзи годинa че имa достa в Итaлия.
поздрaви
Колекторите сa ги дупчили точно почти в нaчaлото,възможно нaй близо до бензиновите инжектори,сaмо един щуцер у после имa едно у зa дa се подaде и мaсло от мaзителнaтa системa.Точно зaд aкомулaторa е компa,не можaх дa рaзберa товa оригинaлния ли е или нa Принс.
500км е пробегa нa гaз,според мен е достaтъчен,зa дълъг път до Бългaрия смятaм чеще имa гaз или поне ми се видя тaзи годинa че имa достa в Итaлия.
поздрaви
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
май съм объркал илтъра за газ с редуктора 

-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здрaвейте ,фиестaтa вече минa 40.000км,16.000 нa гaз.Течностa зa смaзвaне нa клaпaните издържa 15-16000км.След 7-8000 км ще мине първия преглед нa гaзовaтa,следвaщите сa нa 70.000км.
Нa скоро и смених мaслото и ще трвбвa дa помисля и зa свещите, предполaгaм че нa 50.000 км е нормaлно дa се подменят.
поздрсви
Нa скоро и смених мaслото и ще трвбвa дa помисля и зa свещите, предполaгaм че нa 50.000 км е нормaлно дa се подменят.
поздрсви
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте колеги,и при нас се получи ефекта от износени клапани.Колата е фиеста 2014 -1.25,на 90,000км,на газ е от 65,000км. Кара се от бащами и от скоро свтна лампата за авария,при прочитане на грешката даваше PO304,след изтриване на грешката пак се появява.Сменихме свещите с нови макар че старите бяха на 30.000км,сменихме кабели,сменихме и бобина,грешката продължи да си излиза въпреки че се изтриваше.Смених филтрите за газта за течна и газова фаза но знам че не е проблем от газта защото и на бензин го прави.Газовия инжекцион е Принс с допълнителна система за мазане коята впръсква добавка на всеки цилиндър,предполагам че ефекта от системата е много нищожен или почти не върши работа.
За сега ще измерим компресията и луфта на клапаните,след като направим проврка ще се опитам да ги реголирам сам като подменя с нови чашки.
Нямам точното техническо ръководство за 1.25 а за 1.4 и за 1.6,вече поръчах планката за зацепване на валовете и болта за коляновиа вал.
Може ли някой да даде информация за луфтовете на клапаните за мотора 1.25?
Също ме интересуват размери на чашките,дали са съвместими с моторите 1.25 преди 2008?
Забравих да споделя че вече освен грешка ПО 304 дава и ПО300 което е за всички цилиндри,без да съм мерил знам че ще са клапани.Колата има по малка мощност и като загре мотора тресе на ниски обороти,до колкото ми споделя баща ми разхода се е вдигнал.
Поздрави
За сега ще измерим компресията и луфта на клапаните,след като направим проврка ще се опитам да ги реголирам сам като подменя с нови чашки.
Нямам точното техническо ръководство за 1.25 а за 1.4 и за 1.6,вече поръчах планката за зацепване на валовете и болта за коляновиа вал.
Може ли някой да даде информация за луфтовете на клапаните за мотора 1.25?
Също ме интересуват размери на чашките,дали са съвместими с моторите 1.25 преди 2008?
Забравих да споделя че вече освен грешка ПО 304 дава и ПО300 което е за всички цилиндри,без да съм мерил знам че ще са клапани.Колата има по малка мощност и като загре мотора тресе на ниски обороти,до колкото ми споделя баща ми разхода се е вдигнал.
Поздрави
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Хлабините са 0.20 всмукателни и 0.30 изпускателни. При толкова километри е много възможно да са нагорели клапаните и да са пред фалит. За това пиша, че се регулират на 20 000 км, за да оцелеят.
Ремъка са зацепва като на 1.4 и 1.6 , ако нямаш познания и опит , не рискувай, щото може да смачкаш до 16 броя клапани.
Поздрави
Ремъка са зацепва като на 1.4 и 1.6 , ако нямаш познания и опит , не рискувай, щото може да смачкаш до 16 броя клапани.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Мерси за имформацията колега ,,fordmaniac,,
Колата не е моя а на баща ми,той си има свой разбирания и ще се увери когато последва ремонт на цялата глава защото продължава да кара въпреки мойте съвети да не е кара.Ако зависи от мен бих проверил и реголирал на време,и ако ми светне лампа разглабям и действам,вече съм вдигнал ръце.
Относно зацепването имам планката и болта за коляновиа вал,не съм монтьор и естествено че не съм правил форд.Сменял съм повдигачи на Мерцедес 190 2.5д,ангранаж на 1.5 дци у на 1.4хди,надявам се да не сгреша с форда защото не е и мой.

Е това е което закупих,планката и три болта,дават го за мотор 1.25/1.4/1.6./2.0/

И това е малак шублер за да меря повдигачите ако се наложи да ги шлайфам.
Поздрави
Колата не е моя а на баща ми,той си има свой разбирания и ще се увери когато последва ремонт на цялата глава защото продължава да кара въпреки мойте съвети да не е кара.Ако зависи от мен бих проверил и реголирал на време,и ако ми светне лампа разглабям и действам,вече съм вдигнал ръце.
Относно зацепването имам планката и болта за коляновиа вал,не съм монтьор и естествено че не съм правил форд.Сменял съм повдигачи на Мерцедес 190 2.5д,ангранаж на 1.5 дци у на 1.4хди,надявам се да не сгреша с форда защото не е и мой.

Е това е което закупих,планката и три болта,дават го за мотор 1.25/1.4/1.6./2.0/

И това е малак шублер за да меря повдигачите ако се наложи да ги шлайфам.
Поздрави
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Това не е шублер.
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте колега ,,dimcar,, извинявам се за грешката,за мен е доста сложен превода дори и писането на родния език макар и да съм израснал в България.Тук се нарича микрометър,като написах шублер ми се стори че е по точния вариант,все пак ако има и друго по точно наименование ще ми е много интересно да зная как се казва.
Поздрави
Поздрави
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Ами и в България се нарича Микрометър. Точността е по-голяма от тази на Шублера, мери микрони оттам и иимето.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
О.к мерси колега Наско,днес ще го пробвам с реголировъчните пластини за да видя колко е верен.
Поздрави
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 537
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Честито и пожелавам успех!
В противен случай ще трябва да дойдеш до София, тъй като само тук от цяла Европа тази процедура се прави успешно!!!
В противен случай ще трябва да дойдеш до София, тъй като само тук от цяла Европа тази процедура се прави успешно!!!

-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Много не е за честито темата,купуваш нова кола и почваш да плащаш всеки месец,слагаш реномирана марка АГУ даже и смазвашта система на клапани и след две години се стига до отваряне на мотора.
Да се надяваме че ще се размине само с реглаж и няма да има нужда да идвам до София,ще ми излезне по евтино мотора да сменя.
Поздрави
Да се надяваме че ще се размине само с реглаж и няма да има нужда да идвам до София,ще ми излезне по евтино мотора да сменя.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
- Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Колега, искам да те питам следното. След монтажа на ГИ, закачал ли си колата на диагностика, да видиш какви са бензиновите тримове, когато колата работи на газ. Защото Принс е изградена от много качествени компоненти, но винаги на края идва човека, които настройва системата.И от него зависи дали няма да заложи бомба, която да грьмне след определени километри.Тук според мен в форума се е заформила някаква мания , че клапаните на по- новите версии двигатели на Форд са направени едва ли не от кашкавал, но проблема по-скоро се корени другаде. Защото има газифицирани много коли като твоята, и ако сьществува такьв проблем, заложен от фирмата производител, щеше да се вдигне голяма олелия из цяла Европа.
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте колега mi67,не съм гледал тримове.Идеята за Принс е имено че се славят с качествени материали,инсталатора на екипа Принс е от официалния дистрибутор,от което съдя че е направил качествен монтаж.След като вече съм влезнал в тоя фил с клапаните ще обърна внимание на тримовете.
Колата мина една ревизия в офицялния сервиз на Принс и подмениха каквото се полага и предполагам че са ревизирали дали всичко е наред.
Доста преди да дойде време за следваща смяна на филтри ги подмених аз със оригинални на Принс,все пак 70,000км за газови филтри ми се струват множко,та за 20-30€ ги подмених на полувината от интервала обявен от марката.
Поздрави
Колата мина една ревизия в офицялния сервиз на Принс и подмениха каквото се полага и предполагам че са ревизирали дали всичко е наред.
Доста преди да дойде време за следваща смяна на филтри ги подмених аз със оригинални на Принс,все пак 70,000км за газови филтри ми се струват множко,та за 20-30€ ги подмених на полувината от интервала обявен от марката.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте от ново,днес успях да намеря време и да се захвана с измерването.
Първо мерих компресията с някво китайско компресомерче,не ми е за вярване че дава 12 атмосфери тоя мотор от което съдя че отчита повече.
Колкото и неправилно да мери от даните се прави озвод че на 4 цилиндър няма компресия.
1-12атмосферо
2-12атмосфери
3-12атмосфври
4-3атмосфери
След като обясних на баща ми за ситуацията ми разреши да и замеря хлабините на клапаните.
Ето и резултата

Много чист двигател което е радващо

От замерването се потвърждава че на 4 цилиндър нещата не са добре,а и всички останали са за реглаж.
За сега съм стугнал до тук,от сега става сложно но след като съм е започнал се надявам да продължа.
Мислите ли че с реглаж този 4-ти цилиндър ще се управи или ще трябва сваляне на главата и правене на легла и ноеи клапани
Този мотор предполагам му се подменят леглата на клапаните?
Поздрави
Първо мерих компресията с някво китайско компресомерче,не ми е за вярване че дава 12 атмосфери тоя мотор от което съдя че отчита повече.
Колкото и неправилно да мери от даните се прави озвод че на 4 цилиндър няма компресия.
1-12атмосферо
2-12атмосфери
3-12атмосфври
4-3атмосфери
След като обясних на баща ми за ситуацията ми разреши да и замеря хлабините на клапаните.
Ето и резултата

Много чист двигател което е радващо

От замерването се потвърждава че на 4 цилиндър нещата не са добре,а и всички останали са за реглаж.
За сега съм стугнал до тук,от сега става сложно но след като съм е започнал се надявам да продължа.
Мислите ли че с реглаж този 4-ти цилиндър ще се управи или ще трябва сваляне на главата и правене на легла и ноеи клапани
Този мотор предполагам му се подменят леглата на клапаните?
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта