Проблем с BRC
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Така сме ние будалите!geromessi написа: ↑08 дек 2017, 13:57Колега честно не те разбирам, дал си над 100лв за бензин сигурно, а те мързи да си купиш един кабел за 20лв с който можеш да гледаш, зануляваш и т.н. тримове и каквото се сетиш още .. Имам чуството, че колкото пъти те пуснат по пързалката ти няма да изпуснеш шанса си.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Ами колега, както беше обяснено по-горе за този модел БРЦ и да си купи кабела няма да може да го ползва, защото няма да получи код за отключване на програмата.geromessi написа: ↑08 дек 2017, 13:57Колега честно не те разбирам, дал си над 100лв за бензин сигурно, а те мързи да си купиш един кабел за 20лв с който можеш да гледаш, зануляваш и т.н. тримове и каквото се сетиш още .. Имам чуството, че колкото пъти те пуснат по пързалката ти няма да изпуснеш шанса си.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 27 сеп 2014, 09:15
- Модел на автомобила: Focus MK2
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Става въпрос за най-елементарен OBD ELM327 кабел за диагностика, струва 20лв може да се поръча с мод направо и да си препрограмира модули с него. А какво да говорим за адаптациите, те също могат да се резетват без да навърташ 200км+ .. пък и да не е само за живи данни пак върши чудесна работа, за да се ориентираш дали всичко по колата е наред.
А за конкретните газаджии дето са го изпратили на 200км разходка няма какво да кажа, освен че имат нужда от опреснение на знанията в Италия за поне година.
С удоволствие бих помогнал на колегата, че виждам през какви мъки минава, още повече сме от един град. Моят Фокус си го настройвам и диагностицирам сам, подобни драми съм нямал. Когато трябваше да правя реглаж и на мен адаптациите ми се разместваха след седмица две каране на газ след направена перфектна настройка, та нещата които описва колегата са ми ясни. Сега е нужен един резет на адаптациите с Forscan и нова настройка на газ.
Поздрави !
А за конкретните газаджии дето са го изпратили на 200км разходка няма какво да кажа, освен че имат нужда от опреснение на знанията в Италия за поне година.
С удоволствие бих помогнал на колегата, че виждам през какви мъки минава, още повече сме от един град. Моят Фокус си го настройвам и диагностицирам сам, подобни драми съм нямал. Когато трябваше да правя реглаж и на мен адаптациите ми се разместваха след седмица две каране на газ след направена перфектна настройка, та нещата които описва колегата са ми ясни. Сега е нужен един резет на адаптациите с Forscan и нова настройка на газ.
Поздрави !
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Това добре, ама всички тези мъки и допълнителни разходи при това не малко, как се калкулират към икономията от газта?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Е, да де ама колегата е един от малкото с проблеми, а на газ карат хиляди. Това, че един не е попаднал на майстор, или има проблем с автомобила не значи, че всички други също са така. Моля ви не обобщавайте без да сте обективни. Аз например от около 20 години насам винаги съм имал поне един автомобил на газ (заедно с други на бензин и дизел) и никога не съм имал проблеми.
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Ами не знам дали колегата е един от малкото след като вече има тема за премахнато АГУ!!!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
През варианта махане на газ съм минал още преди 15г., ама тогава Бензина беше 1.2лв и се оказа, че заради калпав изпарител в комбинация с карбуратор Ford W на Газ ми е по-скъпо. После при настоящите цени на Бензина и вече на моноинжекциона и отново обикновенна уредба икономията си струваше намалената мощност. А сега на инжекционите и мощността е като на Бензин.
А уредбите сам си ги монтирам, сам си ги настройвам и проблеми нямам.
А уредбите сам си ги монтирам, сам си ги настройвам и проблеми нямам.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 27 сеп 2014, 09:15
- Модел на автомобила: Focus MK2
- Status: Извън линия
Re: Прегорели клапани от Пропан-Бутан (LPG)?
Е какво като някой човек си е махнал ГИ, трябва да обобщаваме изцяло че тая система не става и всички да последваме неговия пример ?
Проблема на ГИ не е в системата ами в майстора, който я монтира , настройва и след това поддържа. Като си няма хал хабел стават подобни фалове и излишни харчове на пари. Моя Фокус го карам на газ вече 5та година и до сега съм сменил 2-3 пъти филтри, 1 път газовите маркучи и един реглаж на клапаните на обща стойност 250лв сигурно с изминати над 60к км. Кръчмарски сметки не ми се правят, а и няма нищо общо с темата !
Проблема на ГИ не е в системата ами в майстора, който я монтира , настройва и след това поддържа. Като си няма хал хабел стават подобни фалове и излишни харчове на пари. Моя Фокус го карам на газ вече 5та година и до сега съм сменил 2-3 пъти филтри, 1 път газовите маркучи и един реглаж на клапаните на обща стойност 250лв сигурно с изминати над 60к км. Кръчмарски сметки не ми се правят, а и няма нищо общо с темата !
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Колеги, здравейте. Да споделя какво се случи и евентуално съвети. Бензиновият трим от +10% не пада. Ходих в Мото Пфое, обновиха софтуера и занулиха трима, но тяхната диагностика изписа, че следва бъдеща грешка P 171 - бедна смес/ не ме подигравайте за бъдеща, това казаха и така пишеше, прочетох го/, което означавало че с сместа е бедна, сега се компенсира, но до 1000км. щяло да набие грешката. Според мен и МП не е от смучене на въздух, защото ще работи неравномерно. Предположиха, че може да има запушване на дюзи леко. Нямат при тях възможност да гледат времената на врпъскване, за да се разбере. Посъветваха ме да сложа една добавка за почистване. Аз се чудя дали да не ги зачистят на ултразвук. Май няма да се окаже газовата проблема. Колата от 500 км се кара само на бинзин. Не знам дали малко повече не ми гори колата. някакви съвети.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
- Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Колега, след ъпдейта на софтуера и нулиране на бензиновите тримове , колко е показанието на дългия трим? Не ми се вярва за един два дни от 0% да е станал 10 %, след като толкова бавно се променяше преди това. Ако е 2-3% отивай в Пловдив да ти проверят настройките на ГИ. Колата я караш предимно на газ, бензина общо взето в случая е второстепенното гориво. Сложи си някоя хубава добавка за почистване на бензиновите инжектори, това с ултразвука според мен не е много добра идея. А това , че в Мото Пфое не са успели с тяхната техника да видят времената на бензиновите инжектори оставам без коментар.
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Според мен падна само до +10% от + 13% и до там. Явно надолу нямаше да падне. Теоретично можело и от софтуерен бъг да било и след обновяването да се нормализира. Аз лично не вярвам. След обновяването не съм я гледал. Разбрахме се да сложа добавката и после да видим как са. Днеска ще сложа на Бардал 6 в 1 за силно замърсена горивна система - така се води добавката. Тя е за 20 литра. Ще го изгоря и понеделник ще отида да видим тримовете в Мото Пфое. Същевременно ще потърся някой диагностик, който да може да вижда времената за впръскване, но пък в Аутодата не можахме да открием, колко са нормалните времена за този двигател. Тук, ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Двигател Дуратек 2,0 145 к.с..mi67 написа: ↑13 дек 2017, 23:39Колега, след ъпдейта на софтуера и нулиране на бензиновите тримове , колко е показанието на дългия трим? Не ми се вярва за един два дни от 0% да е станал 10 %, след като толкова бавно се променяше преди това. Ако е 2-3% отивай в Пловдив да ти проверят настройките на ГИ. Колата я караш предимно на газ, бензина общо взето в случая е второстепенното гориво. Сложи си някоя хубава добавка за почистване на бензиновите инжектори, това с ултразвука според мен не е много добра идея. А това , че в Мото Пфое не са успели с тяхната техника да видят времената на бензиновите инжектори оставам без коментар.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Големите кубатури обикновено са с малки времена, понеже ползват бързи инжектори с голям дебит - да успяват да хранят мотора при големите натоварвания и да пускат малко на празен ход. Тъй че, вероятно времената ще са или 2.5 или 3.0 ms (по-малките мотори са на 3.3, 3.5, 4.0, 4.5 и 5 ms), а ако са някъде встрани от тези стойности, значи наистина работи с корекция - примерно ако е около 2.8, това си е 2.5 с корекция +10%, вече за 3.3 може да е стандартна а може и да е 3.0 с корекция. Всичко това - при работа на бензин за изправен двигател с изправен кислороден датчик (ламбда сонда).anikolov написа: ↑14 дек 2017, 10:20Според мен падна само до +10% от + 13% и до там. Явно надолу нямаше да падне. Теоретично можело и от софтуерен бъг да било и след обновяването да се нормализира. Аз лично не вярвам. След обновяването не съм я гледал. Разбрахме се да сложа добавката и после да видим как са. Днеска ще сложа на Бардал 6 в 1 за силно замърсена горивна система - така се води добавката. Тя е за 20 литра. Ще го изгоря и понеделник ще отида да видим тримовете в Мото Пфое. Същевременно ще потърся някой диагностик, който да може да вижда времената за впръскване, но пък в Аутодата не можахме да открием, колко са нормалните времена за този двигател. Тук, ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Двигател Дуратек 2,0 145 к.с..
Най-точно се виждат времената при 2000-2500 оборота на място, без консуматори. Тогава разни пропуски на вакуум, неизправни стъпкови мотори и други дреболии не оказват влияние или е нищожно, при което компютърът трябва да управлява инжекторите със заводските стойности.
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Благодаря колега. Сега сложих добавка Бардал 6 в 1 за 20 литра гориво. Горе-долу го нагласих, като му добавих 6 литра 100 октана.Ще го изхабя и понеделник ще мина да видим какво става.
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Колеги, това БРЦ се е побъркало. Стойнотстите на бензиновите инжекторите са в норма. Колата е карана само на бензин. Дълготрайния трим на обороти е +10, кракорсочния в норми. Само да подам 100 оборота отгоре и веднага си влиза в рамките на +2-3-4 процента. Ламбда сондата е наред и тя. Гледаме живи данни и в секундата, в която включа копчето на газовата и всички стойности започват да се шашкат с невероятни стойности. Тримовете от -100 до +100, обороти от 0 до 11 000, температура на въздуха невероятни стойности, абе всички стойности започват да мърдат невероятно бързо в невероятни граници, а на обротомер на газ си стои на 800 оборота и върви нормално. Майсторите предполагат , че газовия компютър или ОБД връзката на газта шашкат положението. Съвети, насоки за хора запознати с БРЦ в Южна България?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Май е време сериозно да помислиш за алтернативния вариант. Колкото Бензин изгори, досега да си изплатил новия компютър.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Насе, ако се окаже там проблема, съм го платил,да. Но не знам кой да го свърши, като изключим БРЦ - Пловдив.
Сега ги погледнах. Не съм изхабил толкова. Те по 500 лв. им компютрите на тези БРЦ. Няма да дам толкова. Цял живот съм бил против газовите уредби. И ми се случи това. Не могат да ме убедят вече. Не искам да изпадаме в спор за газта. Лично мнение.
Сега ги погледнах. Не съм изхабил толкова. Те по 500 лв. им компютрите на тези БРЦ. Няма да дам толкова. Цял живот съм бил против газовите уредби. И ми се случи това. Не могат да ме убедят вече. Не искам да изпадаме в спор за газта. Лично мнение.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Не е само БРЦ, има ГИ и на други производители, които успешно се монтират и поддържат в Хасково, а са и по-евтини. Сменяш само компютъра и уредбата ти вече не е БРЦ, всичко друго остава същото.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
- Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Аз пък да попитам, защо колегата трябва да смени компютъра на ГИ ? И втория въпрос ми е - ако се смени с друг модел компютър с ОБД , какви тримове ще се видят от софтуера му? Тук и Фордманиак може да обясни на нас незнаещите що е то ламда сонда и как работи тя, какви са тия тримове дето ги има този Форд. Това не е заяждане от моя страна към него. Има богат практичен опит, и може да обясни на колегата пуснал темата, а на другите потребители, които четат тук.
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Проблем с BRC
Здравейте колеги. Подкарах си колата на газ, че ми писна да се пазим вече. Та да споделя разхода. На мен ми се струва една идея повече, но нямам никакъв опит. Та минах 210 км по магистрала, като от тях да има максимум 20 км градско. Скоростта беше 120 -30 км. Двама души бяхме. Напълних бутилката на Ромпетрол, като се врънах на същата колонка, пое 22 литра, което прави към 10,5 на 100 газ. Как ви се струва разхода. Поздрави и весели празници!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта