За газанализаторите и катализаторите...
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Колега, може ли да проясниш, какво е лобито на частните превозвачи на градския транспорт?
Благодаря предварително!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
На кратко без украса: когато спрат от движение голяма част от автопарка заради катализаторите, къде ще се пренасочат парите? Умен си ще се сетиш! Да речем, че една малка част си купят други/по-нови коли/, трудно е за вярване - но не е невъзможно. Каквото и да си говорим, става дума за пари! И то много пари. За съжаление няма как да проведем такъв и подобен разговор на по бира, а много би ми харесало защото има какво да си кажем, да поспорим за това и за други неща без да разводняваме тази тема!
времето е като парите-никога не стига
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Оная тъпа кметица пак да си я изберете, барабар с тиквата. 

- ФордБългария
- потребител
- Мнения: 854
- Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
- Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Бях чел, че реално автомобилите на газ не замърсяват(отделяли само вода ?!). Това до колко е вярно, и ако е вярно, на прегледа мога ли да си мина на газ и да излезна Евро 10 

-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Колега,
Ако говориш за това, че целта е да се премине от лични превозни средства към общински такива, аз съм изцяло за тази идея. Добре развит градски транспорт е изключително удобно нещо, стига да го направят както трябва. Почти винаги когато мога, гледам да ползвам такъв, въпросът е, че към момента е изключително зле реализиран, поне за София.
Личен автомобил в големите западноевропейски градове може да ти потрябва само ако пренасяш нещо или ако ще пътуваш извън града. Реално погледнато карта на цена 360 лева за година е евтино, но проблемите са другаде в София.
Скоро очаквам цяла София да стане платена зона за паркиране и тогава ще стане забавно, защото много хора ще има да протестират! Преди 10 гофини Виена беше с платени зони само в центъра, сега е цялата. Нашите ще го въведат това и тук, което е и нормално, въпросът е, че и една читава велоалея не могат да направят, а да не говорим за организация на целия трафик.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
За мен нещата са като миналите :
касови апарати
телефони с бутони
тунери за телевизия
абсорбатори за кръчми и т.н.
Прави се фирма с тая дейност и правим продукта задължителен и завъртаме колелото. Сега верни приятели ще отворят завод за катализатори и за година - две ще направят пара. После партията друго ще измисли.
касови апарати
телефони с бутони
тунери за телевизия
абсорбатори за кръчми и т.н.
Прави се фирма с тая дейност и правим продукта задължителен и завъртаме колелото. Сега верни приятели ще отворят завод за катализатори и за година - две ще направят пара. После партията друго ще измисли.
- GeorgiToRuleThemAll
- потребител
- Мнения: 174
- Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
- Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
ФордБългария написа: ↑08 яну 2018, 03:18Бях чел, че реално автомобилите на газ не замърсяват(отделяли само вода ?!). Това до колко е вярно, и ако е вярно, на прегледа мога ли да си мина на газ и да излезна Евро 10![]()
Това е писано от OgiDogi в друга тема.LPG: C3H8 + 5O2 = 3CO2 + 4H2O
Бензин: 2C8H18 + 25O2 = 16CO2 + 18H2O
Нафтата е малко по-друга бира, тъй като е композиция от различни въглеводороди, но с усредняване: 4C12H23 + 71O2 = 48CO2 + 46H2O
LPG + Diesel: силно променлива величина, до колкото съотношението е различно при различни обороти.
Като процентно съотношение, LPG дава най-много вода за литър гориво, затова пръдльовците оставят по кръстовищата мокри дири при потегляне.

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Като цяло така искат ние да разбираме, но нещата няма да станат така, в което е проблема! В цяла Европа за паркиране в центъра има правила. Има машини за плащане на паркинг на няколко езика, както и плащане с безконтактна и контактна карта освен СМС плащането, има възможност за прекосяване на целите градове с градски транспорт, както и нощен транспорт. Има машини за билети и карти на няколко езика на 80% от спирките, плащането с карти и кеш е като по-горе обясненото. За бус лентите също има правила. А в България имаме само нови китайски автобуси, машините за билети в някои превозни средства/уточнявам че няма във всички/ имат табелки "не връща ресто". Между 2 съседни квартала като Младост и Дружба градския транспорт е ... по бързо в някои случаи ще отида пеша или с кола отколкото с гр. транспорт. Като пример ще посоча Фантастико в Младост 4 и Практикер като начална и крайна точка. Нощен танспорт ... след 23.00 ще си щастливец ако хванеш нещо. Бус лентите въобще не искам да ги коментирам.kito написа: ↑08 яну 2018, 13:12Колега,
Ако говориш за това, че целта е да се премине от лични превозни средства към общински такива, аз съм изцяло за тази идея. Добре развит градски транспорт е изключително удобно нещо, стига да го направят както трябва. Почти винаги когато мога, гледам да ползвам такъв, въпросът е, че към момента е изключително зле реализиран, поне за София.
Личен автомобил в големите западноевропейски градове може да ти потрябва само ако пренасяш нещо или ако ще пътуваш извън града. Реално погледнато карта на цена 360 лева за година е евтино, но проблемите са другаде в София.
Скоро очаквам цяла София да стане платена зона за паркиране и тогава ще стане забавно, защото много хора ще има да протестират! Преди 10 гофини Виена беше с платени зони само в центъра, сега е цялата. Нашите ще го въведат това и тук, което е и нормално, въпросът е, че и една читава велоалея не могат да направят, а да не говорим за организация на целия трафик.
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Абсолютно си прав за всичко. Надявам се един щаслив ден всичко описано да се случи и в България. Живял съм в чужбина, изпитвал съм удоволствието на градския транспорт и знам, че е възможно да се случи. Проблемът е, че в България ще ни отнеме много повече време.
Общината в София една зелена вълна не може да направи. Заместник кмет по транспорта е 28-29 годишен, които на 22 вече е работил като специалист консултан.
Обясни ми кога е успял да завърши, работи, натрупал е стаж като специалист, че е станал и консултант по транспорта в София?
Но това не отменя темата, че трябва да се прави всичко възможно на всички фронтове да се спре обгазяването.
Общината в София една зелена вълна не може да направи. Заместник кмет по транспорта е 28-29 годишен, които на 22 вече е работил като специалист консултан.
Обясни ми кога е успял да завърши, работи, натрупал е стаж като специалист, че е станал и консултант по транспорта в София?
Но това не отменя темата, че трябва да се прави всичко възможно на всички фронтове да се спре обгазяването.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Като първа точка препоръчвам на градската управа преди обгазяването да се справят със запрашаването. Нека първо почнат с миенето на улиците. После в околософийските квартали ако не спрат, то поне да ограничат обгазяването с дърва и въглища/ преди повече от 10 години имаме тръби за газ в блока, ама газ няма - защо ли?/. След това да се погрижат за всичко по градския транспорт. Да направят закони и субсидии за ел колите. И накрая ако искат, повече от 7-8 годишни да не допускат да се движат. Тя обаче тръгва отзад напред - дай да санкционираме първо, пък после народа да се оправя кой както може. 

времето е като парите-никога не стига
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Ами прочети ми пак мнението , 3 мнения нагоре. Отговорил съм. Преди да питаш. Целуваш ръка - получаваш. Ама много като се налапаш - куршум.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Да, прочел съм го! Ако имате възможност гледайте предаването на Емил Кошлуков от днес преди новините по БНТ.
https://www.bnt.bg/bg/a/kakv-e-problemt ... t-v-bansko
https://www.bnt.bg/bg/a/kakv-e-problemt ... t-v-bansko
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 26 юни 2016, 22:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Ей хора,
Какви газанализатори, какви катализатори, какви 5 лева. Вижте какъв ужас е навън с въздуха и после се крийте като щрауси, че проблем няма, а някой искал пари: https:\\airtube.info
Всичко над 50 е отрова, а сега в София достига 800...
Какви газанализатори, какви катализатори, какви 5 лева. Вижте какъв ужас е навън с въздуха и после се крийте като щрауси, че проблем няма, а някой искал пари: https:\\airtube.info
Всичко над 50 е отрова, а сега в София достига 800...
Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100 HP
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
И за това викаш, автомобилите били виновни? А не онази тъпа кифла, кметицата. Барабар с нейният кумир, тиквата. 

-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Виновни са циганите и всички, които горят найлони, гуми, дрехи и всевъзможен боклук в печките, индустриалните замърсители, тежките и стари камиони и машини, прахолякът по улиците от хвърления пясък и рушащия се асфалт. И не на последно място София е податлив на замъгляване и смог район.
Освен това е досадно това натякване за нови коли, при положение че е невъзможно с тези доходи. Има едно бизнесменче тука, което е наредило три лексуса пред фирмата, а към работниците си е щедър с минималната заплата веднъж на два месеца. Така че си карайте нови колички и не задължавайте другите какво да правят
Освен това е досадно това натякване за нови коли, при положение че е невъзможно с тези доходи. Има едно бизнесменче тука, което е наредило три лексуса пред фирмата, а към работниците си е щедър с минималната заплата веднъж на два месеца. Така че си карайте нови колички и не задължавайте другите какво да правят
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Пич,
Които се е навил да бачка на минимална да работи, сам да си бере ядовете.
Не е луд този, които яде баницата, а които му я дава.
Които се е навил да бачка на минимална да работи, сам да си бере ядовете.
Не е луд този, които яде баницата, а които му я дава.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Не си прав, понякога нямаш избор. По добре малко, отколкото нищо!
времето е като парите-никога не стига
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
По Коледа бях в Германия , Фрайбург. Дизел - бензин 1.18 евро / цена еднаква с нашата/. Билет за трамвая - 2.30 евро. Всички са с колелета , имам снимки ще ги кача в събота- неделя. На центъра паркинги ... за велосипеди. Само при нас сульо и пульо си купува кола. И после пуска тема , като един уважаван колега : купих си гуми за 50лв - страотни са. Или 9999 страници в теми "колко ми гори колата" и т.н. Аз лично не мисля, че всеки трябва да има кола, напротив , чакам новите граждански да станат по 400лв, да намалеят малко цървулите по улиците. Моята кола е с данък 30 лв. Ами и данъците са смешни. 30 лв. са 5 кутии цигари. Бъдете реалисти. Тези необмислени цени водят до факта , че всеки един може да си купи 20 годишен таралясник, 90 кс и да убива хора. С минимални разходи.
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Няма такова нещо, стига с това мислене!
Хващам си задника и се махам от България ако трябва, но няма да стоя тук на минималната им заплата.
Колегата е прав, всеки си купува кола, дори и да не може да я поддържа.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: За газанализаторите и катализаторите...
Това е така ако си на 20-30. Ами ако си на 50-60, и си в северозападнала България? Или в някой малък град.
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта