GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
О.к Наско,така и смятах да направя да ползвам чашките за реглаж.Като шлайфам клапаните ще зглобя и меря пак хлабините,иска мк се да ги оставя на изпускателните с 0,05мм в повече да станат 0,38мм и смукателните и тях с 0,05мм и да станат 0,28мм..Също се надявам да се намери къде да се сложат устойчиви легла за газ,но това май винаги ще си остане много скъпа процедура на тукашния стандарт.
Поздрави
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
- Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Колега, имам една молба към теб. Като направиш ремонта на двигателя и пуснеш колата в експлоатация, след като минеш 500 км. на газ , провери какви са стойностите на късия и дългия трим на бензиновия компютър. Интересуват ме стойностите на тези два параметъра на тихи обороти и на 3000 оборота. Предварително ти благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Добре няма проблем за тримовете,никога не съм гледал тримове но винаги има първи път,ще ги огледам.
Най вееоятно ще е покарам аз на бензин и след извсно време ще е пробвам на газ,преди да е закарам в сервиза на Принс ще е огледам внимателно
тримовете.
Днес разглобих клапаните,с униврсалната скоба стана идеално.


Има няколко смукателни клапана с ръжда,не е много но след шлайфане ще ги огледам за язви по конуса.


Има и някой изпускателни клапани зле,ако не се изглади конуса при шлайф май ще ттябва подмяна.

https://youtu.be/Pz4lPIyEixU
Поздрави
Най вееоятно ще е покарам аз на бензин и след извсно време ще е пробвам на газ,преди да е закарам в сервиза на Принс ще е огледам внимателно
тримовете.
Днес разглобих клапаните,с униврсалната скоба стана идеално.


Има няколко смукателни клапана с ръжда,не е много но след шлайфане ще ги огледам за язви по конуса.


Има и някой изпускателни клапани зле,ако не се изглади конуса при шлайф май ще ттябва подмяна.


https://youtu.be/Pz4lPIyEixU
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте,днес свалих главата


Няма надрани цилиндри,няма и видимо прегорели клапани,направих венага тест с напълване на горивна камера на 4-ти цилиндър
https://youtu.be/_6IlXnEjE-g
Веднага протича нафта,в понеделник ще разглобя клапаните да ги огледам добре .
Поздрави


Няма надрани цилиндри,няма и видимо прегорели клапани,направих венага тест с напълване на горивна камера на 4-ти цилиндър
https://youtu.be/_6IlXnEjE-g
Веднага протича нафта,в понеделник ще разглобя клапаните да ги огледам добре .
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Днес почистих блока





Хонинга на цилиндрите е в добро състояние което е нормално за 90,000км
Поздрави





Хонинга на цилиндрите е в добро състояние което е нормално за 90,000км
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Днес разглобих главата,започнах от 4-ти цилиндър и се вижда много ясно че единия клапан е прегорял.

https://youtu.be/P5lll6yknmg
https://youtu.be/5PapSJKBIhI
Много интересно ми стана като видях че всички клапани са видимо износени спрямо клапаните на главата втора употреба.

, на следващата снимка легло на 4-ти цилиндър(глава втора употреба)

На следващата снимка легло 4-ти цилиндър (щатната глава)

Видимо няма разлика в леглата,но между клапаните аз вижда ясна разлика.
Страно но ми се струва че тази кола износва клапани а не легла на клапани.
Поздрави

https://youtu.be/P5lll6yknmg
https://youtu.be/5PapSJKBIhI
Много интересно ми стана като видях че всички клапани са видимо износени спрямо клапаните на главата втора употреба.


, на следващата снимка легло на 4-ти цилиндър(глава втора употреба)

На следващата снимка легло 4-ти цилиндър (щатната глава)

Видимо няма разлика в леглата,но между клапаните аз вижда ясна разлика.
Страно но ми се струва че тази кола износва клапани а не легла на клапани.
Поздрави
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Клапана е класическа картинка на работил с малка хлабина и прегорял. Леглата потъват и затова се намаля хлабината и изгарят клапаните. Самите легла рядко изглеждат видимо много зле, клапана като изгори като този : https://clubford.org/forum/viewtopic.ph ... B8#p560228 , вече няма нормално горене в цилиндъра и прегряването на легло и клапан свършва.
На двете глави ако направиш прецизни измервания на дълбочината на фаската на леглото на клапана, ще видиш , че е потънало леглото. Става въпрос за 0,10 - 0,20 , за това е трудно измерването. Това потъване в резултат на горенето на пропан-бутан довежда до намаляне на топлинните хлабини и последващо изгаряне на клапани. Спасение: реглаж на 20 000 кМ.
Поздрави
На двете глави ако направиш прецизни измервания на дълбочината на фаската на леглото на клапана, ще видиш , че е потънало леглото. Става въпрос за 0,10 - 0,20 , за това е трудно измерването. Това потъване в резултат на горенето на пропан-бутан довежда до намаляне на топлинните хлабини и последващо изгаряне на клапани. Спасение: реглаж на 20 000 кМ.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
О.к колега fordmaniac,мерси за мнението.
Тия дни ми се върти в главата да сменя всички клапани на главата втора употреба с нови,виждат ми се изпискателните много захабени(картери дупчици).Намирам няколко марки но не ги познавам.Corteco,AE,Auto ventil,и Ferrecia.Като качество не знам коя марка да избера.
Поздрави
Тия дни ми се върти в главата да сменя всички клапани на главата втора употреба с нови,виждат ми се изпискателните много захабени(картери дупчици).Намирам няколко марки но не ги познавам.Corteco,AE,Auto ventil,и Ferrecia.Като качество не знам коя марка да избера.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте отново,работата върви бавно.
Реших да слагам клапаните с които си дойде главата,за това и ги препаснах,полирах изпускателните клапани за да не се налепват с нагар.
Правих проверка за хирметичност като пълних с вода първо,после с нафта и бензин без да са сложени пружините.Маркирах с боя клапана за да видя как лягат на леглата и най вече за да измеря стъпката на конуса.Имам един изпускателен клапан с язви,много ме дразни но така ще кара.
https://youtu.be/g5Pq3nqJ1Gc
https://youtu.be/qcemArwCSsM






Използвах да полирам смукателните отвори и изпускателните най вече за да не хващат нагар.
Като приключих с припасване и шлайфане зглобих главата,първо започнах с изпускателните клапани като умишлено сложих повдигачи с 0,05мм по малки,и се получи недостатъчен луфт въпреки 0,05 мм по малки повдигачи.От това съдя че едно припасване на клапани взима 0,05мм от леглото и клапана.Драснах чертата и започнах да правя нов реглаж за да докарам на 0,38мм изпускателните клапани,идеята е да ги направя с 0,05мм по-голям луфт от максималния фабричен.Естествено че това не е никак лесна работа,доста прецизна процедура която си иска доста време. Направих няколко клипчета как станаха изпускателните клапани.Пластина 0,38мм влиза много трудно,пластина 0,40мм влиза но с много усилие,и пластина 0,43мм не може да влезне.
https://youtu.be/z3zbxVkXoAg
https://youtu.be/A1tGF53Sx7w
https://youtu.be/RoPHA5y_byI
https://youtu.be/phgpk2mr9NI
Остават ми смукателните клапани за реглаж,като ги напраяв ще споделя как се е получило.След като привърша с реглажа разглабям на ново смяна на гумичкини зглобявам всичко на ново.
Поздрави
Реших да слагам клапаните с които си дойде главата,за това и ги препаснах,полирах изпускателните клапани за да не се налепват с нагар.
Правих проверка за хирметичност като пълних с вода първо,после с нафта и бензин без да са сложени пружините.Маркирах с боя клапана за да видя как лягат на леглата и най вече за да измеря стъпката на конуса.Имам един изпускателен клапан с язви,много ме дразни но така ще кара.
https://youtu.be/g5Pq3nqJ1Gc
https://youtu.be/qcemArwCSsM






Използвах да полирам смукателните отвори и изпускателните най вече за да не хващат нагар.
Като приключих с припасване и шлайфане зглобих главата,първо започнах с изпускателните клапани като умишлено сложих повдигачи с 0,05мм по малки,и се получи недостатъчен луфт въпреки 0,05 мм по малки повдигачи.От това съдя че едно припасване на клапани взима 0,05мм от леглото и клапана.Драснах чертата и започнах да правя нов реглаж за да докарам на 0,38мм изпускателните клапани,идеята е да ги направя с 0,05мм по-голям луфт от максималния фабричен.Естествено че това не е никак лесна работа,доста прецизна процедура която си иска доста време. Направих няколко клипчета как станаха изпускателните клапани.Пластина 0,38мм влиза много трудно,пластина 0,40мм влиза но с много усилие,и пластина 0,43мм не може да влезне.
https://youtu.be/z3zbxVkXoAg
https://youtu.be/A1tGF53Sx7w
https://youtu.be/RoPHA5y_byI
https://youtu.be/phgpk2mr9NI
Остават ми смукателните клапани за реглаж,като ги напраяв ще споделя как се е получило.След като привърша с реглажа разглабям на ново смяна на гумичкини зглобявам всичко на ново.
Поздрави
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Браво колега! Правиш го както много малко хора биха го направили
. Хубавите неща стават бавно, важното е да стане както трябва.
![[t1229.gif] [t1229.gif]](./images/smilies/t1229.gif)

![[t1229.gif] [t1229.gif]](./images/smilies/t1229.gif)
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Зфравейте колега,много се проточи всичко но както и вие казвате важното е да стане както трябва.synthez 3D написа: ↑30 яну 2018, 07:41Браво колега! Правиш го както много малко хора биха го направили. Хубавите неща стават бавно, важното е да стане както трябва.
![]()
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте колеги
Приключих и смукателните клапани с реглажа окончателно и съответно разглобих главата за подмяна на гумички.Преди зглобка отново промих главата за да не остане някоя стружка,много рисковано като се шлайфат отворите и за това повтарям процедурата.Смукателните клапани ги направих на 0,28мм-0,30мм,след като горната граница е 0,23мм им дадох още 0,05мм в плюс за да поемат по високата температура на горене когато се кара на газ.
Много се чудих каква е критярията за реглаж на клапаните с луфтумерната пластина,тоест как трябва да влиза.Не успях да разбера кой от начините е правилен,някой казват че щом влиза 0,40мм значие е на 0,40мм,аз мисля че щом 0,38мм влиза с леко усилие и 0,40мм влиза с много голямо усилие луфта е между двете граници тоест 0,39.
Незнам каква е идеята на Форд да оставя хлабините с 0,05мм по големи на коли с фабрична газ,предполагам че по този начин компенсират по-голямото удължаване на стеблото на клапана при работа на газ от по-високата температура.Първоначално мислех че е да изкара периода от 40.000км който имат като интервал за пробег и вследсвие правят реглаж но не мисля че е за това.Идеята да се увеличи луфта на клапана е свързана с времето което клапана е отворен,тоест при 0,05мм по голяма хлабина клапана седи повече време затворен в контакт с леглото и отам се отвежда топлината към главата.
Ето няколко клипа и със смукателните клапани,реглажа е да влиза 0,28мм и 0,30мм да влиза с леко усилие.Взе че ми допадна този начин и на ново реголирах всички изпускателни по същия начин.
https://youtu.be/Lr2E2Nq6PWE
https://youtu.be/0vGsH8CEq70
https://youtu.be/5zrzIn08o_Y
Започнах и монтажа на главата

Поздрави
Приключих и смукателните клапани с реглажа окончателно и съответно разглобих главата за подмяна на гумички.Преди зглобка отново промих главата за да не остане някоя стружка,много рисковано като се шлайфат отворите и за това повтарям процедурата.Смукателните клапани ги направих на 0,28мм-0,30мм,след като горната граница е 0,23мм им дадох още 0,05мм в плюс за да поемат по високата температура на горене когато се кара на газ.
Много се чудих каква е критярията за реглаж на клапаните с луфтумерната пластина,тоест как трябва да влиза.Не успях да разбера кой от начините е правилен,някой казват че щом влиза 0,40мм значие е на 0,40мм,аз мисля че щом 0,38мм влиза с леко усилие и 0,40мм влиза с много голямо усилие луфта е между двете граници тоест 0,39.
Незнам каква е идеята на Форд да оставя хлабините с 0,05мм по големи на коли с фабрична газ,предполагам че по този начин компенсират по-голямото удължаване на стеблото на клапана при работа на газ от по-високата температура.Първоначално мислех че е да изкара периода от 40.000км който имат като интервал за пробег и вследсвие правят реглаж но не мисля че е за това.Идеята да се увеличи луфта на клапана е свързана с времето което клапана е отворен,тоест при 0,05мм по голяма хлабина клапана седи повече време затворен в контакт с леглото и отам се отвежда топлината към главата.
Ето няколко клипа и със смукателните клапани,реглажа е да влиза 0,28мм и 0,30мм да влиза с леко усилие.Взе че ми допадна този начин и на ново реголирах всички изпускателни по същия начин.
https://youtu.be/Lr2E2Nq6PWE
https://youtu.be/0vGsH8CEq70
https://youtu.be/5zrzIn08o_Y
Започнах и монтажа на главата

Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014

Болтовете за фиеста се ползват и за фокуси,на кутийкате пишеше друга кола и за това ги сравних да няма фал.

Произведителя на коплекта с гарнитури пише два вида стягане,сравних с техническото ръководство за фиеста 1,25която е с друг код на мотор нл все пак за справка .Избрах левия начин както и в буквара на форд,почвам с 15нм после 30нм и накрая на 90°.

Интересно че гарнитурата за глава не е на Гласер а на Виктор Рейнц

Забравих да споделя че преди да просна главата почистих всички отвори на болтовете,на 4 от тях имаше масло вътре,това трябва да се почисти за да не се спука блока при навиване на болта.До тези дупки белязани с отверки има квадратни дупки,това са маслените отвори през които се връща маслото от главата,когато съм махнал главата се е стекло масло и са се напълнили малко но точно да стане фал.И най накрая след почистване на отворите челото на блока и главата с ацетон,така би трябвало да се залепи добре новата гарнитура.Замерване на блока и на главата която вече беше измерена,нямаше кривини дори и пластина 0,03мм не влиза от което е монтирах без челен шлайф.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Преди да навия болтовете ги смазах с тънко силиконово масло и после ги продухах за да няма капки вътре в блока и да се избегне спукване на блока.


За стягането ползвах малък динамометричен ключ който е за малките прецизни стягания,и ъгломер за последното стягане.

За стягането на опорите на двата вала също ползвах малкия динамометричен ключ и ъгломера,стягане на ръка после на 7нм и накрая на 45°.
Шайбите на валовете са на 60нм,да се надявам че всичко е добре стегнато,ползвах упебник за фиеста 1,25 преди 2008г мисля че беше.
Да добавя че на първиете петички на вала от към колелата се слага силикон за да се уплътни добре,предварително почистих с ацетон.
Зацепих два три пъти ремъка и въттях да гледам дали всичко е наред,накрая се примерих и го сметнах за добре,даже и от недовери сеалих на първи цилиндър свеща и мушнах една отверка за да съм 100% сигорен че е в горна мъртва точка първи цилиндър.
Поздрави


За стягането ползвах малък динамометричен ключ който е за малките прецизни стягания,и ъгломер за последното стягане.

За стягането на опорите на двата вала също ползвах малкия динамометричен ключ и ъгломера,стягане на ръка после на 7нм и накрая на 45°.
Шайбите на валовете са на 60нм,да се надявам че всичко е добре стегнато,ползвах упебник за фиеста 1,25 преди 2008г мисля че беше.
Да добавя че на първиете петички на вала от към колелата се слага силикон за да се уплътни добре,предварително почистих с ацетон.
Зацепих два три пъти ремъка и въттях да гледам дали всичко е наред,накрая се примерих и го сметнах за добре,даже и от недовери сеалих на първи цилиндър свеща и мушнах една отверка за да съм 100% сигорен че е в горна мъртва точка първи цилиндър.
Поздрави
- m_fokus
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Колега ентусиаст ли си или професионалист? Явно разполагаш с необходимите знания, умения, а и инструменти. Не че има значение, само браво за труда заслужаваш. Остава накрая колата и да тръгне 
П.с. не съм на бензин или пък фиеста, но ми е интересно как се развива начинанието ти.

П.с. не съм на бензин или пък фиеста, но ми е интересно как се развива начинанието ти.
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена 

-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Мерси колега,не съм професионалист,нали знаеш приказката за неволята .m_fokus написа: ↑05 фев 2018, 19:55Колега ентусиаст ли си или професионалист? Явно разполагаш с необходимите знания, умения, а и инструменти. Не че има значение, само браво за труда заслужаваш. Остава накрая колата и да тръгне
П.с. не съм на бензин или пък фиеста, но ми е интересно как се развива начинанието ти.
Мале като се замисля че и при свалянето и при качването ме валеше сняг дъжд студ ми стана много смешно като прочетох професионалист.

Инструменти имам доста и купувам постояно защото имам 4коли а и покрай на бащами все нещо има за правене,тоест са ми рентабилни.Харесва ми тунинга на офф роад автомобили и притежавам такъв,общо взето си обичам да си тунинговам колите.
Поздрави
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Хм, това никога не бих си го причинил. Браво за ентусиазма.
- m_fokus
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Е тъй де, защото си ПРО не те плашат метереологичните условияrpv написа: ↑05 фев 2018, 23:33Мерси колега,не съм професионалист,нали знаеш приказката за неволята .
Мале като се замисля че и при свалянето и при качването ме валеше сняг дъжд студ ми стана много смешно като прочетох професионалист.
Инструменти имам доста и купувам постояно защото имам 4коли а и покрай на бащами все нещо има за правене,тоест са ми рентабилни.Харесва ми тунинга на офф роад автомобили и притежавам такъв,общо взето си обичам да си тунинговам колите.
Поздрави


По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена 

-
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 21 сеп 2015, 12:09
- Модел на автомобила: фиестa мк7 1.25-60кс
- Местоположение: Spain
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Здравейте колеги,фордчето го подкарах от няколко дена.Всичко е нормално но все още се опознаваме.От което най много ме беше страх е да не тропат клапаните като на дизел,за мен са добре макар и да се чуват доста ясно което е нормално за тази кола.Гледах няколко клипа с други модели и ми се струват почто еднакви.Днес температурите се поуправиха и след като колата вдигна 103° направих едно клипче как работи при напълно загрят мотор.
https://youtu.be/LzRGv--FhLI
Започнах де следя всички датчици и от паказанията всичко е добре,най вече катализатора ме беше страх да не е запушен.
Имам няколко съмнения в дългия трим който ми е отрицателен,предполагам че ще се оправи след каране като се адаптира компа на колата.Карам на бензин махнах бушона на газта докато не се оправи дългия трим. Късия е добре не ме плаши но дългия е доста отрицателен.
Не знам дали се дължи на това че колата е работила на три цилиндъра,тоест не знам дали компа е изключвал 4-ти цилиндър за да запази катализатора и от там да е натрупала този отрицателен дълъг трим.Не знам колко ще е карам но ми се ще да е докато се уверя че всичко е наред,да си дойде дългия трим на място и да е проверя и на газ.Имам изминати
150км и всичко е наред,няма никви грешки като следя ежедневно нито чек енджина светва.

Tова е дългия трим,минимално съм го виждал на -11

Това е късия трим,средно -5 до +5

И дочаках да видя 103° което е нищо пред 600° на сонда 1 и 2
Май както каза Наско по горе е нормалната температура.
Поздрави
https://youtu.be/LzRGv--FhLI
Започнах де следя всички датчици и от паказанията всичко е добре,най вече катализатора ме беше страх да не е запушен.
Имам няколко съмнения в дългия трим който ми е отрицателен,предполагам че ще се оправи след каране като се адаптира компа на колата.Карам на бензин махнах бушона на газта докато не се оправи дългия трим. Късия е добре не ме плаши но дългия е доста отрицателен.
Не знам дали се дължи на това че колата е работила на три цилиндъра,тоест не знам дали компа е изключвал 4-ти цилиндър за да запази катализатора и от там да е натрупала този отрицателен дълъг трим.Не знам колко ще е карам но ми се ще да е докато се уверя че всичко е наред,да си дойде дългия трим на място и да е проверя и на газ.Имам изминати
150км и всичко е наред,няма никви грешки като следя ежедневно нито чек енджина светва.

Tова е дългия трим,минимално съм го виждал на -11

Това е късия трим,средно -5 до +5

И дочаках да видя 103° което е нищо пред 600° на сонда 1 и 2

Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 03 сеп 2012, 22:37
- Модел на автомобила: toyota Corolla E15; Ford Fiesta 1.4 16V
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: GPG нa фиестa 1.25 -60кс 2014
Колега, можеш ли да видиш дали дългия и късия трим имат различни стойности при тихи обороти на място, и при движение, когато оборотите са над 1500 об/ мин. Предварително ти благодаря.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта