Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Веригата определено не му е фактор в разхода на гориво. 2.0 да е ламя...колко толкова ламя ще е, няма да те фалира. Имат обаче слава на маслояди.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
тази слава ще е лоша ако е така, не, че е първа младост ама не ме кефи да харчи масло!Няма кола която да не харчи ама поне да е в допустими граници предполагам до 300 гр на 10 000км
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Ако махнеш една нула от километрите, почти ще се доближиш до заводските му данни за разход на масло.
)
Горна граница за изправен двигател-0,5L/1000 km според производителя. Сигурно има и такива, дето не пипат масло, но по-вероятно е да трябва да доливаш всеки месец. Не съм имал такова, гледам само хората какво пишат за тия мотори и общото мнение е, че ставаш на муха-масларка с него. Тука из форума също имаше разни такива теми...

Горна граница за изправен двигател-0,5L/1000 km според производителя. Сигурно има и такива, дето не пипат масло, но по-вероятно е да трябва да доливаш всеки месец. Не съм имал такова, гледам само хората какво пишат за тия мотори и общото мнение е, че ставаш на муха-масларка с него. Тука из форума също имаше разни такива теми...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Ох незнам аман от таралясници, мислех а не е дизел ама май на ам отиват нещата.Харесал съм си и волво в50 ама дпф ама то и демпферен махови ама то турбина пък и на всичкото от горе имат проблеми с кл
юча за запалване

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Така като гледам на къде върви държавата, кола на бензин/газ не се очертава да има някакво светло бъдеще. Прокуратурата се е хванала с газовите уредби, че били незаконни. По пунктовете масово връщат коли, че са без катализатори. Насила ни бутат в най-мърлявата и калпава технология-дизела. Там има един показател да покриеш-за димност, дето с буса 88-а година и на милион километра го покривам. С бензинова кола, особено както нормите са прегледите и особено проверките да се правят на основната горивна уредба-т.е.на бензин...една покараш ли я 5-6 месеца на газ, бензиновата уредба повече посмъртно не можеш да я вкараш в норми докато това е кола.
И всичката тая работа пак заради черните, щото се толят на гуми и талашит...
И всичката тая работа пак заради черните, щото се толят на гуми и талашит...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 1448
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
И този фокус дето си харесал има демферен маховик струва около хилядарка без съединителя разхода на масло е около 1 литър на хилядя километра веригата също се сменя по простата причина че се разтяга заедно с обтегача и пластмасовите водачи там ще хвърлиш едни 500 лева вихровите клапи са му също слабото място целият ремонтен комплект е около 300-400 лева.
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
На мен ми стана интересно, кой е най-добрия бензинов двигател за фокус 2 ?
От тук виждам, че всеки плюе 2.0.
Как се справят 1.8(125), 1.6(115), 1.6(100), 1.4(80) ?
2.0 колко разновидности са ?
Също така ми е интересна темата за тези вихрови клапи. Какво представляват и при кои двигатели ги има.
Кой двигател с какъв съединител е, кой гори най-малко масло, кой е с верига и кой носи на газификация.
Смятам, че отговорите на тези въпроси ще са полезни на колегата при избора на МК2, както и на всеки друг, тръгнал по неговия път.
Поздрави !
От тук виждам, че всеки плюе 2.0.
Как се справят 1.8(125), 1.6(115), 1.6(100), 1.4(80) ?
2.0 колко разновидности са ?
Също така ми е интересна темата за тези вихрови клапи. Какво представляват и при кои двигатели ги има.
Кой двигател с какъв съединител е, кой гори най-малко масло, кой е с верига и кой носи на газификация.
Смятам, че отговорите на тези въпроси ще са полезни на колегата при избора на МК2, както и на всеки друг, тръгнал по неговия път.
Поздрави !
-
- потребител
- Мнения: 1448
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Веднага ти отговарян нито един не става 1,8 има сходните проблеми с 2,0 останалите 1,6-115hp и 1,6 100hp при тях се се износват втулките на буталата и работят като дизели.antipower написа: ↑22 яну 2018, 21:11На мен ми стана интересно, кой е най-добрия бензинов двигател за фокус 2 ?
От тук виждам, че всеки плюе 2.0.
Как се справят 1.8(125), 1.6(115), 1.6(100), 1.4(80) ?
2.0 колко разновидности са ?
Също така ми е интересна темата за тези вихрови клапи. Какво представляват и при кои двигатели ги има.
Кой двигател с какъв съединител е, кой гори най-малко масло, кой е с верига и кой носи на газификация.
Смятам, че отговорите на тези въпроси ще са полезни на колегата при избора на МК2, както и на всеки друг, тръгнал по неговия път.
Поздрави !
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Явно трябва да очаквам скоро големи ремонти.
Купих си 1.6 115 коня втора употреба преди 90 000, вече е на 191 000, нито чука като дизел, нито гори масло. При смяна на маслото се пълни до малко над половината на марката, след 15 000 е малко под средата.
Колата не е скъпа за поддръжка, стига да правиш всичко на време. С нормално шофиране, можеш да си докараш и каталожните данни за гориво.
Форд Фокус МК2 е много често срещан модел за служебни коли, много от тях са навъртели много километри и не знам като да имат чак толкова проблеми, колкото всички описват тук.
Купих си 1.6 115 коня втора употреба преди 90 000, вече е на 191 000, нито чука като дизел, нито гори масло. При смяна на маслото се пълни до малко над половината на марката, след 15 000 е малко под средата.
Колата не е скъпа за поддръжка, стига да правиш всичко на време. С нормално шофиране, можеш да си докараш и каталожните данни за гориво.
Форд Фокус МК2 е много често срещан модел за служебни коли, много от тях са навъртели много километри и не знам като да имат чак толкова проблеми, колкото всички описват тук.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
И какво излезе. Форд са голям боклук. Нямат нито един двигател за света. Ни дизел, ни бензин. 

- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Имат колкото искаш читави бензинови двигатели, но са от преди ерата на технологично сътрудничество с японците.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Някои от коментиращите никога не сакарали илил притежавали такива двигатели, но са категорични в заключенията си! Притежавам 2,0 Дуратек не гори масло и се кара на газ. Регулирах клапани след 43 000 км на газ., без проблеми във вървежа. Оставят се една идея по-големи хлабини, всеки майстор го прави, пробега става 50 000км. Градско -13 - 14 на газ. Извънградско - 9-10 газ. Маховика е двумасов, но не е дизел и към 300 000 може да се смени, ама може и да не се смени. Баба ми имаше една братовчедка и сина й каза, че били големи боклуци Дуратек двигателите!

- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Десетина години експлоатирах двигател от "ерата на технологично сътрудничество с японците" и то на газ. 1,25 Zetek, монтиран във Фиеста MK4. За повече от 70 000 км пробег нито гореше масло, нито пък се е налагало регулировка на клапани. Така че, имам си някаква представа от тези двигатели.

-
- потребител
- Мнения: 1448
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Може да погледнеш форума на Mazda много го хвалят този двигател ама с отрицателен знак. Твоят двигател трябва да е уникат защото заводско му дават 0,5 литра на 10кanikolov написа: ↑23 яну 2018, 10:03Някои от коментиращите никога не сакарали илил притежавали такива двигатели, но са категорични в заключенията си! Притежавам 2,0 Дуратек не гори масло и се кара на газ. Регулирах клапани след 43 000 км на газ., без проблеми във вървежа. Оставят се една идея по-големи хлабини, всеки майстор го прави, пробега става 50 000км. Градско -13 - 14 на газ. Извънградско - 9-10 газ. Маховика е двумасов, но не е дизел и към 300 000 може да се смени, ама може и да не се смени. Баба ми имаше една братовчедка и сина й каза, че били големи боклуци Дуратек двигателите!![]()
-
- потребител
- Мнения: 727
- Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
- Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
- Местоположение: Казанлък/София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Колега,
това са пълни глупости за каталожните данни. Имам колега, който все се шегува, че на неговия Опел Вектра по каталожни данни му дават разход 750 мл на масло на 1000км.
това са пълни глупости за каталожните данни. Имам колега, който все се шегува, че на неговия Опел Вектра по каталожни данни му дават разход 750 мл на масло на 1000км.
- anikolov
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 02 яну 2016, 16:23
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Mk4 /2009/ Duratec 2.0 145, BRC Sequent, X1134KM
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Предната ми кола беше Мазда 6, първо поколение, с 1,8 мотор. Взех го на реални 130 000 км. Карах го до 170 000 км., пак не гореше масло. Това ми се е случило това казвам, на кого да вярвам? На себе си или.... Отговора май се корени в пробега на колите. От 200 000 км. нагоре не знам какво се случва. Обикновено карам със 130 - 140 км., това е било винаги около 4 000 оборота, че съм слушал и чел, че на по-високи обороти горели масло. Не мога да кажа, не карам така. Моментни ускорения и за относително кратко време съм ги карал и с по-високи скорости, но това е обикновено.aspasia написа: ↑23 яну 2018, 19:35Може да погледнеш форума на Mazda много го хвалят този двигател ама с отрицателен знак. Твоят двигател трябва да е уникат защото заводско му дават 0,5 литра на 10кanikolov написа: ↑23 яну 2018, 10:03Някои от коментиращите никога не сакарали илил притежавали такива двигатели, но са категорични в заключенията си! Притежавам 2,0 Дуратек не гори масло и се кара на газ. Регулирах клапани след 43 000 км на газ., без проблеми във вървежа. Оставят се една идея по-големи хлабини, всеки майстор го прави, пробега става 50 000км. Градско -13 - 14 на газ. Извънградско - 9-10 газ. Маховика е двумасов, но не е дизел и към 300 000 може да се смени, ама може и да не се смени. Баба ми имаше една братовчедка и сина й каза, че били големи боклуци Дуратек двигателите!![]()

-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 02 дек 2008, 13:43
- Модел на автомобила: fiesta 1.4CVH 1992 Fusion 1.4 Duratec 16V 2002
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Аз съм с 1.6(100) на C Max 2005 г.(същият двигател) - няма вихрови(всички други двигатели ги имат , не знам за 1.4 , но това двигател ли е за това купеantipower написа: ↑22 яну 2018, 21:11На мен ми стана интересно, кой е най-добрия бензинов двигател за фокус 2 ?
От тук виждам, че всеки плюе 2.0.
Как се справят 1.8(125), 1.6(115), 1.6(100), 1.4(80) ?
2.0 колко разновидности са ?
Също така ми е интересна темата за тези вихрови клапи. Какво представляват и при кои двигатели ги има.
Кой двигател с какъв съединител е, кой гори най-малко масло, кой е с верига и кой носи на газификация.
Смятам, че отговорите на тези въпроси ще са полезни на колегата при избора на МК2, както и на всеки друг, тръгнал по неговия път.
Поздрави !

-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 13 фев 2008, 00:01
- Модел на автомобила: Ford C-Max 2009 2.0i 145Hp LPG
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Не е уникат. Аз също съм с Дуратек 2.0 на газ и не доливам масло.aspasia написа: ↑23 яну 2018, 19:35Може да погледнеш форума на Mazda много го хвалят този двигател ама с отрицателен знак. Твоят двигател трябва да е уникат защото заводско му дават 0,5 литра на 10кanikolov написа: ↑23 яну 2018, 10:03Някои от коментиращите никога не сакарали илил притежавали такива двигатели, но са категорични в заключенията си! Притежавам 2,0 Дуратек не гори масло и се кара на газ. Регулирах клапани след 43 000 км на газ., без проблеми във вървежа. Оставят се една идея по-големи хлабини, всеки майстор го прави, пробега става 50 000км. Градско -13 - 14 на газ. Извънградско - 9-10 газ. Маховика е двумасов, но не е дизел и към 300 000 може да се смени, ама може и да не се смени. Баба ми имаше една братовчедка и сина й каза, че били големи боклуци Дуратек двигателите!![]()
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 04 май 2010, 23:30
- Модел на автомобила: фокус МК2.5 бензин 145 к.с. 2011г.
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Мога и аз да споделя малко опит с този мотор. Карам го от 6000к м. Каран е на метан в Швейцария . На 160 000км реални за 5 години. Та гореше масло от компрометирани гумички на клапани. Оправих ги и сега не е изгорил нищо за 1500 км. Катализатора е заминал от температурата на горене на метана. Други проблеми няма засега. Много тежка кола сравнен с фокус 1.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 05 ное 2018, 00:11
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка Ford Focus 2008 2.0 бензин
Здравей аз съм със ford focus 1.6 ti-vct 115 ps. 2007 година. Въпросът ми е харчи ли ти много бензин докато превключи на метан. На мен я засякох 30 паления 6,61 л бензин. Паля я и я чакам да превключи и тогава тръгвам. Нагласен е да обръща на 30 градуса температура.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост