Обороти
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 06 ное 2006, 14:02
- Модел на автомобила: Mondeo, Ka ,S-max
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега тая Фиеста много "оборотна" бе.shibing написа:Моята Фиеста е на 2700-3000 об/сек. при 100км/ч , в зависимост колко хора има в колата.Когато караш сам и когато сте пет човека в колата разликата е потресаваща.
Така като сметна си държи около 160 000 - 180 000 об/мин. без проблем, а сигурно може и повече щот едвали вдига само 100 км/ч.
Сега сериозно: това дали са 1,2,3 или 10 човека, няма никакво значение за оборотите с които се върти двигателя при определена скорост на дадена предавка.
Единственият вариант е да ти е заминал съединителя и да буксува.
- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Toй ако има разлика в оборотите, не буксуване, ами няма да може да кара като е натоварен.
Много е възможно освен всичко останало, което изброихте за предавателни числа, диаметър на гуми, и т.н. да имаш отклонения от уредите. Както винаги съм казвал: Форд имат ужасно неточни инструменти (Важи за Фиеста (докато стане Мазда) и Орион/Ескорт до края на серията) За новите не знам как са. Моите са нереално неточни с нормални гуми. И какво значение има на какви обороти си? Ще смениш кутията заради това ли? Карай там, да мърка моторчето, да пее радиото и да духа топло...
Много е възможно освен всичко останало, което изброихте за предавателни числа, диаметър на гуми, и т.н. да имаш отклонения от уредите. Както винаги съм казвал: Форд имат ужасно неточни инструменти (Важи за Фиеста (докато стане Мазда) и Орион/Ескорт до края на серията) За новите не знам как са. Моите са нереално неточни с нормални гуми. И какво значение има на какви обороти си? Ще смениш кутията заради това ли? Карай там, да мърка моторчето, да пее радиото и да духа топло...


- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Чакайте сега, да се разбереме! Значи няма значение, колко е натоварена, какво е горивото или какви са атмосферните условия - съотношението спрямо оборотите на коляновия вал и определена предавка е винаги еднакво /просто няма как да варира броя на зъбите - те са точно толкова, колкото са си/!
Тоест като на 5 та си с 100км/ч. при 3000 обр./мин. на коляновия вал - то винаги ще е така - положението е константно /поне при нашите конвенционални механични скоростни кутии; за свръх модерните автомати не знам/!
Тоест като на 5 та си с 100км/ч. при 3000 обр./мин. на коляновия вал - то винаги ще е така - положението е константно /поне при нашите конвенционални механични скоростни кутии; за свръх модерните автомати не знам/!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта