Обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
miroburgas
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 06 ное 2006, 14:02
Модел на автомобила: Mondeo, Ka ,S-max
Местоположение: Burgas
Status: Извън линия

Мнение от miroburgas » 06 ное 2006, 14:18

Както знаете форд са царе на доработките, всеки модел след 1 година на пазара почват да го променят/при форд на 6 месеца подобряват/Така че тая фиеста е с къси скорости, и оборотите са нормални,Мойто мондео-96г
също е с къси скорости- при 130 км е на 3900 об/мин )

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 20 дек 2006, 22:23

Как чак сега я видях темата? Както и да е.
И аз да докладвам моята въшка как се представя на 5-та скорост:
- 80 км/ч - 3000 об/мин;
- 110 км/ч - 4000 об/мин;
Изображение

Потребителски аватар
shibing
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 21 дек 2006, 21:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1 mi CLX
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от shibing » 21 дек 2006, 23:29

Моята Фиеста е на 2700-3000 об/сек. при 100км/ч , в зависимост колко хора има в колата.Когато караш сам и когато сте пет човека в колата разликата е потресаваща. :shock:
Приказката свърши,а вие сте си все същите мърши !!!

milenskior
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
Местоположение: Оряхово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от milenskior » 22 дек 2006, 00:27

shibing написа:Моята Фиеста е на 2700-3000 об/сек. при 100км/ч , в зависимост колко хора има в колата.Когато караш сам и когато сте пет човека в колата разликата е потресаваща. :shock:
Колега тая Фиеста много "оборотна" бе.
Така като сметна си държи около 160 000 - 180 000 об/мин. без проблем, а сигурно може и повече щот едвали вдига само 100 км/ч.
Сега сериозно: това дали са 1,2,3 или 10 човека, няма никакво значение за оборотите с които се върти двигателя при определена скорост на дадена предавка.
Единственият вариант е да ти е заминал съединителя и да буксува.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 22 дек 2006, 01:02

Toй ако има разлика в оборотите, не буксуване, ами няма да може да кара като е натоварен.

Много е възможно освен всичко останало, което изброихте за предавателни числа, диаметър на гуми, и т.н. да имаш отклонения от уредите. Както винаги съм казвал: Форд имат ужасно неточни инструменти (Важи за Фиеста (докато стане Мазда) и Орион/Ескорт до края на серията) За новите не знам как са. Моите са нереално неточни с нормални гуми. И какво значение има на какви обороти си? Ще смениш кутията заради това ли? Карай там, да мърка моторчето, да пее радиото и да духа топло...
Изображение Изображение

Потребителски аватар
Invader
потребител
потребител
Мнения: 147
Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp)
Status: Извън линия

Мнение от Invader » 22 дек 2006, 23:07

Kocko написа: Карай там, да мърка моторчето, да пее радиото и да духа топло...
Хахаха, прав си батка *00143*
Изображение

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 22 дек 2006, 23:45

Чакайте сега, да се разбереме! Значи няма значение, колко е натоварена, какво е горивото или какви са атмосферните условия - съотношението спрямо оборотите на коляновия вал и определена предавка е винаги еднакво /просто няма как да варира броя на зъбите - те са точно толкова, колкото са си/!

Тоест като на 5 та си с 100км/ч. при 3000 обр./мин. на коляновия вал - то винаги ще е така - положението е константно /поне при нашите конвенционални механични скоростни кутии; за свръх модерните автомати не знам/!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта