Има ли монтъори у форума.
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Има ли монтъори у форума.
От София и региона , че имам няколко въпроса?
Абе един ми прави некъв ремонт на мотора на единия Хюндаи и са пуши яко , харчи масло и има вода в маслото , каза че е носил главата на ремонт ама ми се струва че ме лъже , та искам да отворя мотора и да видя кви ги е "насрал" вътре та да му е"а майката.
Та идеята ми е някой да ми разглоби мотора (че на мене ми е трудно в двора щото е хладно) и да го направи ?
Абе един ми прави некъв ремонт на мотора на единия Хюндаи и са пуши яко , харчи масло и има вода в маслото , каза че е носил главата на ремонт ама ми се струва че ме лъже , та искам да отворя мотора и да видя кви ги е "насрал" вътре та да му е"а майката.
Та идеята ми е някой да ми разглоби мотора (че на мене ми е трудно в двора щото е хладно) и да го направи ?
...дрън-дрън...мноо важно...
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- vvvasilev
- потребител
- Мнения: 173
- Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
- Модел на автомобила: Escort 1,3
- Местоположение: Ботевград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Значи има и една възможност - много радко се случва, но се случи на един приятел. Тогава процепите на сегментите се нареждат точно един под друг. Случи му се точно това което описваш и ти. Но монтьорите обикновено го знаят и ги слагат на противоположните страни на буталото.
"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"
- Plamen CONSUL 73
- потребител
- Мнения: 1160
- Регистриран: 23 юли 2006, 21:45
- Модел на автомобила: FORD CONSUL" 73 2.3V6 FORD CONSUL"73 2.0 OHC AUDI A4 1.9 AFN
- Местоположение: ВАРНА
- Status: Извън линия
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Бая трябва да е олегнал за толкова' СЛОЖИЛ ТИ Е ШАПКАТА" май нямало е шлаиф маи но има и друго има километри до които може да пуши докато олегне сегмента мисля че са 3000 км.

- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Gate написа:Бая трябва да е олегнал за толкова' СЛОЖИЛ ТИ Е ШАПКАТА" май нямало е шлаиф маи но има и друго има километри до които може да пуши докато олегне сегмента мисля че са 3000 км.!Има три варианта и това са :кривина,гарнитура,сегменти!Щом е омешала най вероятно от там са хубавите бели пушеци!Глава или по малкия дявол дефектна гарнитура!Не знам кой е правил двг.то но при тези смешни цени на шлайфа трябва да е голям глупак да те е излъгал!
Цената на шлайфа е 20лв. , още толко за "снимка" ... но платих 190лв. за тези две работи + ремонт на водачите на клапаните и шлайфане на леглата им. Та се съмнявам че само е "снимана" и шлайфана а другите работи са пропуснати.
Колеги споменаха че при разбити водачи минава масло между водача и клапана и харчи ?
...дрън-дрън...мноо важно...
- snaiperisto
- потребител
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Gate написа:Радвам се ,че си се оправил,и това за водачите си е възможно,но доста рядко си мисля че се случва !Късмет кво да прайш
Абе не съм се оправил , това са пари които съм дал за така-нареченият "ремонт" на главата , а се съмнявам че е направена.
Сега си карам така : доливам си яко масло , пуши и люти зад колата и има малко вода в маслото.
След празниците ще сваля главата и ако не са правени водачите , леглата на клапаните и т.н. , ше се разправяме с "майсторо".
Един колега казва горе долу следното : "Ако някой ден дойдат турците и решат да Е.АТ майсторите , тоя ше го ЕБ.Т "бадева" (ненужно)".
...дрън-дрън...мноо важно...
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
ГЛАВА
Това лято и аз минах по този път.Случи се това че след ремонт-смяна на водачи и клапани първо припушваше при запалване/цитат-нормално било/ а след 4000 к.м. започна да пушии-и-и като локомотив с въглища.Отидох при майстора който ми прави ремонта и сменихме маслото от 10w40 на 15w40 и пушенето изчезна за 3 дни.Върнах се отново и той отвори главата........и
1.При 3 от водачите на клапаните се е получил луфт-и отам маслото се е процеждало в изпускателния колектор
2.При единият от водачите е имало отчупвания от материала на главата и съответно голям луфт
Та отам при майстора който набива водачите -той маха развалените и прави нови-набива ги-леглата на клапаните не пасват-райбери сменя и т.н. рекламация е това.
Сега вече не пуши!
А как пушеше!
И при запалване не пуши!
Но вода в маслото не съм имал-гарнитура или пукната глава ще да е!
УСПЕХ!
1.При 3 от водачите на клапаните се е получил луфт-и отам маслото се е процеждало в изпускателния колектор
2.При единият от водачите е имало отчупвания от материала на главата и съответно голям луфт
Та отам при майстора който набива водачите -той маха развалените и прави нови-набива ги-леглата на клапаните не пасват-райбери сменя и т.н. рекламация е това.
Сега вече не пуши!
А как пушеше!
И при запалване не пуши!
Но вода в маслото не съм имал-гарнитура или пукната глава ще да е!
УСПЕХ!
Наесен с песен в К1.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта