Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 ное 2013, 08:05
- Модел на автомобила: Ford Tourneo Connect 1.8TDCI
- Status: Извън линия
Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
Здравейте,
Отначало имах проблем с инжектора на един цилиндър. Даде грешка P2337 и след като му презаписах кода в борда и се оправи. Направих 50км извънградско да утихне мотора. Прибрах се и направих теста със обратната нафта и на 2-ри инжектор обратната нафта върна 3 пъти повече от останалите инжектори. Само че направих грешка, че след теста угасих колата, вкарах обратно маркучите за обратната нафта във инжекторите и не съм палил повече колата. Това беше вчера.
Днес пробвам да запаля и само върти без да пали. Помислих си че инжекторът е заминал. От доста време си бях набелязал една обява в нета за инжектор втора ръка за 80лв. Минах и го взех. Свалих стария - имаше много нагар на разпръсквача. Сложих новия (купения втора ръка-работещ), качих му кодовете. Пробвах да запаля и пак нищо. Развих дюзите за да обезвъздуша системата, но от там изобщо не потече нафта, ставав въпрос и за дюзите които не бях свалял. Въртях докато даде грешки в борда и резултата е U1262,P0110 и P2291. Като съм оставил филтъра сух в отсека с обратната нафта може ли да съм го развалил?
Ако някой се сеща какво точно може да съм направил? Всички идеи са добре дошли...
Отначало имах проблем с инжектора на един цилиндър. Даде грешка P2337 и след като му презаписах кода в борда и се оправи. Направих 50км извънградско да утихне мотора. Прибрах се и направих теста със обратната нафта и на 2-ри инжектор обратната нафта върна 3 пъти повече от останалите инжектори. Само че направих грешка, че след теста угасих колата, вкарах обратно маркучите за обратната нафта във инжекторите и не съм палил повече колата. Това беше вчера.
Днес пробвам да запаля и само върти без да пали. Помислих си че инжекторът е заминал. От доста време си бях набелязал една обява в нета за инжектор втора ръка за 80лв. Минах и го взех. Свалих стария - имаше много нагар на разпръсквача. Сложих новия (купения втора ръка-работещ), качих му кодовете. Пробвах да запаля и пак нищо. Развих дюзите за да обезвъздуша системата, но от там изобщо не потече нафта, ставав въпрос и за дюзите които не бях свалял. Въртях докато даде грешки в борда и резултата е U1262,P0110 и P2291. Като съм оставил филтъра сух в отсека с обратната нафта може ли да съм го развалил?
Ако някой се сеща какво точно може да съм направил? Всички идеи са добре дошли...
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
Кънект със въздух никога няма да запали,докато не се обезвъздуши,да напълни горивния филтър с нафта.
Аз го правя като съм сложил такава помпичка между филтъра и помпата,нещо като лимон представлява и се стиска с ръка.
Обратната нафта ако си стои оригинално и не е преправяно,се връща в горивния филтър и ако си го оставил дълго време да падне ,филтъра гълта въздух.

Аз го правя като съм сложил такава помпичка между филтъра и помпата,нещо като лимон представлява и се стиска с ръка.
Обратната нафта ако си стои оригинално и не е преправяно,се връща в горивния филтър и ако си го оставил дълго време да падне ,филтъра гълта въздух.

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 ное 2013, 08:05
- Модел на автомобила: Ford Tourneo Connect 1.8TDCI
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
Ето и развитието:
Вчера след като пуснах темата свалих инжекторите и акумулатора да го заредя.
Днес взех назаем една ултразвукова ваничка и почистих разпръсквачите. Взех си нов филтър и помпичка за обезвъздушаване. Сложих инжекторите, акумулатора и новия филтър. Изтеглих нафта във филтъра. Качих кодовете на инжекторите и след 3 опита форда запали. Обезвъздуших системата от към горивните тръбички на инжекторите. Оставих колата да поработи на празен ход половин час. След това запали от един оборот.
Сега имам още един въпрос:
Като свалих инжекторите номера на DELPHI на 3 от тях беше EJBR02201Z, а четвъртия EJBR01601Z. Форд номера и за двата модела е 2T1Q-9F593-AA но все пак напълно ли са съвместими?
Каква е разликата между двата модела?
Вчера след като пуснах темата свалих инжекторите и акумулатора да го заредя.
Днес взех назаем една ултразвукова ваничка и почистих разпръсквачите. Взех си нов филтър и помпичка за обезвъздушаване. Сложих инжекторите, акумулатора и новия филтър. Изтеглих нафта във филтъра. Качих кодовете на инжекторите и след 3 опита форда запали. Обезвъздуших системата от към горивните тръбички на инжекторите. Оставих колата да поработи на празен ход половин час. След това запали от един оборот.
Сега имам още един въпрос:
Като свалих инжекторите номера на DELPHI на 3 от тях беше EJBR02201Z, а четвъртия EJBR01601Z. Форд номера и за двата модела е 2T1Q-9F593-AA но все пак напълно ли са съвместими?
Каква е разликата между двата модела?
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
Едва ли някой ще ти отговори на този въпрос.Моя е на 150-160 000 км .Реален пробег.От известно време имаше едно прехълцване рядко при ускорение,миналата седмица първи инжектор изчезна,аз съм със Сименс,не се слагат кодове в еку,плъг енд плей......Та при всички мои тестове установих че ми умира пиезото,дюзата като механика е Ок.В Пловдив не познават парите на тая тема дюзи за Форд.Цени от 500-800 лв.за брой.Смяна на пиезо около 200 лв.ако си купя пиезото сам...втора ръка ,щото ново трудна работа.
Във Варна ми свършиха работа за смешни пари,само колата един ден не работи.
Та номера на пиезото беше един....дюзата се върна с друго пиезо и друг номер....дюзата е минала стенд и не ми пука....
Та ти реално гледаш номера написан на пиезото
Между временно си намерих прецакана дюза но с работещо пиезо от Пежо,пиезото е с трети различен номер но става на Форда.
Във Варна ми свършиха работа за смешни пари,само колата един ден не работи.
Та номера на пиезото беше един....дюзата се върна с друго пиезо и друг номер....дюзата е минала стенд и не ми пука....
Та ти реално гледаш номера написан на пиезото
Между временно си намерих прецакана дюза но с работещо пиезо от Пежо,пиезото е с трети различен номер но става на Форда.
Последна промяна от Roninn на 30 авг 2018, 22:39, променено общо 1 път.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1185
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
Къде във Варна?
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1185
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
10x, знам го къде е.


По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
Междувпрочем,на обяд свалих дюзата,пратих я по Еконт,на втория ден сутринта я метнах на колата и запали на втория оборот,обичайно пали от раз....Всички маркучи бяха разкачени ,сложих само парцали на отворите да не влиза пепел и прах.vslxp написа: Обезвъздуших системата от към горивните тръбички на инжекторите. Оставих колата да поработи на празен ход половин час. След това запали от един оборот.?
Нищо не съм обезвъздушавал и т.н
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 09 ное 2013, 08:05
- Модел на автомобила: Ford Tourneo Connect 1.8TDCI
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
Всъщност номерата които съм дал са на производителя. Не мога да споделя мнение за пиезото, защото моите са електромагнитни.
По моя въпрос ме интересува дали различния инжектор, може да се адаптира към горивната система със смяна на разпръсквача? Както казах купих си 5-ти инжектор който сложих. Сега ми остана 1 за смяна на клапана и въпроса ми е дали да сменя разпръсквача(който е здрав) на различния инжектор или да поръчам нов клапан за стария си инжектор?
До Roninn: за да пали от раз смених осем пъти местата на инжекторите, заедно със кодовете в PCM-а, смених и дифтунгите, скъсах и един болт и смених всички между другото. Това съм го пропуснал да не разводняваме темата с лични неволи.
По моя въпрос ме интересува дали различния инжектор, може да се адаптира към горивната система със смяна на разпръсквача? Както казах купих си 5-ти инжектор който сложих. Сега ми остана 1 за смяна на клапана и въпроса ми е дали да сменя разпръсквача(който е здрав) на различния инжектор или да поръчам нов клапан за стария си инжектор?
До Roninn: за да пали от раз смених осем пъти местата на инжекторите, заедно със кодовете в PCM-а, смених и дифтунгите, скъсах и един болт и смених всички между другото. Това съм го пропуснал да не разводняваме темата с лични неволи.
Последна промяна от vslxp на 30 авг 2018, 23:36, променено общо 4 пъти.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
Въпросите ви са от професионалната компетентност на този човек:- Георги-Specialista , пишете му.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- m_fokus
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 14 юли 2010, 14:19
- Модел на автомобила: Ford Fokus 1,6 ZETEC SE
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
Значи пиеза дюза на Сименс подлежи на рециклиране? Защото се говори, че не стават за ремонт.Roninn написа: ↑30 авг 2018, 22:39Едва ли някой ще ти отговори на този въпрос.Моя е на 150-160 000 км .Реален пробег.От известно време имаше едно прехълцване рядко при ускорение,миналата седмица първи инжектор изчезна,аз съм със Сименс,не се слагат кодове в еку,плъг енд плей......Та при всички мои тестове установих че ми умира пиезото,дюзата като механика е Ок.В Пловдив не познават парите на тая тема дюзи за Форд.Цени от 500-800 лв.за брой.Смяна на пиезо около 200 лв.ако си купя пиезото сам...втора ръка ,щото ново трудна работа.
Във Варна ми свършиха работа за смешни пари,само колата един ден не работи.
Та номера на пиезото беше един....дюзата се върна с друго пиезо и друг номер....дюзата е минала стенд и не ми пука....
Та ти реално гледаш номера написан на пиезото
Между временно си намерих прецакана дюза но с работещо пиезо от Пежо,пиезото е с трети различен номер но става на Форда.
По-голям късмет е да попаднеш на читав майстор, отколкото на читава жена 

-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Въздух в горивната система на ТОУРНЕО КЪНЕКТ 2005 1.8TDCI
Самото пиезо Не,слага се ново пиезо или друго пиезо от друга дюза.Самото пиезо не се продава отделно при Сименс,кой как и откъде си ги набавя незнам.Бош сервиза ми казаха че са имали налични преди,но в момента нямат.
Иначе колата работи перфектно.Със дифтунгите и аз имах лека драма,накрая със водна шкурка ги пилнах леко и всичко заспа.
п.п Само пак да уточня, проблем с дюза не съм имал,както казах моята кола е на 160 к.от мото Пфое и би трябвало ако има амортизация да е минимална,проблема в моя случай е електрическата част,пиезо елемента.
Докато разпитвах за моя Сименс,поне на три места ми предложиха рециклирани дюзи Сименс на цени под 200 лв.за брой
Включително и Дани сервиз ми казаха че имат налични по 180 лв.брой с фактура и ДДС.

Пиезо елемента е това черното от горе,на което стои номера
Иначе колата работи перфектно.Със дифтунгите и аз имах лека драма,накрая със водна шкурка ги пилнах леко и всичко заспа.
п.п Само пак да уточня, проблем с дюза не съм имал,както казах моята кола е на 160 к.от мото Пфое и би трябвало ако има амортизация да е минимална,проблема в моя случай е електрическата част,пиезо елемента.
Докато разпитвах за моя Сименс,поне на три места ми предложиха рециклирани дюзи Сименс на цени под 200 лв.за брой
Включително и Дани сервиз ми казаха че имат налични по 180 лв.брой с фактура и ДДС.

Пиезо елемента е това черното от горе,на което стои номера
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта