FORD FIESTA 1.6 16V
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
За седалките още се чудя дали да са от Ford или да си взема две чисто нови спортни ...... Но ще те имам предвид . До няколко дни ще реша какво да правя 

- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Колега опитай да намериш кожените рекарота от ст-170 уникално удобни са и държат много добре в завоите! Но рекаро салона не черно със синьо полукожените !
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Сега гледах в Google оригинално Recaro за Puma / Fiesta , пак доста добро . Оглеждам се да се появи нещо спортно и да го взема 

- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Днес ми пристигна и "новия" всмукателен колектор от PUMA 1.7 , от него ще използвам само очертаната в червено част + дросела . Един вид ще го използвам , като фланец .

А ето какво трябва да се получи , ще си направя къстъм еърбокс и резултата трябва да е приблизителен , като на снимката . Правил съм до момента 2 , но за други марки автомобили , надявам се и тук да стане перфектен . По принцип не бих се занимавал да махам заводския , но мотора ще претърпи промени налагащи смяната на пластмасовия и няма да имам особен избор ......


А ето какво трябва да се получи , ще си направя къстъм еърбокс и резултата трябва да е приблизителен , като на снимката . Правил съм до момента 2 , но за други марки автомобили , надявам се и тук да стане перфектен . По принцип не бих се занимавал да махам заводския , но мотора ще претърпи промени налагащи смяната на пластмасовия и няма да имам особен избор ......

- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Не съм писал от близо година ( то и няма почти нищо ново , но да не запада чисто темата ) ...... Сложих нов волан Raid Hp 280mm , сложих си халогените ( най - после ) , капачки за джантите ( от групата Ford Купува - Продава ) и си върнах оригиналните огледала .
P.S. Седалките не станаха ( бяха много широки и опираха в корите и ги продадох ) .



Общо взето колата само се кара всеки ден и не се спира
Ще чакам Пролетта за някой належащи ремонти и така

P.S. Седалките не станаха ( бяха много широки и опираха в корите и ги продадох ) .



Общо взето колата само се кара всеки ден и не се спира




- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Малко да Ъп - на темата . След като си продадох ДТМ огледалата заедно с адаптерите и сложих оригиналните огледала разбрах каква грешка съм направил ...... С Дтм - а има по - добра видимост , при отворено стъкло по - малко шум в купето и лично за мен по - хубава визия . И се започна едно търсене ( В България не се продават никъде нито огледалата , нито адаптерите ) и накрая пак от Англия ми изпадна комплект на много хубава цена и веднага ги поръчах . С тоя Хром шанс нулев да ги сложа на колата
, ще са или черни ( както бяха старите ) или в цвета на колата .

Другото нещо , с което се занимавах днес е задницата на колата . Всичко ми харесва в тоя модел Фиеста , само едно винаги ме е дразнело и при Пумата го има ...... задните гуми са доооста по - навътре от предните ( разликата е точно 42мм в следата на автомобила ) и седи супер грозно . За целта се хванах днес да си изработя фланци седящи между задния мост и барабана с ширина 20мм всеки , взех 20 милиметрова шина и ги започнах . Основната идея тук е да изравня предните и задните гуми , другото е че искам да изглежда , като заводско , също така е и доста по - здраво , не искам да товаря излишно шпилките , а и на всяко сваляне на джантата да не се занимавам с глупави фланци . Та ето няколко снимки от процеса , остава утре да ги боядисам и монтирам и ще кача снимки от резултата .









Другото нещо , с което се занимавах днес е задницата на колата . Всичко ми харесва в тоя модел Фиеста , само едно винаги ме е дразнело и при Пумата го има ...... задните гуми са доооста по - навътре от предните ( разликата е точно 42мм в следата на автомобила ) и седи супер грозно . За целта се хванах днес да си изработя фланци седящи между задния мост и барабана с ширина 20мм всеки , взех 20 милиметрова шина и ги започнах . Основната идея тук е да изравня предните и задните гуми , другото е че искам да изглежда , като заводско , също така е и доста по - здраво , не искам да товаря излишно шпилките , а и на всяко сваляне на джантата да не се занимавам с глупави фланци . Та ето няколко снимки от процеса , остава утре да ги боядисам и монтирам и ще кача снимки от резултата .






- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Евала. Фиестата е супер
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Мерси
Има още доста работа за да стане , както искам , но се занимавам и с другата ми кола и времето все не стига 


- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Малка справка:
Голямо ЕТ, например 50 - джантата е по-хлътнала в калника, има голям шанс да закача някъде по окачването или спирачната система
- Малко ЕТ, например 15 - джантата е изнесена навън, но има риск да се трие в калника, особено при комбинация от натоварен автомобил и дупки
- ЕТ с отрицателна стойност, например -15 - мноого изнесена джанта, тука няма да се мине без раздувки на калниците
и малко по-сложно пояснение:
Размера на ЕТ-то (между другото е в милиметри) зависи и от ширината. Ако джантата е с индекс J6,5 и ЕТ40, това не значи, че ще е изнесена толкова, колкото е и джанта J8 също с ЕТ40.
Обяснено с цифри изглежда така:
Джанта J6.5, ЕТ40 - 6.5 инча са 16,51 сантиметра, средата на джантата е на 8,25 сантиметра + 4 см (ЕТ40) = 12,25 см
Джанта J8, ET40 - 8 инча са 20,32 сантиметра, средата е на 10,16 см + 4см = 14,16 см
Получава се разлика от грубо 2 сантиметра, която може да обърка нещата.
Разбира се, ти не сменяваш джанта, но то е същото като слагаш фланец на носача, все едно намаляваш "ЕТ"-то на джантата, и тя стои по изнесена навън. Имам сериозни съмнения че гумата ще ти опира във веждите на калниците.
Ето ти снимка на една Пума, чийто задни джанти са с ширина 9 J, офсет-ET-35, 16 цола, веждите на калниците са изрязани с 20 мм. тъй като гумите опираха във веждите на калниците, поради факта че са изнесени много навън, поради ширината на джантата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Наясно съм с всичко написано за ЕТ и т.н. , идеята ми е , че не искам да си сменявам джантите ( леки са и си ми харесват ) и че не искам фланци м/у джантата и барабана . Колкото до опирането ...... не опират никъде , после ще кача снимки 

- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Направи после снимки с тях да видим как изглежда 

- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Гайките са история
Не стават за джантите ми и ги върнах . Отворите за шпилките на джантата се оказаха 21мм ( необичайно широки , имал съм доста джанти ) , а най - широката част на конуса на гайката е 22мм ...... На 1мм не мога да разчитам , че някъде няма да остана без джанти .

- ^DAYWALKER^
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 16 ное 2012, 09:06
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 16V Zetec - S
- Местоположение: Сандански
- Status: Извън линия
Re: FORD FIESTA 1.6 16V
Така и така е разглобена , време е да се подменят следните неща : биалетки , шарнири , тампони на Макферсъна , дискове , наклади , ролки , ремъци , водна помпа , феродов диск , притискателен диск , лагер помпа и т.н. Пратил съм да ми олекотят и балансират маховика ( като пристигне след празниците ще го снимам ) и е време за сглобяване ......

Една част от частите :




Една част от частите :

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта