Съвет за покупка на Fiesta ST150
- Alex86
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 02 апр 2018, 09:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 146PS Petrol Sedan (2001)
Ford Focus MK1 1.8TDCI 115PS Turnier (2002)
[ПРОДАДЕНА: Audi S3 Quattro (8L) 1.8T 225PS Hatchback (2002)]
Audi A6 4F2 3.0TFSI Quattro Sedan (2008) - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Съвет за покупка на Fiesta ST150
Здравейте.
Искам да си закупя втори автомобил, по възможност хечбек - ще пътувам предимно сам, понякога с един човек, без багаж. Имам Мондео МК3 седан като за по-голяма кола. За да ми е кеф самото каране мисля да е нещо по-пъргаво и затова се загледах по въпросната Фиеста (все пак и някакъв разумен бюджет гоня).
Въпросите ми са относно подръжката - какво да гледам най-вече като купувам (освен стандартните проблеми) и горе-долу как излиза като цени на части спрямо мондеото?
Като пример - при мондеото (2.0 бензин) демпфера, PCV маркуча и вихровите клапи ми правеха голями проблеми и до момента съм към 1000лв вътре без още да съм сменял маховик и съединител. Въпросната фиеста пак ли е с хидравличен съединител (да сменям долна помпа заедно с лагер) и двумасов маховик?
Прави ли чести проблеми със спирачки? На мондеото рамената за ръчната на апаратите постоянно блокират и само ги чистя, смазвам и после пак...
Извинявайте ако са ми много хаотични въпросите, но тези дни много коли прегледах и ми е тотална каша в главата...
EDIT: И още нещо да попитам - от всичко прочетено за модела оставам с впечатление, че става на газ. Освен реглаж на клапани и стандартна профилактика трябва ли нещо друго по-специално за да я подготвя?
Искам да си закупя втори автомобил, по възможност хечбек - ще пътувам предимно сам, понякога с един човек, без багаж. Имам Мондео МК3 седан като за по-голяма кола. За да ми е кеф самото каране мисля да е нещо по-пъргаво и затова се загледах по въпросната Фиеста (все пак и някакъв разумен бюджет гоня).
Въпросите ми са относно подръжката - какво да гледам най-вече като купувам (освен стандартните проблеми) и горе-долу как излиза като цени на части спрямо мондеото?
Като пример - при мондеото (2.0 бензин) демпфера, PCV маркуча и вихровите клапи ми правеха голями проблеми и до момента съм към 1000лв вътре без още да съм сменял маховик и съединител. Въпросната фиеста пак ли е с хидравличен съединител (да сменям долна помпа заедно с лагер) и двумасов маховик?
Прави ли чести проблеми със спирачки? На мондеото рамената за ръчната на апаратите постоянно блокират и само ги чистя, смазвам и после пак...
Извинявайте ако са ми много хаотични въпросите, но тези дни много коли прегледах и ми е тотална каша в главата...
EDIT: И още нещо да попитам - от всичко прочетено за модела оставам с впечатление, че става на газ. Освен реглаж на клапани и стандартна профилактика трябва ли нещо друго по-специално за да я подготвя?
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1628
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Fiesta ST150
Двигателя на Фиестата е идентичен с Мондео и Фокус по почти всичко. Разликата е, че във Фиестата му е мнооого тясно
и е трудно за бачкане.
Скоростната кутия е с предавките за Фокус в комбинация с по малкия диаметър гуми са много къси. Набира като ужилена. Но пък при 140 е на 4320 об/мин . Преди газификацията е добре да се прегледа инжекциона.
Ако можеш вземи от 2006 нататък фейслифта, много по-готина е.
Всички коли с ръчна на задни дискови спирачки имат проблем с апаратите. Варианта е ремонт, след който имам коли минали безпроблемно 5 и повече години. Чистене и смазване не става.
Поздрави

Скоростната кутия е с предавките за Фокус в комбинация с по малкия диаметър гуми са много къси. Набира като ужилена. Но пък при 140 е на 4320 об/мин . Преди газификацията е добре да се прегледа инжекциона.
Ако можеш вземи от 2006 нататък фейслифта, много по-готина е.
Всички коли с ръчна на задни дискови спирачки имат проблем с апаратите. Варианта е ремонт, след който имам коли минали безпроблемно 5 и повече години. Чистене и смазване не става.
Поздрави
- Alex86
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 02 апр 2018, 09:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 146PS Petrol Sedan (2001)
Ford Focus MK1 1.8TDCI 115PS Turnier (2002)
[ПРОДАДЕНА: Audi S3 Quattro (8L) 1.8T 225PS Hatchback (2002)]
Audi A6 4F2 3.0TFSI Quattro Sedan (2008) - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Fiesta ST150
Много благодаря.
За инжекциона живот и здраве като се спра на конкретна бройка ще се разберем да мина да го погледнете (както и всичко друго належащо).
Днес гледах един много приличен на пръв поглед екземпляр в Овча купел, но не ми дадоха да го покарам за тест и това май ще ме откаже. Успях обаче да надзърна под капака и наистина е много претъпкано - човек направо няма къде да си вкара ръката, пък камо ли инструменти. Ще го мисля и това, но не е предпоставка да се откажа.
За инжекциона живот и здраве като се спра на конкретна бройка ще се разберем да мина да го погледнете (както и всичко друго належащо).
Днес гледах един много приличен на пръв поглед екземпляр в Овча купел, но не ми дадоха да го покарам за тест и това май ще ме откаже. Успях обаче да надзърна под капака и наистина е много претъпкано - човек направо няма къде да си вкара ръката, пък камо ли инструменти. Ще го мисля и това, но не е предпоставка да се откажа.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Fiesta ST150
Чудно ми е как си я мислите нЕкои хора тая работа. Кола, правена в единични бройки. Зла резачка, дето изобщо не е смятана да живее много. С трудна поддръжка и скъпи части. И изведнъж, О, чудо-появява се в автокъща у "Овча мисъл". Това, да знаеш, е един от най-перспективните пазари в Европа, направо центъра на вселената-едни баровци бродят и с вълча страст в погледа търсят да си купят ако не Вейрон, то поне СТ.
В реалния свят такъв филм няма. Някой е изхвърлил тоя труп при италианския или немския дилър и за теб е останало само да му запалиш свещ и да го засилиш в дерето. Като ново СТ-то може да е било страхотна кола. И сигурно някой много си го е обичал и му се е радвал. Това е бил тоя, дето го е изкарал от магазина. Евентуално втория му собственик там на Запад. Било е отдавна. Преди повече от 10 години...

В реалния свят такъв филм няма. Някой е изхвърлил тоя труп при италианския или немския дилър и за теб е останало само да му запалиш свещ и да го засилиш в дерето. Като ново СТ-то може да е било страхотна кола. И сигурно някой много си го е обичал и му се е радвал. Това е бил тоя, дето го е изкарал от магазина. Евентуално втория му собственик там на Запад. Било е отдавна. Преди повече от 10 години...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- Alex86
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 02 апр 2018, 09:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 146PS Petrol Sedan (2001)
Ford Focus MK1 1.8TDCI 115PS Turnier (2002)
[ПРОДАДЕНА: Audi S3 Quattro (8L) 1.8T 225PS Hatchback (2002)]
Audi A6 4F2 3.0TFSI Quattro Sedan (2008) - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Fiesta ST150
Малко новини от моя страна:
Взех Audi S3 2002 с газова BRC. Ходих преди да я купя на преглед за колата и отделно за газовата като цяло сериозни забележки няма. След покупката смених масло, антифриз, филтри, мембрана на изпарител (по съвет от газаджията) и филтър газ. В другите консумативи има много живот още, а ремъците са сменяни преди 10000км (има фактура от сервиза). Всичко с прехвърлянето и обслужването ми стъпи на малко под 6000лв, колата върви на пушка, но вози малко твърдо (по-меко от Фиестите, които тествах преди).
Паралелно с Аудито взех и един Фокус 1.8TDCI в доволно окаяно състояние за 800лв. Местя се в къща и има доста довършителни работи, за които ми трябва кола тип "муле". Учуди ме колко сносен е за парите си въпросния Фокус, но има няколко сериозни теча на масло. Ще ги преборя, ще сменя масло и филтри и мисля повече да не наливам в таз кола друго освен нафта. До където изкара...
Относно спирачките - бях при Митко с Мондеото и останах много приятно изненадан от резултата. Спирачките работят като на нова кола, а е на 18г... Особено предвид колко бяха ръждиви и прогнили апаратите отзад, направо съм изумен какви чудеса направи човека. Дори тествах на много стъмен баир да спра само на ръчна - колата тръгна назад, но се оказа, че е било от калта - задните гуми бяха заключили докато колата се плъзга надолу
И накрая по темата - всички Фиести, които огледах (общо 6 на брой) ме оставиха с много смесени чувства за модела. Всичките (които ми дадоха да покарам) возеха много твърдо дори и за спортно-ориентиран автомобил. Минаване през кръпка в асфалта се усещаше като удар в бордюр (едната не беше с нископрофилни гуми, но пак друсаше много). Всичките имаха доста скърцания и хлопания по окачването, както и някакви други кусури. Една беше без никакви екстри, но без видими проблеми, друга беше с напъпила ръжда по вратите отвътре, като цяло дори и да отдели човек повече пари - пак нямаше изрядна.
Като поведение на пътя се усеща много по-тежка, отколкото е, но без комфорта на тежка кола. Колкото повече разглеждах, толкова повече ми се наби в съзнанието, че не е моята кола.
Извинявам се словоизлиянието...
Взех Audi S3 2002 с газова BRC. Ходих преди да я купя на преглед за колата и отделно за газовата като цяло сериозни забележки няма. След покупката смених масло, антифриз, филтри, мембрана на изпарител (по съвет от газаджията) и филтър газ. В другите консумативи има много живот още, а ремъците са сменяни преди 10000км (има фактура от сервиза). Всичко с прехвърлянето и обслужването ми стъпи на малко под 6000лв, колата върви на пушка, но вози малко твърдо (по-меко от Фиестите, които тествах преди).
Паралелно с Аудито взех и един Фокус 1.8TDCI в доволно окаяно състояние за 800лв. Местя се в къща и има доста довършителни работи, за които ми трябва кола тип "муле". Учуди ме колко сносен е за парите си въпросния Фокус, но има няколко сериозни теча на масло. Ще ги преборя, ще сменя масло и филтри и мисля повече да не наливам в таз кола друго освен нафта. До където изкара...
Относно спирачките - бях при Митко с Мондеото и останах много приятно изненадан от резултата. Спирачките работят като на нова кола, а е на 18г... Особено предвид колко бяха ръждиви и прогнили апаратите отзад, направо съм изумен какви чудеса направи човека. Дори тествах на много стъмен баир да спра само на ръчна - колата тръгна назад, но се оказа, че е било от калта - задните гуми бяха заключили докато колата се плъзга надолу

И накрая по темата - всички Фиести, които огледах (общо 6 на брой) ме оставиха с много смесени чувства за модела. Всичките (които ми дадоха да покарам) возеха много твърдо дори и за спортно-ориентиран автомобил. Минаване през кръпка в асфалта се усещаше като удар в бордюр (едната не беше с нископрофилни гуми, но пак друсаше много). Всичките имаха доста скърцания и хлопания по окачването, както и някакви други кусури. Една беше без никакви екстри, но без видими проблеми, друга беше с напъпила ръжда по вратите отвътре, като цяло дори и да отдели човек повече пари - пак нямаше изрядна.
Като поведение на пътя се усеща много по-тежка, отколкото е, но без комфорта на тежка кола. Колкото повече разглеждах, толкова повече ми се наби в съзнанието, че не е моята кола.
Извинявам се словоизлиянието...
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Fiesta ST150
Как намери толкова евтина S3-ка 
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
- Alex86
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 02 апр 2018, 09:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 146PS Petrol Sedan (2001)
Ford Focus MK1 1.8TDCI 115PS Turnier (2002)
[ПРОДАДЕНА: Audi S3 Quattro (8L) 1.8T 225PS Hatchback (2002)]
Audi A6 4F2 3.0TFSI Quattro Sedan (2008) - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Fiesta ST150
От частно лице от Сливен. От София съм и не е като да ми беше на път, но си заслужаваше. Беше обявена за 5500лв, стиснахме си ръцете на 5200. Колата има много малко забележки и са все козметични. Няма резервна гума (бутилката е там), къп холдъра е счупен, жабката се отваря като мина през дупка (вече си я оправих) и тук-там има обичайните следи от употреба. Няма зимни гуми, та там ще има разходи след няколко месеца.
- sharpshooter_
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 21 окт 2013, 09:30
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150
Volvo XC60 D4 AWD Auto - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Fiesta ST150
Макар питането на колегата вече да не е на дневен ред, ако не възразява, ще дам една малко по-различна гледна точка.
Преди около 2-3 месеца бях пред същата дилема. Бях в процес на търсене на нещо двуврато, забавно, за 5-6000лв, като осново на прицел бяха:
BMW E46 купе, префейс - оказа се доста глупава и зленаправена кола (спрямо моито разбирания). Причините са наистина много и дори не искам да губя време да пиша за този автомобилен недомисляк.
Audi S3 - след оглед и тест на 3-4 коли...ами не ме грабна. Нито като управление, нито като окачване, общо взето едно хубаво праволинейно ускорение, в комбинация с двойно предаване и до там.
Fiesta ST - първоначално не можех да я взема на сериозно тази кола, но след като покарах 1-2, ме грабна категорично.
Наистина се усеща да стъпва на пътя доста по-тежко от колкото реално е, което може да "подхлъзне" неприятно шофьора в завой с неравности и висока скорост. Много директно управление. Спрямо моите разбирания окачването е фантастично за кола с тази идея, стегнато, но успява да обира неравностите без да ти падат пломбите. Разбира се, при големи/дълбоки дупки и прорези си удря здраво в купето, все пак хода на окачването е къс, а гумите ниски. Върви с невероятна лекота, дори бих казал че на "гъзомер" колата се усеща доста по-динамична от колкото е реално. Разход при мен 10-11/100 в София и тежък трафик + климатик, извънгадско до момента съм я изкарвал веднъж по подбалканския с умерено настъпване и климатик - 7/100. Звука от мотора е много приятен. Скъсеният ход на скоростния лост е готино решение и добавя стойност към спортния характер. Скоростите са къси и на магистрала би ме натоварила доста (добре че имам друга кола за тези цели
). Почти двойно по-нисък данък спрямо S3-ката, задари това че е под 204кс и е Евро 4.
За тези пари и конкретните ми нужди, СТ-то ми лепна, като шамар на буза.
М/у другото, ако тази от Овча Купел, която си гледал е била черна и от частно лице, е тази която аз взех.
Както и да е, отплеснах се в обяснения. Важното е, всеки да стигне до колата, която го прави хепи
Преди около 2-3 месеца бях пред същата дилема. Бях в процес на търсене на нещо двуврато, забавно, за 5-6000лв, като осново на прицел бяха:
BMW E46 купе, префейс - оказа се доста глупава и зленаправена кола (спрямо моито разбирания). Причините са наистина много и дори не искам да губя време да пиша за този автомобилен недомисляк.
Audi S3 - след оглед и тест на 3-4 коли...ами не ме грабна. Нито като управление, нито като окачване, общо взето едно хубаво праволинейно ускорение, в комбинация с двойно предаване и до там.
Fiesta ST - първоначално не можех да я взема на сериозно тази кола, но след като покарах 1-2, ме грабна категорично.
Наистина се усеща да стъпва на пътя доста по-тежко от колкото реално е, което може да "подхлъзне" неприятно шофьора в завой с неравности и висока скорост. Много директно управление. Спрямо моите разбирания окачването е фантастично за кола с тази идея, стегнато, но успява да обира неравностите без да ти падат пломбите. Разбира се, при големи/дълбоки дупки и прорези си удря здраво в купето, все пак хода на окачването е къс, а гумите ниски. Върви с невероятна лекота, дори бих казал че на "гъзомер" колата се усеща доста по-динамична от колкото е реално. Разход при мен 10-11/100 в София и тежък трафик + климатик, извънгадско до момента съм я изкарвал веднъж по подбалканския с умерено настъпване и климатик - 7/100. Звука от мотора е много приятен. Скъсеният ход на скоростния лост е готино решение и добавя стойност към спортния характер. Скоростите са къси и на магистрала би ме натоварила доста (добре че имам друга кола за тези цели

За тези пари и конкретните ми нужди, СТ-то ми лепна, като шамар на буза.
М/у другото, ако тази от Овча Купел, която си гледал е била черна и от частно лице, е тази която аз взех.
Както и да е, отплеснах се в обяснения. Важното е, всеки да стигне до колата, която го прави хепи

[b][size=150][color=#0000BF]GoFurther[/color][/size][/b]
- Alex86
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 02 апр 2018, 09:26
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK3 2.0 146PS Petrol Sedan (2001)
Ford Focus MK1 1.8TDCI 115PS Turnier (2002)
[ПРОДАДЕНА: Audi S3 Quattro (8L) 1.8T 225PS Hatchback (2002)]
Audi A6 4F2 3.0TFSI Quattro Sedan (2008) - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за покупка на Fiesta ST150
Беше чисто синя, с изряден вид отвън и отвътре, но беше от автокъща и без регистрация в БГ. Въпреки временните номера на нея, категорично ми отказаха да я паля и карам дори само в паркинга на автокъщата, затова се отказах от нея. Доволен съм от Аудито и не съжалявам изобщо.sharpshooter_ написа: ↑17 юли 2019, 16:09М/у другото, ако тази от Овча Купел, която си гледал е била черна и от частно лице, е тази която аз взех.
Много се радвам, че и на теб ти допада Фиестата. Ако е от снимката на профила ти - изглежда много яко

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта