Тестов режим на таблото
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
Здравейте колеги !
Някой може ли да даде информация за тестовия режим на Форд Фюжън 2003.
В него се влиза по същия начин като на фокус, но подменютата са различни (май).
Някой може ли да даде информация за тестовия режим на Форд Фюжън 2003.
В него се влиза по същия начин като на фокус, но подменютата са различни (май).
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 24 апр 2011, 23:00
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
И аз имам един въпрос. Ако се разминават показанията на тестовия режим и стрелките(оборотомер,километраж..) кое от двете е вярно?
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
На тестовия режим. Сравнявал съм скоростта с GPS-а на телефона - GPS-а и тестовия режим показват еднакво, стрелката с 5км/ч повече.
-
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 24 апр 2011, 23:00
- Модел на автомобила: eskort
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
Това се отнася и за оборотомера,нали. Защото преди да сваля таблото,белязах стрелките,но и сравних с тестовия режим и има разлика.И сега като го слагам,незнам по кои показания да се ръководя
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
Моят оборотомер показва както тестовия режим. Няма причина да е различно, оборотите трябва да ги виждаш по стрелката такива, каквито са, докато стрелката на скоростомера нарочно е направена да показва повече, за да имаш малко запас и да не надвишаваш ограниченията.
Sent from my E2105 using Tapatalk
Sent from my E2105 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 26 юни 2016, 22:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100HP
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
Ето и тези линкове за:
МК2: http://mr-fix.info/ford-focus-mk2-c-max-hidden-menu/
и МК3: http://mr-fix.info/ford-focus-mk3-hidden-menu/
Пробвано - работят!
МК2: http://mr-fix.info/ford-focus-mk2-c-max-hidden-menu/
и МК3: http://mr-fix.info/ford-focus-mk3-hidden-menu/
Пробвано - работят!
Ford Focus 2009 Ghia 1.6 100 HP
-
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 22 юли 2015, 17:38
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
Здравейте!
Колата ми е Форд Фиеста 1,4тдци, 68к.с.,2004г.
Имам проблем с оборотомера. Ту работи, ту не. Пък и когато работи, ми се струва, че показанията не са достоверни. Стрелката се движи някак си "лениво", сякаш "буксува". Четох тук за това тест меню.
1. На Фиеста 2004г. има ли го - как се изкарва?
2. Мога ли там да изкарам оборотите на двигателя, за да видя дали уреда със стрелката не работи, или проблема идва от друго място?
3. Ако го има-мога ли да изкарам постоянно да показва оборотите на двигателя?
Благодаря!
Колата ми е Форд Фиеста 1,4тдци, 68к.с.,2004г.
Имам проблем с оборотомера. Ту работи, ту не. Пък и когато работи, ми се струва, че показанията не са достоверни. Стрелката се движи някак си "лениво", сякаш "буксува". Четох тук за това тест меню.
1. На Фиеста 2004г. има ли го - как се изкарва?
2. Мога ли там да изкарам оборотите на двигателя, за да видя дали уреда със стрелката не работи, или проблема идва от друго място?
3. Ако го има-мога ли да изкарам постоянно да показва оборотите на двигателя?
Благодаря!
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1184
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
Като на всеки друг Форд.
Натискаш бутона за нулиране на дневния километраж и задържаш, даваш контакт, изчакваш стрелките да отидат в крайно положение и да се върнат обратно (май това се случваше първо), след това параметрите се сменяха с превключвателя за показанията на компютъра (или май беше с бутона за нулиране), не помня с точност. Има достатъчно клипчета в Ю-Тубето.
https://www.youtube.com/watch?v=E0yIbJ7yCpc
Показва оборотите, което те интересува.
Друго полезно в това меню е DTC, записаните грешки.
Повечето от другите параметри са ми мъгла.
P.S. Връзката за Фокус МкII в мнението над твоето е достатъчно изчерпателна и лесна за смилане.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
Някой знае ли в тест менюто коя от двете температури е за двигателя и коя за антифриза? Първата се изписва 095С, а втората 095.С
Според този сайт - http://mr-fix.info/ford-focus-mk1-hidden-menu/ първото показание е за двигателя, а второто за антифриза
според този обаче - https://d.i10o.ca/notes/ford-focus-test-mode/ и двете стойности са за температура на охлаждащата течност, първата в Decimal, втората - в Hex
При мен винаги съм гледал първата стойност, и както и преди съм писал стига 108 градуса, но сега не знам на главата или на антифриза.
Проблемът е със втората стойност защото стига до 96 градуса и забива там. Дори шестицата е показана без опашка. Затова искам да разбера какво показание е това и кой датчик дава дефект и не отчита коректно

Ето клип как градусите се вдигат бързо, стига 97, но забива и връща на 96
http://imgur.com/gallery/PAM5vBa
Според този сайт - http://mr-fix.info/ford-focus-mk1-hidden-menu/ първото показание е за двигателя, а второто за антифриза
според този обаче - https://d.i10o.ca/notes/ford-focus-test-mode/ и двете стойности са за температура на охлаждащата течност, първата в Decimal, втората - в Hex
При мен винаги съм гледал първата стойност, и както и преди съм писал стига 108 градуса, но сега не знам на главата или на антифриза.
Проблемът е със втората стойност защото стига до 96 градуса и забива там. Дори шестицата е показана без опашка. Затова искам да разбера какво показание е това и кой датчик дава дефект и не отчита коректно

Ето клип как градусите се вдигат бързо, стига 97, но забива и връща на 96
http://imgur.com/gallery/PAM5vBa
- GeorgiToRuleThemAll
- потребител
- Мнения: 174
- Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
- Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
В hex система точки не би трявало да се използват, а пък 095C в десетична система е 2396. Ако това са градуси, имаш разтопен двигател.


-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Тестов режим на таблото
Няма как, значи този линк не е актуален..
Още не мога да разбера защо показанията от втората температура спират на 97, връщат градус назад и блокират. Възможно ли е да е заради проблем с температурния датчик между втори и трети цилиндър?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Още не мога да разбера защо показанията от втората температура спират на 97, връщат градус назад и блокират. Възможно ли е да е заради проблем с температурния датчик между втори и трети цилиндър?
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта