Дългосрочен трима граници?
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Дългосрочен трима граници?
Каква е допустимата граница на дългосрочния трим при мотора Дуратек 2.0 на газ? Мога ли да карам на +14 % при условие че още не ми е светнал чека или да търся сервиз на БРЦ ?
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Дългосрочен трима граници?
Нали вече пита за това в тази тема, какво още те интересува?
Щом бензиновият я е докарал до някаква положителна корекция, значи газовата иска намеса - било в механичната част, било в настройките. Може и двигателят вече да е тръгнал да издиша и положителната корекция да е показател за нужда от повече гориво, за да се поддържат някакви задания.
Щом бензиновият я е докарал до някаква положителна корекция, значи газовата иска намеса - било в механичната част, било в настройките. Може и двигателят вече да е тръгнал да издиша и положителната корекция да е показател за нужда от повече гориво, за да се поддържат някакви задания.
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Дългосрочен трима граници?
Забравил съм моля за извинение! Лошото с корекцията е че БРЦ то ми е заключено и става сложна схема! Така че не бързам д а свалям компа пращане в София и т.н. Но май като гледам ще се наложи! Въпреки че съм далеч от + 24 % !
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дългосрочен трима граници?
Не знам какъв ти е филма?!
Няколко пъти съм писал, важно е трима в режимите да е с не повече от ± 5÷7 % разлика от бензиновите. Не гледай на тях като абсолютни стойности.
При съответна по-голяма разлика газ-бензин се получава кофти палене и всякакви поведения при работа на бензин.
Поздрави.
Няколко пъти съм писал, важно е трима в режимите да е с не повече от ± 5÷7 % разлика от бензиновите. Не гледай на тях като абсолютни стойности.
При съответна по-голяма разлика газ-бензин се получава кофти палене и всякакви поведения при работа на бензин.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта