Проблем
-
- Status: Извън линия
Проблем
Не ми работи перката на радиатора
Купих си нов датчик като си мислих че е само от него но уви пак не работи
Някакви идей каде може да е проблема
Като пусна климатика перката тръгва но само за няколко секунди и спира и това ми се струва че е втората степен. Става въпрос за Zetec-a 




- Mitko
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
- Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Бушона на перката се намира на шината на плюсовата клема на акомулатора .Ако не е от него виж доакумолатора иама едно реле (зелено ),хванато на панела под челното стъкло , то е силовото реле на перката . Направено е така ,защото колата е с климатик и перката трябжа да се командва и от датчика ха охладителната система и от климатика . Отвори релето почисти контактите , провери за пукнати споики и слаби връзки и вярвам че ше се оправи.
Успех!

-
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
- Mitko
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 13 сеп 2005, 21:40
- Модел на автомобила: Renault Kangoo 1.9DTI
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не на датчика ,а на перката виж съпротивлението
трябва да е 1-3 ома. А релето се проверява много лесно . Укасяваш на кабелите с една жичка и ако е от релето (или инсталацията) не тръгва перката , а ако тръгне тогава датчика не командва
PS:Провери първо директно на наперката като подадеш напрежение дали тръгва !



PS:Провери първо директно на наперката като подадеш напрежение дали тръгва !
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Преди време и аз имах подобен проблем, не се въртеше перката на радиатора, разреши се като се смени термостата.
Обяснението, което ми дадоха в МП за наложителността на смяната беше, че термостата стои постоянно отворен, колата загрява бавно и перката нестига до положение, в което да се завърти. Колата тогава наистина загряваше бавно.
Обяснението, което ми дадоха в МП за наложителността на смяната беше, че термостата стои постоянно отворен, колата загрява бавно и перката нестига до положение, в което да се завърти. Колата тогава наистина загряваше бавно.
-
- Status: Извън линия
Перката работи според мен климатика като пусна се върти. Утре ще пробвам да укъся кабелите но те са 4 кой с койMitko написа:Не на датчика ,а на перката виж съпротивлениетотрябва да е 1-3 ома. А релето се проверява много лесно . Укасяваш на кабелите с една жичка и ако е от релето (или инсталацията) не тръгва перката , а ако тръгне тогава датчика не командва
![]()
![]()
PS:Провери първо директно на наперката като подадеш напрежение дали тръгва !


-
- потребител
- Мнения: 675
- Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
- Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
На корпуса на перката имаш един резистор, който ти е за бавните обороти. Той има навика да гори и поради тази причина за да ти се включи перката трябва да е направо на 2-ра степен а явно ти не си я загрявал чак до там. При мен е байпастат резистора и се пускам направо на бълзите иначе цената му е скромна само 90 кинта в МП.
Та като окъсиш кабелчетата дай на контакт и ще разбереш там ли е проблема.
Та като окъсиш кабелчетата дай на контакт и ще разбереш там ли е проблема.
-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта