Ford Focus MK1 2.0Zetec
- sharpshooter_
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 21 окт 2013, 09:30
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150
Volvo XC60 D4 AWD Auto - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Страхотен прогрес...страхотна кола!
Като гледам няма много на къде, ноо...продължавай в съшия дух
Като гледам няма много на къде, ноо...продължавай в съшия дух

[b][size=150][color=#0000BF]GoFurther[/color][/size][/b]
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Благодаря за добрите думи. През годините съм се опитвал да надграждам, отчитам и някои грешки, разбира се, изчитал съм където намеря информация в чуждите форуми, в които се дискутират модификации на МК1, общо взето съм се съобразявал и с финасовите си възможности в конкретния момент. Сега на фона и на годините, на които съм се стремя да правя нещата както трябва, затова всичко става бавно, но нали удоволствието е точно в това - в самото правене.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Страхотни неща си сътворил. Това с тапицирането на таблото ми хареса много. Би ли дал повече инфо и снимки?
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Усещаш ли подобрение след изолацията на шофьорската врата? Аз мислех с тази лента да го правя


- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Благодаря първо. Използваме изкуствена кожа, тъй като е по-разтеглива. Снимки нямам още, тъй като всичко е при тапицера, който е любител, но по мое мнение е по-добър от някои професионалисти. Ще се тапицират корите и последните панели, които останаха в купето. И може би догодина се прехвърляме в багажника. Когато има нещо завършено, ще го споделя.lubomirov89 написа: ↑18 апр 2020, 13:29Страхотни неща си сътворил. Това с тапицирането на таблото ми хареса много. Би ли дал повече инфо и снимки?
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Подобрение има, но не е умопомрачаващо, просто колата спря да дрънчи при движение по лош път и при по-силна музика. Използвах обикновена битумна ролка, турско производство, единствено за тавана използвах специална такава с дебелина 6мм.
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Освен в движение дрънчи и като отваряш и затваряш вратата. Тази лента също е битумна и се използва за хидроизолация. Като свалях кората видях гол метал, някой просто беше махнал всичко обезшумяващо.
А какво си слагал където се застъпват отделните парчета, че ми прилича на кит или някакво лепило?
А какво си слагал където се застъпват отделните парчета, че ми прилича на кит или някакво лепило?
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Ceresit CS27. От продължително стоене на слънце някои парчета от вратите бяха започнали да се отлепват.
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Възложих рециклирането на спирачните апарати на специализирана фирма. При първоначалния оглед всичко е в добро състояние, има едно задрало бутало, както и механизма на ръчната е силно корозирал, ще се сменят.




- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Етапи от процеса на работа. Запушване на всички отвори, където не трябва да влиза пясък и подготовка за песъкоструй.










- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Апаратите след песъкоструй се разглобиха, ръчно се почистиха, включително и местата под тапите, където не е достигнал пясъка, сглобиха се наново и се дадоха за поцинковане, след това отново се разглобиха, почистиха и дадоха за прахово боядисване. Върху боята ще се нанесе защитен слой лак. Цвета на апаратите ще е нарцисово жълто, на шенкелите и главините - матово черно.






- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
След боядисването следва ръчно почистване на боята на местата, където лягат гумичките. Работи се бавно и методично без бързане.






- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Част от процеса по възстановяването на някои пластмасови детайли, като идеята е да станат по-добри от нови. Естествено не се бърза и тук.
















-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Много добре се получава с този сив цвят. С високо температурен силикон ли лепиш металните планки за кората на чистачките и каква боя ползваш после?
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Използва се монтажно молиметно лепило MAMUT. Всичко е на спрей - шприц, черен мат и мат лак.
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Ясно, разбирам те. А нещо допълнително за плътно прилепване на кората към стъклото ще ползваш ли? Аз го правя с безцветен силикон, но съм виждал и варианти със хидро лента
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Има оригинално уплътнение за целта, продава се в Мото-Пфое. Струва безумните 30лв някъде. След всяка смяна на филтъра се слага ново. Смятам да слагам такова, като стигна до сглобяване. Лепилото е полимерно, писал съм глупости.
- ffmk1l
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 15 авг 2008, 14:16
- Модел на автомобила: Focus MK1 2.0 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Финал.




- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford Focus MK1 2.0Zetec
Като теглиш накрая чертата, какво излиза? То ясно, че кеф цена няма, ама все пак. Иначе е станало супер!
времето е като парите-никога не стига
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта