Конверсия на маховик при TDCi - за и против?
-
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 30 ное 2012, 13:09
- Модел на автомобила: focus
- Status: Извън линия
Re: Конверсия на маховик при TDCi - за и против?
Искам да се възползвам от темата, за да не отварям нова и да ви питам, имам фиеста 1.4 Tdci 2003г (от първите години), четох че има две възможности и едната е съединителят да бъде твърд, т.е. без двумасов маховик, а от там и на по-ниска цена. Доколкото разбирам кутията е (B5/IB5) и има възможност наистина да бъде и с двумасов и с "твърд" съединител още повече, че е от първите излезли на пазата. Искам да ви питам дали е възможно да разбера колата с какъв е, примерно по номер на рамата или нещо друго ???? Ако може някой да помогне, благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 23 мар 2010, 18:40
- Модел на автомобила: focus mk2 1.8 tdci
- Местоположение: стара загора
- Status: Извън линия
Re: Конверсия на маховик при TDCi - за и против?
И аз се интересувам от отзиви при подобна конверсия. Рових за информация из този, английските форд форуми, каталозите на валео, но почти не окривам инфромация за конверсия при мк2 със стария мотор.
Автомобилът е Форд Фокус 2006 мк2 1.8тдци 115кс и претриса автомобилът на празен ход, оборотите са стабилни, двигателят работи равномерно, ЕГР-ът е затапен от предния собственик. Автомобилът е на 110 000 км (купуван е от Мото Пфое - там направих и диагностиката когато го купих).
Освен разликата в цената, друг проблем при демпфера е че се износвал бързо - четох за пробег от порядъка на 25-30 000км
а и самият автомобил ускорявал по чевръсто с твърд маховик.
Няма ли начин да му сложа маховик от форд конект/торнео или от стария фокус мк1 фаза 2? Гледам двигателят го дават стария - чугунен (аграрен) , скоростната кутия (според EPC каталога) същата като при стария фокус и кънект. По каталозите на валео - параметрите на маховика съвпадат (диаметри, брой зъби и т.н.).Някой правил ли е подобно преправяне? Тия 1000лв ми се виждат множко за консуматив...
Автомобилът е Форд Фокус 2006 мк2 1.8тдци 115кс и претриса автомобилът на празен ход, оборотите са стабилни, двигателят работи равномерно, ЕГР-ът е затапен от предния собственик. Автомобилът е на 110 000 км (купуван е от Мото Пфое - там направих и диагностиката когато го купих).
Освен разликата в цената, друг проблем при демпфера е че се износвал бързо - четох за пробег от порядъка на 25-30 000км

Няма ли начин да му сложа маховик от форд конект/торнео или от стария фокус мк1 фаза 2? Гледам двигателят го дават стария - чугунен (аграрен) , скоростната кутия (според EPC каталога) същата като при стария фокус и кънект. По каталозите на валео - параметрите на маховика съвпадат (диаметри, брой зъби и т.н.).Някой правил ли е подобно преправяне? Тия 1000лв ми се виждат множко за консуматив...
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Конверсия на маховик при TDCi - за и против?
И защо реши че маховика ти е за смяна?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 23 мар 2010, 18:40
- Модел на автомобила: focus mk2 1.8 tdci
- Местоположение: стара загора
- Status: Извън линия
Re: Конверсия на маховик при TDCi - за и против?
От Мото Пфое така ми казаха - там направих диагностиката и преглед когато купих автомобила.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Конверсия на маховик при TDCi - за и против?
Щом са го казали в МП можи така да е. На приятел Голфа тресеше и на него му говореха за смяна на маховика и накрая смени компютъра и "маховика се оправи". Маховика тропа, може и да тресе, но това ще е в крайна фаза.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта