Ecoboost
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Ecoboost
Здравейте колеги,
искам да попитам по специално за 1.0 двигател 100 или 125к.с. какви са им болежките. Не намерих подобна тема, интересуваме по специално имат ли проблем със маслените помпи, тъй като четох в чуждестранни форуми подобен проблем, интересува ме хора които карат такъв модел двигател.Благодаря!
искам да попитам по специално за 1.0 двигател 100 или 125к.с. какви са им болежките. Не намерих подобна тема, интересуваме по специално имат ли проблем със маслените помпи, тъй като четох в чуждестранни форуми подобен проблем, интересува ме хора които карат такъв модел двигател.Благодаря!
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 04 май 2010, 23:30
- Модел на автомобила: фокус МК2.5 бензин 145 к.с. 2011г.
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Ако ти го подаряват го вземай. Ако го плащаш помисли задълбочено , особено ако е след 150 000км. пробег.
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
А върху какво да мисля по-точно 



- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Аз карам такъв и съм много доволен. Не съм имал каквито и да е проблеми, но съм все още на около 86000км. Не вярвам някой тук да е навъртял достатъчно, за да се стигне до проява на каквито и да е дефекти. За мен всичките проблеми, които излязоха при първите версии вече са отстранени и ако търсиш двигател след 2014, най-вероятно няма да попаднеш на нито една от въпросните повреди, за които четем в европейските форуми.
-
- потребител
- Мнения: 56
- Регистриран: 04 май 2010, 23:30
- Модел на автомобила: фокус МК2.5 бензин 145 к.с. 2011г.
- Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Двигателя носи минусите на директното впръскване, турбинирането и малкия обем на мотора. За всеки от тях основното е нисък ресурс. Има си особености по поддръжката също.
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Във чужди форуми споменават разпад на ангренажния ремък, но пък, който и да съм питал не е чул за такъв проблем. Там повече се споменава за фиеста дори и след 2015г.
Май всичко е до късмет, гледам се продават и коли със същия двигател на по 250 000хил км.
Аз съм си харесал модел на по-малко км 70к
Май всичко е до късмет, гледам се продават и коли със същия двигател на по 250 000хил км.
Аз съм си харесал модел на по-малко км 70к
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Ангренажния ремък, на колко км е хубаво да се сменя, от мото пфое ме посъветваха на 100 000км защото създавал проблеми, разпадал се. Има ли някой навъртял над 100 000км?
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Предполагам поради употребата на " качествени" масла за източна Европа ресурса е на половина
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 юни 2013, 01:01
- Модел на автомобила: Ford Tourneo Courier 1.0 Ecoboost; ex Ford Fusion 1.4 Duratec 16V;
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Това, което отразяват в немски канали в Youtube относно разпадащите се ангренажни ремъци е, че се дължи на неизвършена навреме смяна на масло и/или смяна на масло с такова, което не отговаря на спесификацията на Форд за този тип двигател. Така че, ако искаш да си сигурен че това е извършвано - по-добре автомобила да е с доказуема история и пробег.
До тук и аз съм доволен от двигателя - пъргав е, сравнително икономичен.
Смяна на ангренажен ремък (поне при моя модел) се предвижда на 10-тата година. Ако е карана по 10 хил. на година - значи около 100 хил.км.
До тук и аз съм доволен от двигателя - пъргав е, сравнително икономичен.
Смяна на ангренажен ремък (поне при моя модел) се предвижда на 10-тата година. Ако е карана по 10 хил. на година - значи около 100 хил.км.
-
- потребител
- Мнения: 362
- Регистриран: 08 фев 2011, 12:14
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 2005 sold, Fusion 1.4 TDCI 2009 sold, Focus 1.6 Ecoboost 2012 sold, Volvo V60 2016, Toyota LC120 2008
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
От моя нямам оплаквания, на 120к км. И ремъка не се е разпаднал, 1.6/150 hp предполагам разликата е едно бутало повече 

-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Пък и в Англия карат с 0w20 и в едно клипче споменнават за масло над 25 000км пробег. На 5w20 дават 20000 но аз живи и здрави повече от 10 000 км не мисля да карам.
Между другото при студено палене на престоял двигател кога ви гасне лампата на маслото, 2 секунди нормално ли е? Маслото от къде и за колко пари сте си го взели.
Между другото при студено палене на престоял двигател кога ви гасне лампата на маслото, 2 секунди нормално ли е? Маслото от къде и за колко пари сте си го взели.
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Консултирах се с мото пфое люлин отностно ремъка да видим какво ще кажат, според специалиста ако изкарал до 90-110 000хил. км преди да запуши маслената помпа добре щяло да е, ремонта е 1600 лвstst1 написа: ↑26 авг 2020, 22:45Това, което отразяват в немски канали в Youtube относно разпадащите се ангренажни ремъци е, че се дължи на неизвършена навреме смяна на масло и/или смяна на масло с такова, което не отговаря на спесификацията на Форд за този тип двигател. Така че, ако искаш да си сигурен че това е извършвано - по-добре автомобила да е с доказуема история и пробег.
До тук и аз съм доволен от двигателя - пъргав е, сравнително икономичен.
Смяна на ангренажен ремък (поне при моя модел) се предвижда на 10-тата година. Ако е карана по 10 хил. на година - значи около 100 хил.км.


- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Нормално, 3 цилиндров 1литров със 125 КС - колко да изкара? Няма как да стане милионник като 2литров дизел 90 КС !
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Несериозно звучи при положение, че продават фокус на 210 000км а и в мобилето има доста на тези км
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Много е относително за км. Зависи дали и как собственикът му се е грижил за него. Ако не дай Боже стане фал с мотора, колко ще струва основния ремонт? Ако си наясно/защото аз не съм/ Можеш да решиш дали да я вземеш или не. Поне аз така бих направил, все пак тези пари не си ги намерил на улицата.
времето е като парите-никога не стига
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 19 дек 2010, 19:34
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 16v
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Така е, прав си ама не може човек работещ в представителство на форд, който даже не се представя а ми вика "Да" и да ми обяснява, че едва ли не въобще не издържали тези двигатели над 100 000км, плюс това в много чужди сайтове споменават, че е много важна навременните обслужваня с правилното масло!
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 10 юни 2013, 01:01
- Модел на автомобила: Ford Tourneo Courier 1.0 Ecoboost; ex Ford Fusion 1.4 Duratec 16V;
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
Стана ми интересно - каква е основната причина този тип двигател да не подлежи на основен ремонт?
Моля да бъда извинен, ако въпросът изглежда лаишки.
Моля да бъда извинен, ако въпросът изглежда лаишки.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ecoboost
В ютюб има достатъчно видеа с информация на почти всички езици, потърси си я.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта