Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 апр 2006, 12:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3 Auto
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
Привет, търся съвет, ако някой е сменял АБС модул/помпа. Първоначалният проблем беше светеща индикация за АБС на таблото и неработещ темпомат. Спирачките работеха без проблем, с изключение на това, че няма АБС и при екстремни спирания колелата завлачват. След смяната на помпата се оказа, че спирачки изобщо няма /след надлежно обезвъздушаване на цялата спирачна система/ и положението стана по-зле и от изходната позиция. Необходим е софтуер за "кодиране" на модула, а за изненада, лицензираните диагностики не могат да се свържат и да прочетат автомобила. Дори в Мото Пфое не поддържат софт за тези автомобили. Моля, ако някой се е справил успешно с подобен проблем да даде акъл.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
Галаксито си е Шаран, затова търси помощ в някой форум на Фолксваген.
Сменял съм преди години модул на Audi A4 1997 и имаше врътка - копирах един 4 цифрен код от стария модул, за да го запиша в новия, иначе не си приказваха с компютъра и модулът не работеше. Диагностичният уред беше някаква допотопна към момента Texa2000 с черно-бял LCD дисплей (като електронните часовници).
Сменял съм преди години модул на Audi A4 1997 и имаше врътка - копирах един 4 цифрен код от стария модул, за да го запиша в новия, иначе не си приказваха с компютъра и модулът не работеше. Диагностичният уред беше някаква допотопна към момента Texa2000 с черно-бял LCD дисплей (като електронните часовници).
- zz_stefanov
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 04 авг 2020, 21:23
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk 2,5 газ/бензин 1,6 Ti-VCT 115 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
Само по светещата лампа ли решихте, трябва да се сменя помпата.
След като е имало спирачки, проблема в ABS може да е бил много по елементарен, примерно сензор на някое колело.
След като е имало спирачки, проблема в ABS може да е бил много по елементарен, примерно сензор на някое колело.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 апр 2006, 12:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3 Auto
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
Естествено, че не е диагностицирано "по слух" ! Всички други възможности са проверени.
Категорично проблемът беше в помпата. След смяната разглобих старата и се беше изместила оста от чашките и беше блокирана оста.
Категорично проблемът беше в помпата. След смяната разглобих старата и се беше изместила оста от чашките и беше блокирана оста.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 06 апр 2006, 12:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 2.3 Auto
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН Re: Проблем след смяна на АБС модул ва Форд Галакси Мк1, 1999 г
Проблемът е разрешен! Оказа се, че наистина Галаксито не го четат новите диагностики, които работят под Уиндоус 10 и трябва диагностика под Уин 7. В Бош-сервизите имат софтуер KTS, който се свързва, чете и вкарва настройките на модулите. Така че след "наливане" на настройките всичко си дойде по местата и модула е разпознат, с правилни настройки и работи. Лампите не светят и АБС-а работи /педала рита при екстремно спиране/.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта