Проблем с алтернатора на Мондео МК3 2.5 V6
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 авг 2020, 13:27
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с алтернатора на Мондео МК3 2.5 V6
Здравейте колеги. Имам много мистериозен проблем с колата. Гори алтернатори през три месеца. От 2002 година е колата. Сменям с нов или рециклиран модел алтернатори. След смяна кара колата без никакъв проблем, но след известно време светва лампата на акумулатора и става ясно че отново си е заминал. Зарежда след подмяна 13.7. Някой дали се е сблъсквал с такъв проблем. Казаха ми че компютъра регулира алтернатора. Възможно ли е той да прави всичките проблеми.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Мондео МК3 2.5 V6
Проверка на акумулатора, преди всичко останало.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 авг 2020, 13:27
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Мондео МК3 2.5 V6
Акумулатора е проверен, изряден и чисто нов Bosch silver. Елементарните неща като клеми, алтернатор и кабели са проверени. Изходящите показания на алтернатора са 13,7 при запалена кола. Толкова стига и до акумулатора. Проблема се крие някъде по на дълбоко. Днеска е на диагностика във Форд Мото Пфое. Надявам се те да могат да видят какъв е проблема,че иначе идея си нямам какво да правя!
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 30 авг 2020, 13:27
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Мондео МК3 2.5 V6
Всичко е проверено. Клеми, акумулатора, кабели и пак след време алтернатора гърми. Охлаждаща тръба е монтирана за отвеждане на топлината. Кора под двигателя монтирах, както трябва да е по принцип. И пак нищо. Акумулатора е чисто нов Bosch silver. Днеска трябва да мина през Форд Мото Пфое на диагностика. Най гадното е че не пестя от части и правя всичко, което ми е дадено като съвет за подобряване на нещата и нищо не се случва. А да се разделя с колата заради един алтернатор ми се струва идеотска. Няма начин този проблем да не може да се отстрани. Въпросът е какъв е проблема???
-
- потребител
- Мнения: 504
- Регистриран: 13 дек 2006, 23:34
- Модел на автомобила: Escort 1,6 16V Ghia
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Мондео МК3 2.5 V6
По принцип при движение трябва да зарежда на около 14,2V Може и да е недозареден от постояноото каране на фарове. Купи си една китайска джаджа, показваща напрежението в запалката, свври я с мултицет дали показва точно. Кипял ли ти е акумулатор? Провери масата към ламарината (шасито) за корозия, както и същата на регулатора. Наблюдава ли се значително изменение силата на светене на фарове и други лампи? Какво дефектира в алтернатора че го сменяш?
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Мондео МК3 2.5 V6
Закарай колата при читав жичкаджия да я провери. 13.7 с нов алтернатор говори за проблем.
При фокуса от тези си има регулатор на напрежението., и има корекция спрямо
външната температура
При фокуса от тези си има регулатор на напрежението., и има корекция спрямо
външната температура
-
- потребител
- Мнения: 1451
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Мондео МК3 2.5 V6
13,7 е доста ниско минимум ти трябва 14,00-14,5 иначе ще сменяш акумулатор и алтернатор заедно виж без 3 пиновата клемата как зарежда?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта