Форд Фокус 1.6 1999г. = 160км/ч - Вероятен проблем?
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.6 1999г. = 160км/ч - Вероятен проблем?
fordmaniac написа: Оказа се, че на Фокус 1 1.6 за кратко са слагали кутия с 3.82 вместо 4.06 диференциал на GHIA '99 . Снабдих се с такава, данните са 140 с 3620 об ( 230 об надолу ) , но така и не я сложих.
По километраж ли защото и моята е така

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1629
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.6 1999г. = 160км/ч - Вероятен проблем?
Ко по ясно. А колко оборота са там? Аз ги гледам на кодочетеца, може и на таблото в тест режим.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 10 яну 2021, 17:17
- Модел на автомобила: фОРД фокус мк2
- Местоположение: германия
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.6 1999г. = 160км/ч - Вероятен проблем?
Здравейте
Купих фокус 1,6 2005 г. Така никига не съм се преебавал рози мотор е пълен боклук като му включа 5та на 100км/ч все едно му включих 3та.
Движа се със 100км при 3000 оборота направо ще хвръкне мотора, не знам какво се случва.
Имах старият модел 2001г пак 1,6 бях много доволен реших, че и с този ще е така пълна преебавка
Сега се чудя какво ще го правя
Купих фокус 1,6 2005 г. Така никига не съм се преебавал рози мотор е пълен боклук като му включа 5та на 100км/ч все едно му включих 3та.
Движа се със 100км при 3000 оборота направо ще хвръкне мотора, не знам какво се случва.
Имах старият модел 2001г пак 1,6 бях много доволен реших, че и с този ще е така пълна преебавка
Сега се чудя какво ще го правя
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.6 1999г. = 160км/ч - Вероятен проблем?
Да не е да боксува съединителя ?
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1629
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.6 1999г. = 160км/ч - Вероятен проблем?
Ако на 3000 излита, какво ли е на 6500 ??светлин844 написа: ↑25 яну 2021, 16:11Движа се със 100км при 3000 оборота направо ще хвръкне мотора, не знам какво се случва.
Един път ти писах : viewtopic.php?f=9&t=80591&p=581031#p580949
Ако във всяка тема пишеш, не знам какво ще се промени.
Ялта, що се стряскаш те са толкова оборотите viewtopic.php?f=9&t=65449&p=478437&hili ... B8#p478437
Предишната неделя пътувах към София с Фокус 2 1.6 100кс. 2007 г , а този петък го върнах в Пловдив. В неделя се прибрах с моят Фокус 1 1.6 100кс. 2000 г към Софията. Да, малко по шумен е, но с тази разлика в теглото по късите предавки му позволяват да се движи нормално.
Поздрави.
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 15 дек 2019, 02:54
- Модел на автомобила: Ford Focus 2015 Facelift RS 1.6 TDCI 95 hp
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.6 1999г. = 160км/ч - Вероятен проблем?
Аз лично с моя таралясник Фокус 1.6 TDCI 2015 на околовръстното в София на 4-та и с 2000 оборота съм около 80 км/ч. Когато пусна да гледам разхода доста често е 1.4-1.8 но за съжаление не е възножно да го поддържам все така, защото дори и околовръстно пак има намаляване и ускоряване. Като карам по Борис на 3та 2000 оборота се падат около 55 км/ч. Реално гледам да си я карам в тази граница около 2/2250. Разбира се има и моменти в които при изкачване дигам до към 3500 преди да вкарам 3-та, че иначе си е тегаво 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1629
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус 1.6 1999г. = 160км/ч - Вероятен проблем?
Попадна ми за малко една интересна версия Форд Мондео 3 1.8 бензин 2005 г. с 6 ( шест ) предавки!
Това е мотор с директно впръскване, води се 1.8 SCI с верига 130 к.с. на базата на 1.8 125к.с. . При каране се усеща, че дърпа по-лесно от ниски обороти.
Сравнено с кутията на Мондео 3 2.0 при 6000 об.
......2.0 .......1.8 SCI
1....52.........51
2....82.........80
3...122.......115
4...170.......159
5...217.......207
6..............265
Обороти при 140 км/ч
5..3875........4046
6...............3175
Кутия мечта!
Явно този мотор носи на ниски обороти. За разлика от немощните екота .
Преди няколко години правих Пасат 2006 2.0 FSI 150 к.с. с директно впръскване без турбо с 6 предавки. Това беше един от най-приятните за каране двигатели, дърпа от 1500 до 6500 равномерно ( без характерните за 16 клапанни тромави ниски и средни и дръпване след 3500-4000 об. ) . 1.8 SCI е с подобна характеристика, затова са му сложили 6 предавки.
Поздрави.
Това е мотор с директно впръскване, води се 1.8 SCI с верига 130 к.с. на базата на 1.8 125к.с. . При каране се усеща, че дърпа по-лесно от ниски обороти.
Сравнено с кутията на Мондео 3 2.0 при 6000 об.
......2.0 .......1.8 SCI
1....52.........51
2....82.........80
3...122.......115
4...170.......159
5...217.......207
6..............265
Обороти при 140 км/ч
5..3875........4046
6...............3175
Кутия мечта!
Явно този мотор носи на ниски обороти. За разлика от немощните екота .
Преди няколко години правих Пасат 2006 2.0 FSI 150 к.с. с директно впръскване без турбо с 6 предавки. Това беше един от най-приятните за каране двигатели, дърпа от 1500 до 6500 равномерно ( без характерните за 16 клапанни тромави ниски и средни и дръпване след 3500-4000 об. ) . 1.8 SCI е с подобна характеристика, затова са му сложили 6 предавки.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта