проблем с уплътненията
- margarit.hristov
- Потребител
- Мнения: 140
- Регистриран: 31 мар 2020, 19:21
- Модел на автомобила: Форд мондео мк4 комби 1.8тдци 125к.с.
- Местоположение: Свиленград
- Контакти:
- Status: Извън линия
проблем с уплътненията
привет колеги,за много години.имам странен проблем(поне за мен).след дъжд или автомивка остава вода някаде (предполагам между уплътнението на вратата и купето).мога да си я разкарвам цяла седмица тази вода ако не ми се налага да отварям вратата.за сега съм забелязал че това нещо го има само на задните врати.моля ако някой го е имал този проблем да сподели как го е отстранил.благодаря предварително.имам и видео но не съм много наясно къде да го кача и как да го споделя с вас.забравих да уточня че вътре в колата не влиза вода.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с уплътненията
Щом водата не влиза в купето, а остава по рамката нямаш основания за притеснение!
След лични 7 автомобила и още толкова закупени чисто нови служебни винаги е било така, а и при миене е много важно как и къде се насочва стурята под високо налягане от пароструйката(всъщност водоструйка, щото никой не еба-а да гори нафта).
И един много важен съвет( не убивайте старите хора-слушайте ги!
) Поне два пъти годишно при подходящо време(топло) гумените уплътнения на вратите, багажника и предния капак се измиват с влажно и меко парцалче, и като изсъхнат се пръскат обилно със силиконов спрей за гумени уплътнения, което удължава живота им, защото и те корозират(всъщност оксидират), така да се каже и стареят, а са много важни, и много скъпи-доколкото знам ментета няма, или не стават!
Обикновенно са от много финна и мека пореста гума, която лесно се скапва-започва да се рони, да падат парчета и т.н.
Така, че обръщайте подобаващо внимание на гумените уплътнения на вратите, и ако водата остава пред уплътнението, а не зад него проблем няма! Предполагам, че чак при тази кола си обърнал внимание на "проблема", ама нали има фуги м/у вратите, багажника и корпуса-при дъжд и миене как да няма вода там?!
Стана дълго, но надявам се полезно!
П.С. Ако някъде има липсващи парчета питайте и ще кажа как да възстановите уплътненията ПРЕДИ обаче да сте пръскали със силиконов спрей, че после няма да стане.
След лични 7 автомобила и още толкова закупени чисто нови служебни винаги е било така, а и при миене е много важно как и къде се насочва стурята под високо налягане от пароструйката(всъщност водоструйка, щото никой не еба-а да гори нафта).
И един много важен съвет( не убивайте старите хора-слушайте ги!

Обикновенно са от много финна и мека пореста гума, която лесно се скапва-започва да се рони, да падат парчета и т.н.
Така, че обръщайте подобаващо внимание на гумените уплътнения на вратите, и ако водата остава пред уплътнението, а не зад него проблем няма! Предполагам, че чак при тази кола си обърнал внимание на "проблема", ама нали има фуги м/у вратите, багажника и корпуса-при дъжд и миене как да няма вода там?!
Стана дълго, но надявам се полезно!

П.С. Ако някъде има липсващи парчета питайте и ще кажа как да възстановите уплътненията ПРЕДИ обаче да сте пръскали със силиконов спрей, че после няма да стане.
Много автомати-слаби резултати!
- margarit.hristov
- Потребител
- Мнения: 140
- Регистриран: 31 мар 2020, 19:21
- Модел на автомобила: Форд мондео мк4 комби 1.8тдци 125к.с.
- Местоположение: Свиленград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с уплътненията
благодаря за съветите колега.мен ме притеснява че тази вода си седи там(върху прага).няма ли да спомогне за изгниването му или зимата ако я заледи да не мога да си отворя вратата?според мен не е нормално.благодаря за бързата реакция
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с уплътненията
Ако горната страна на прага е хоризонтален ще е така-като при моят фокусник-малко наклон надолу много ще помогне, ако помислиш, ама...
Не се притеснявай за горната страна на праговете-обърни внимание на веждите на арките и на стиковете м/у броните и калниците-моите притеснения са за там. Е, аз през ден-два си забърсвам праговете, защото ме дразни-не за друго.
И си огледай хубаво гумените уплътнения, основно за липсващи парчета(парченца), защото са много важни за звуко и водоизолацията.
Има и още много други по-критични елементи, като ръжда по долната страна на всички врати, и...ама стига толкова, че да не си разваляме настроението преди лягане!
Не се притеснявай за горната страна на праговете-обърни внимание на веждите на арките и на стиковете м/у броните и калниците-моите притеснения са за там. Е, аз през ден-два си забърсвам праговете, защото ме дразни-не за друго.

И си огледай хубаво гумените уплътнения, основно за липсващи парчета(парченца), защото са много важни за звуко и водоизолацията.
Има и още много други по-критични елементи, като ръжда по долната страна на всички врати, и...ама стига толкова, че да не си разваляме настроението преди лягане!

Много автомати-слаби резултати!
- margarit.hristov
- Потребител
- Мнения: 140
- Регистриран: 31 мар 2020, 19:21
- Модел на автомобила: Форд мондео мк4 комби 1.8тдци 125к.с.
- Местоположение: Свиленград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с уплътненията
Привет колеги,днес времето отново позволяваше и реших да се заема с уплътненията.след сваляне на кората на вратата установих,че някога са я сваляли и на няколко места са скъсали вътрешната изолация на вратата(или там както му се казва).освен това се беше и разлепила на места.с поливане установих че водата влиза оттам,олива по кората и най-ниската точка се събира и остава между уплътненията и стои там докато не се отвори вратата.въпроса ми е могат ли да се купят нови изолации и от каде и с какво се лепят за вратата?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
- margarit.hristov
- Потребител
- Мнения: 140
- Регистриран: 31 мар 2020, 19:21
- Модел на автомобила: Форд мондео мк4 комби 1.8тдци 125к.с.
- Местоположение: Свиленград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с уплътненията
Ялта,найлон на гърба на изолацията ли имаш впредвид?щото ако е на вратата мисля че няма да стане.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с уплътненията
Тя по принцип си е залепена на вратата, а не на тапицерията, но при мерак може и на тапицерията да си залепиш.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с уплътненията
Маргарите-обърни внимание на уплътненията в долната част на стъклата на вратите-явно оттам ти влиза голямото количество вода, която се задържа м/у уплътненията на вратата и на рамката. Днес загледах как е при мойто добиче-ами много е уплътнено всичко...
Не се занимавай излишно и безполезно с уплътнението на кората на вратите от вътрешната и страна.
Не се занимавай излишно и безполезно с уплътнението на кората на вратите от вътрешната и страна.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем с уплътненията
Моята кора като я свалях също нямаше уплътнение сложих подложка за ламинат с дебелина 3мм и силикон
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта