Въздух в съединителя!!!
- basil
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 24 фев 2008, 19:04
- Модел на автомобила: Ford C- max
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въздух в съединителя!!!
Здравейте колеги! Имам проблем със съединителя. При сменена горна и долна помпа и обезвъдушена система педала отново пропада. Няма теч и загуба на спирачна течност. Обезвъздушавам отново, проблема се решава за кратък период от време и се появява отново. Моля, за СЪВЕТ какво може да се направи и да се реши този проблем. Става въпрос за Форд C - max 1.8 125 к.с. бензин.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в съединителя!!!
Ми проверяваш тръбички, маркучи, вероятно спукани има, или не добре затегнати.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- basil
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 24 фев 2008, 19:04
- Модел на автомобила: Ford C- max
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въздух в съединителя!!!
Съгласен съм. Но няма и грам загуба на спирачна течност.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въздух в съединителя!!!
Съвсем възможно е да смуче въздух без да тече, точно така се случва и с горивопроводите при дизел............ Което значи смяна на маркучи, тръбички. Знам че е гадно да се прави нещо, без да е ясен изхода, нооо по някой път се налага, или случва, или пък много добър майстор да разследва проблема.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Penyo63
- потребител
- Мнения: 172
- Регистриран: 18 сеп 2016, 12:31
- Модел на автомобила: jaguar x type
- Местоположение: с. Синапово
- Status: Извън линия
Re: Въздух в съединителя!!!
Принципа на работа е такъв: При натискане на педала се създава налягане около десеттина бара, което налягане е достатъчно да натисне съединителя. При отпускане на крака от педала двете " помпи" под въздействие на пружини връщат буталата си в изходно положение, за да бъдат готови за следващото натискане. Та при този обратен ход на буталата се създава вакуум, който служи да качи спирачната течност от долната в горната помпи. И той е причината да се засмука въздух от атмосверата. Теча не е задължителен защото ..... Това че невиждаш теча може да е, защото тече от долната помпа и то не тече а само таи. Успех.
Същността на едно сложно нещо,се дължи на добре подбрани елемнтарни неща.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта