1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 27 авг 2011, 08:30
- Модел на автомобила: Focus Turnier 1.8 TDCI Ghia 2002
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
Привет, колеги!
Прочетох подобни теми за проблем като моя, като тази viewtopic.php?f=9&t=80729 ,
но искам да попитам конкретно:
Моят Фокус е 2002 ок. 400 000км. Преди 2 дни на магистралата от Пд за морето карах равномерно и сравнително бързо ок 130-140-150 (обикновено карам по-бавно)
Колата вървеше добре, но след изминати към 200км изведнъж загуби мощност. Рестартирах, но пак загуби и светна лампичката за подгряване на свещите. Спрях на паркинг и на следващата отбивка обърнах и се прибрах, като почивах на няколко пъти и карах с обороти до 2000.
Сега като е студена няма проблем, но като загрее има същия.
И преди месеци ми е правила този проблем, но при други обстоятелства: Карам на висока предавка с малко газ, леко отнемам газта и след това подавам отново, тогава рязко се "дави", губи мощност и светва лампичката за свещите. Като рестартирам и се оправя. Тогава майсторът не можа да открие причината, а аз я карах с едно на ум и без да правя това, което я "дави".
Четох мнение на Specialista, че може да е от помпата Делфи, но не знам дали аз съм с такава.
Моля за мнение къде да отида в Пловдив за диагностика и какво да търсят.
Прочетох подобни теми за проблем като моя, като тази viewtopic.php?f=9&t=80729 ,
но искам да попитам конкретно:
Моят Фокус е 2002 ок. 400 000км. Преди 2 дни на магистралата от Пд за морето карах равномерно и сравнително бързо ок 130-140-150 (обикновено карам по-бавно)
Колата вървеше добре, но след изминати към 200км изведнъж загуби мощност. Рестартирах, но пак загуби и светна лампичката за подгряване на свещите. Спрях на паркинг и на следващата отбивка обърнах и се прибрах, като почивах на няколко пъти и карах с обороти до 2000.
Сега като е студена няма проблем, но като загрее има същия.
И преди месеци ми е правила този проблем, но при други обстоятелства: Карам на висока предавка с малко газ, леко отнемам газта и след това подавам отново, тогава рязко се "дави", губи мощност и светва лампичката за свещите. Като рестартирам и се оправя. Тогава майсторът не можа да открие причината, а аз я карах с едно на ум и без да правя това, което я "дави".
Четох мнение на Specialista, че може да е от помпата Делфи, но не знам дали аз съм с такава.
Моля за мнение къде да отида в Пловдив за диагностика и какво да търсят.
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 05 апр 2021, 14:47
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
Почва се с диагностика,след това смяна на бензиностанция,горивен филтър ,регулатор налягане и чак тогава помпа.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 27 авг 2011, 08:30
- Модел на автомобила: Focus Turnier 1.8 TDCI Ghia 2002
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: 1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
Благодаря за мнението.
На последния ред съм написал:
"Моля за мнение къде да отида в Пловдив за диагностика и какво да търсят."
Т.е. въпросът ми е: КЪДЕ да отида в Пловдив на читав майстор за диагностика?
(Колкото до бензиностанция, не е от това, защото проблемът е от няколко месеца и съм зареждал на различни. Колата е на 4000км след смяна на масло и всички филтри.)
На последния ред съм написал:
"Моля за мнение къде да отида в Пловдив за диагностика и какво да търсят."
Т.е. въпросът ми е: КЪДЕ да отида в Пловдив на читав майстор за диагностика?
(Колкото до бензиностанция, не е от това, защото проблемът е от няколко месеца и съм зареждал на различни. Колата е на 4000км след смяна на масло и всички филтри.)
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: 1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
Без да претендирам за право мнение, чул съм че в Пловдив в "Авел" ремонтират. Иначе като снимаш ГНП и го пратиш на Specialista ще ти каже каква е помпата. По принцип без добра диагностика няма да мине.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: 1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
Не четохте ли грешките ,не се занимавам с ремонти а и нямам време,но мога да ти прочета за минута нещата ,ако искаш звънни утре ,ще ти кажа къде (щото и аз незнам) съм или ще бъда.По написаното косвено,ниско ниво в рейла....ако е така,кофти за джоба.
Читава диагноза,ще ти спести много средства,със тея симптоми ,могат да те разплачат в сервизите ,ако не случиш на съвестен.
п.п Когато купувах тдци по салоните ,всеки трети форд беше със същите симптоми,след диагностика ниско налягане в рейла ,типичен проблем за тдци...дюзи ,помпа ,датчик налягане ....лошото е че второто повлича първото...имам и датчик и помпа за проба не се продават ...само за проба...
Читава диагноза,ще ти спести много средства,със тея симптоми ,могат да те разплачат в сервизите ,ако не случиш на съвестен.
п.п Когато купувах тдци по салоните ,всеки трети форд беше със същите симптоми,след диагностика ниско налягане в рейла ,типичен проблем за тдци...дюзи ,помпа ,датчик налягане ....лошото е че второто повлича първото...имам и датчик и помпа за проба не се продават ...само за проба...
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 27 авг 2011, 08:30
- Модел на автомобила: Focus Turnier 1.8 TDCI Ghia 2002
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: 1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
Благодаря на Roninn за съвета.
Писах на л.с.
Писах на л.с.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 28 апр 2021, 07:53
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: 1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
Както казват колегите трябва да я прочетът на диагностика. Ако грешката ти е Overboost не е дюзи а турбо.
- Miri4
- потребител
- Мнения: 367
- Регистриран: 05 май 2009, 20:42
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: 1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
1.Провери си обратната нафта.Описано е във форума.Ако има нередовна дюза отиваш около 1000 лв за ремонт.Ако дюзите са редовни отиваш на 2.
2. Смени си горивния филтър.
Ако и това не оправи нещага се насочваш към ГНП. Твоята е Делфи.
Твоя сервиз за П-в е " АВЕЛ". Но най добре е да ти се направи грамотна диагностика.
Успех.
2. Смени си горивния филтър.
Ако и това не оправи нещага се насочваш към ГНП. Твоята е Делфи.
Твоя сервиз за П-в е " АВЕЛ". Но най добре е да ти се направи грамотна диагностика.
Успех.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: 1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
В тази година на Фокус се слага Делфи система и проблема е в помпата,освен ако няма много проблемна дюза/и,или и двете.
Обикновенно се проверя горивния филтър и гориво проводите,да не дърпа въздух и т.н.
Обикновенно се проверя горивния филтър и гориво проводите,да не дърпа въздух и т.н.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: 1,8 TDCI Focus 2002 губи мощност и влиза в авариен режим
Имам колега е Пловдив с който работя.
Координати на лични.
Координати на лични.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта