форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 23 яну 2022, 09:40
- Местоположение: омуртаг
- Status: Извън линия
форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
здравейте колеги имам следния проблем смених всички налични.ролки + пистов ремак на бош свиренето продължава котого намокря спира за.известно.време и после.пак започма от какво ли щее
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Лагери на компресора на климатика или алтернатора. Примерно. Най-добре е да ги провериш, че може да те оставят някъде насред път.
Знам всички вицове за Форд 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Лагери друг път, ремъка приплъзва, ако беше лагер нямаше да спира като се напръска.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Четейки по форумите за този проблем ми е направило впечатление, че не толкова рядко се случва след смяната на ремъка с нов, който е добре натегнат същият, каквото и да го правиш, вари го-печи го продължава да свири и това е! Личното ми мнение е, че материалът на ремъка в случая е виновникът. Също е много важно при смяната на ремъкът и ролките повърхостите им да не са омазнени, което лесно се постига, ако майсторът не си измие ръцете, или смени ръкавиците, след, като е свалил старият ремък и ролки!
Напиши в "Гугъл" "ремень генератора перестанеть свистеть" и ще ти се изсипят сума ти клипове. Опитах да ти спестя ровенето, но звукът беше отвратително изнервящ-вероятно нещо свързано със санкциите с/у руснаците...
П.С. После да не забравиш, като някои(
) да споделиш какъв е бил проблемът?

Напиши в "Гугъл" "ремень генератора перестанеть свистеть" и ще ти се изсипят сума ти клипове. Опитах да ти спестя ровенето, но звукът беше отвратително изнервящ-вероятно нещо свързано със санкциите с/у руснаците...
П.С. После да не забравиш, като някои(

Много автомати-слаби резултати!
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Обикновено, цвиленето на нов ремък е в следствие на несъосност или разминаване на ролките в плоскостта на движение. Например, износена лагерна ос на обтегача причинява изкривяване и ремъкът "подхожда" към ролката на обтегача под ъгъл - измества се, обтягането го връща с приплъзване и при ХХХХ оборота се получава скърцане.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Продължаваш да ме кефиш, Оги, признавам си-ясно, точно и аргументирано мнение-не баш, като моите... 
Надявам се поне на Събора да получа грамота, като на Васко(Ялта, че много му завидях!
), която с гордост да си туря на стената!
Ръководството да го има предвид, ако прецени, моля-готов съм да си платя!
П.С. Абе Оги няма ли да те видим на някоя сбирка, аджеба...?

Надявам се поне на Събора да получа грамота, като на Васко(Ялта, че много му завидях!


Ръководството да го има предвид, ако прецени, моля-готов съм да си платя!

П.С. Абе Оги няма ли да те видим на някоя сбирка, аджеба...?

Много автомати-слаби резултати!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Палиш колата, и в Сливен, тамън ще ти прецизира газовата.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
И това е вариант, дори и газовата да няма нужда от прецизиране ще е удоволствие за мен да се видя с Оги, на вечеря(или обяд-аз черпя), и да си поговорим.
Оги е на ход, не бих искал да му се натрапвам зорлем-наясно съм, че има доста работа!
Оги е на ход, не бих искал да му се натрапвам зорлем-наясно съм, че има доста работа!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Ремък свири само от приплъзване.Ако движението му не е в една равнина то има и други съпровождащи звуци.Лесно може да се установи с бързо износване на страниците на ремъка.Ако всичко друго е наред то няма как да смениш консумативи и да загубиш праволинейност в движението на ремъка.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Дай идея, защо след демонтаж/монтаж на алтернатора за смяна на колектор изчезна дългогодишно сутрешно цвилене на студено в първите 30 секунди работа. Това - при сменявана и многократно проверявана ролка на обтегача (на Мондеото са само колянов вал - обтегач - алтернатор). Няма приплъзване, няма износване.freeway написа: ↑08 мар 2022, 22:48Ремък свири само от приплъзване.Ако движението му не е в една равнина то има и други съпровождащи звуци.Лесно може да се установи с бързо износване на страниците на ремъка.Ако всичко друго е наред то няма как да смениш консумативи и да загубиш праволинейност в движението на ремъка.
Моята е, че е имало някакво изместване на алтернатора от предходно сваляне и ролката му не е била в една равнина с останалите, което води до зацепване на каналите под някакъв ъгъл и докато е студен и по-твърд ремъкът, се е "намествал" със скърцане.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Добре, но има немалко случаи, при които се сменя само ремъкът(при всякакви марки и модели) без да се бара нищо друго и се появява цвиленето, както добре го определи...? Аз лично не съм се сблъсквал с нещо подобно, а съм сменил доста такЪви ремъци, но то чат-пат си е факт проблемът с цвиленето-точно това ми е много интересно защо се получава?
П.С. Въпросният пистов ремък при мен от самото начало на закупуването на добичето го имам предвид за смяна, защото нямам никаква идея на какъв пробег е и съм наясно, че визуално не може да се определи основно състоянието му(зяпах го с лупа-изглежда добре, ама не се имам за спец), а и четох тук, че ако смяната му не се извърши от специалист зорът е голям!
П.С. Въпросният пистов ремък при мен от самото начало на закупуването на добичето го имам предвид за смяна, защото нямам никаква идея на какъв пробег е и съм наясно, че визуално не може да се определи основно състоянието му(зяпах го с лупа-изглежда добре, ама не се имам за спец), а и четох тук, че ако смяната му не се извърши от специалист зорът е голям!

Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 551
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Първото което ми хрумва е, че на повечето места не знаят що е то динамометричен ключ.Или по-скоро са толкова велики,че нямат нужда от такъв.OgiDogi написа: ↑09 мар 2022, 08:04Дай идея, защо след демонтаж/монтаж на алтернатора за смяна на колектор изчезна дългогодишно сутрешно цвилене на студено в първите 30 секунди работа. Това - при сменявана и многократно проверявана ролка на обтегача (на Мондеото са само колянов вал - обтегач - алтернатор). Няма приплъзване, няма износване.freeway написа: ↑08 мар 2022, 22:48Ремък свири само от приплъзване.Ако движението му не е в една равнина то има и други съпровождащи звуци.Лесно може да се установи с бързо износване на страниците на ремъка.Ако всичко друго е наред то няма как да смениш консумативи и да загубиш праволинейност в движението на ремъка.
Моята е, че е имало някакво изместване на алтернатора от предходно сваляне и ролката му не е била в една равнина с останалите, което води до зацепване на каналите под някакъв ъгъл и докато е студен и по-твърд ремъкът, се е "намествал" със скърцане.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Ремък, който се движи под ъгъл, обикновено става дреб и се къса баш когато най не трябва. С една Брава се бях видял в чудо след ремонт на алтернатора в самоковски сервиз. При сглобяването майсторите бяха сложили една шайба от грешната страна на планката за обтягане и колата хвърли ремък на влизане в София. Това са почти 60 км пробег. След това хвърли още два ремъка. На празен ход биенето не се вижда, но при увеличаване на оборотите ефектът се проявява. Та хванаме проблема когато станахме двама майстори
Изместването в равнините спрямо другите ролки беше около 2 мм, колкото беше дебела шайбата.
Дизелякът пък хвърляше ремък заради теч от ГНП. Обаче докато се е въртял по омазаните ролки, не е просвирвал. Веднъж колата хвърли ремък заради разбита ролка на обтегача. Но не знам дали е свирил, защото не бях там. Ако е свирило нещо, предполагам, че ще е била ролката.

Дизелякът пък хвърляше ремък заради теч от ГНП. Обаче докато се е въртял по омазаните ролки, не е просвирвал. Веднъж колата хвърли ремък заради разбита ролка на обтегача. Но не знам дали е свирил, защото не бях там. Ако е свирило нещо, предполагам, че ще е била ролката.
Знам всички вицове за Форд 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Пламене, конкретно в твоя случай, както го описваш карай на принципа "едно лайно като засъхне не се бърка". Абстрахирай се от навиците в авиацията, при колите много неща се сменят при визуална отценка а не на определени моточасове/възраст. Точно този ремък е такъв, сменя се когато визуално е нацепен или започне да пищиF Focus написа: ↑09 мар 2022, 22:19....
П.С. Въпросният пистов ремък при мен от самото начало на закупуването на добичето го имам предвид за смяна, защото нямам никаква идея на какъв пробег е и съм наясно, че визуално не може да се определи основно състоянието му(зяпах го с лупа-изглежда добре, ама не се имам за спец), а и четох тук, че ако смяната му не се извърши от специалист зорът е голям!![]()
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
В последно време пистовите не изкарват до смяната на ангренажа. Че даже и половината пробег не изкарват. Не знам от какво ги правят, ама уж квалитетна марка, пък става на цепки като "Цариградско шосе" след ремонт.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: форт фокус 1.8 115 свиренето продължава
Благодаря на Наско и Ивчор за отговорите!
Колите си ги поддържам по авиационните изисквания-демек часове работа, брой излитания и кацания и т.н.!
Колите си ги поддържам по авиационните изисквания-демек часове работа, брой излитания и кацания и т.н.!

Много автомати-слаби резултати!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта