Теч на масло от капачката
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Евентуално, да се насочи къде да търси (ако му се търси, де):
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Момчета вие майтап ли си правите или ви е било скучно събота и неделя!?!? Темата е теч на масло от капака на клапаните навън, а не на вътре в мотора! Половината проблем се реши с смяна на капачката с оригинална. Сега сълзи от двата болта на снимката!? Това какво общо има с всичко което сте изписали з а износени гумички на клапани и сегменти!?!? Ако исках мнение за тотал ремонт, щях да пусна друга тема!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Забравих да добавя, че при свещите е абсолютно сухо и тма все още няма теч, основно сълзи втория болт между 2 - 3 , гнездо на свещите.
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Почисти омазненото, може да са остатъци от предния теч.
Ако продължава да се омазнява - смяна на гарнитурата на капака на клапаните.
Ако продължава да се омазнява - смяна на гарнитурата на капака на клапаните.
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 908
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Дебатът тръгна от това, че имаш сериозен разход на масло, който явно не е само от омазняването върху капака на клапаните.ADDimitrov написа: ↑21 мар 2022, 09:25Момчета вие майтап ли си правите или ви е било скучно събота и неделя!?!? Темата е теч на масло от капака на клапаните навън, а не на вътре в мотора! Половината проблем се реши с смяна на капачката с оригинална. Сега сълзи от двата болта на снимката!? Това какво общо има с всичко което сте изписали з а износени гумички на клапани и сегменти!?!? Ако исках мнение за тотал ремонт, щях да пусна друга тема!
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Само че мен това не ме притеснява. От скромния ми опит и два отворени мотора, макар и в кош на Мазда, за сериозен приемам 1л. на 1000 км.,какъвто беше при маздите
Сега ме вълнува това неприятно омазняване, другото като му дойде времето 


-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
OgiDogi написа: ↑20 мар 2022, 23:39Абе, променил се е - къде за добро, къде пък не...
Високооборотните модерни двигатели си искат бутала тип "блондинка" - кухи и с къси поли, но нямат добро охлаждане поради малка маса (малък топлинен капацитет) и намалена контактна площ с цилиндъра и респективно с охладителната система. Това води до прегряване и коксиране на маслото в каналите на сегментите (близо до челото на буталото и най-високите температури), особено ако не е качествено. От там - по-тънки масла, за по-голяма течливост по магистралите и плискане в картера (че и пръскалки под буталата), а като сложиш "по-гъсто 'щото двигателя е сигурно на 250+К километра" и после се чудиш защо почва да го гори. Ами, заради това - по-гъстото се придвижва по-бавно, поради по-високата си плътност акумулира повече топлинна енергия и стига по-високи температури, водещи до коксиране.
[/quotе)
Откога го разправям това, но Оги го обясни по-добре и аргументирано!
Продължавай в същият дух!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Ех Митака когато е прав е прав, признавам си 

Използвахме момента с смяната на гарнитурата, да премерим лифтовете. Първи цилиндър както каза Митака не е добре. И двата клапана са на 0.20. втори и трети са ок на 0.30. четвърти цилиндър е тръгнал на 0.28. Работата е ясна. Само искам да питам смяната на паричките може ли да стане без сваляне на главата, само с демонтаж на валовете или трябва да се сваля и главата??!?



- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 537
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Повече от нормално за газифициран автомобил който е в края на ресурса си.Дано поне финансово сметките излезнат добре???
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
А моите пулове ли се шлайфат или се купуват нови?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
И двата варианта са приложими. Ако не ти се чака доставка и за да не отваряш два пъти капака на клапаните, се шлайфат отдолу. Първо се търси вариант чрез размяна на пуловете да се направят повечето хлабини и накрая остават 2-3 пула да се купят, или шлайфат. Понеже се регулират само изпускателните, се сваля само единият вал. Така като гледам твоите хлабини, въпреки, че на 1 цилиндър са на долната граница, общо взето са добре за неизвестен пробег без регулиране. Ако ги оставиш така обаче, рискуваш да имаш по-големи проблеми на по-късен етап. А относно темата, мога да кажа, че течът ти най-вероятно е от гарнитурата.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Обръщам внимание за втори път, че темата не е за регулиране на клапани или разход на масло а за конкретен теч!
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Извинявай Наско, вземам си бележка!
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Ади-сподели ефекта от смяната на гарнитурата, която разбрах, че си сменил-може да кажеш и марката, и-не питам за цената на смяната! 
Може и на ЛС, но мисля че в темата ще е по-полезно.

Може и на ЛС, но мисля че в темата ще е по-полезно.
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Марката е на снимката три поста по нагоре
Ефекта за сега е няма теч. Цената е колкото дам, защото майстора ми е приятел и като цяло заедно действаме 








-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Упс-sorry! Марката е ок, напълно одобрявам-не, че мнението ми е толкова важно, но и аз бих използвал само нея!
Доколкото разбирам предстои повторното и сваляне за реглаж на клапаните-тогава пак ли ще я сменяш, или не?

Доколкото разбирам предстои повторното и сваляне за реглаж на клапаните-тогава пак ли ще я сменяш, или не?
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 ное 2018, 08:21
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Ами ще видим, за сега съм на етап кога и как ще се случат нещата. 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Теч на масло от капачката
Ок-ще е полезно да ни държиш в течение!
Много автомати-слаби резултати!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта