ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Здравейте,
Интересува ме възможна ли е безпроблемна газификация на съвременен бензинов двигател с директно впръскване (там се говори за ГИ с течна фаза, каквото и да значи
)и има ли смисъл, имайки предвид по-голямата инвестиция за съответният ГИ, по-малкият разход на бензин при тези двигатели и евентуалните рискове от проблеми?
Мой познат преди няколко години с чисто нова "Тойота" FJ-Cruizer пита по темата в "Офроуд-форумът" и специалист на цяла страница му обясни защо да не го прави(основният проблем беше, че комп-а на двигателя все ще е ошашкан), ама човекът послуша газаджийският сервиз, плати 3500лв. и впоследствие проблемите му не свършиха, та след два месеца заряза ГИ и си продължи само на бензин, щото му писна!
Наясно съм, че в такива случаи е изкл. важно кой точно и как точно случва нещата, но все пак-възможно ли е, и има ли смисъл, има ли рискове за двигателя и т.н.?
След пенсиониране(живот и здраве) току-виж се сдобия със съвременна бензинова "барака", та е добре да знам, а и вярвам, че на мнозина ще им е полезно.
Благодаря предварително за компетентните отговори, особенно на тези от Оги-Доги-да е жив и здрав!
Интересува ме възможна ли е безпроблемна газификация на съвременен бензинов двигател с директно впръскване (там се говори за ГИ с течна фаза, каквото и да значи

Мой познат преди няколко години с чисто нова "Тойота" FJ-Cruizer пита по темата в "Офроуд-форумът" и специалист на цяла страница му обясни защо да не го прави(основният проблем беше, че комп-а на двигателя все ще е ошашкан), ама човекът послуша газаджийският сервиз, плати 3500лв. и впоследствие проблемите му не свършиха, та след два месеца заряза ГИ и си продължи само на бензин, щото му писна!
Наясно съм, че в такива случаи е изкл. важно кой точно и как точно случва нещата, но все пак-възможно ли е, и има ли смисъл, има ли рискове за двигателя и т.н.?
След пенсиониране(живот и здраве) току-виж се сдобия със съвременна бензинова "барака", та е добре да знам, а и вярвам, че на мнозина ще им е полезно.
Благодаря предварително за компетентните отговори, особенно на тези от Оги-Доги-да е жив и здрав!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Имаш 150хилки за кола и после се чудиш как да и сложиш газ... Сбъркана работа...
Изобщо не ти трябва да се занимаваш с газ при директните впръсквания - първо горят сравнително малко бензин, второ само неприятности и скъпа уредба дето ще я избиваш 100 000 км.
Изобщо не ти трябва да се занимаваш с газ при директните впръсквания - първо горят сравнително малко бензин, второ само неприятности и скъпа уредба дето ще я избиваш 100 000 км.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Благодаря за отговора ти, Имитев, ама какви 150 000лв. за нова кола имаш предвид-не ми е толкова "дебела чергата" чак, бе човек!
Ако беше прав(дано се случи, дай Боже) ич нямаше да ме "чувате" тук, и да дразня някои от Членовете и потребителите!
Вдянах, че имаш предвид 150 000 км. пробег, а не лева стойност на чисто нов автомобил, ама що да не помечтая малко?
А, и всеки момент очаквам да спечеля нов Фокус от тото-то, та ми се ще да съм подготвен, а не впоследствие да се чудя какво и дали да правя:lol:
Поздрави!
Ако беше прав(дано се случи, дай Боже) ич нямаше да ме "чувате" тук, и да дразня някои от Членовете и потребителите!

Вдянах, че имаш предвид 150 000 км. пробег, а не лева стойност на чисто нов автомобил, ама що да не помечтая малко?

А, и всеки момент очаквам да спечеля нов Фокус от тото-то, та ми се ще да съм подготвен, а не впоследствие да се чудя какво и дали да правя:lol:
Поздрави!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
- Модел на автомобила: MAVERIK 2; 2006 год. ; 2,3L; 110kw; MT; AWD-2 броя
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Колега, Фокус, вече съществуват съвременни решения за успешно гаиране на мотори, с директно или комбинирано впръскване. Тена фаза не се ползва. Разхода на бензин е 5-30%. https://youtu.be/4c4ql19pvkY Гледайте слушайте внимателно-украински инжинер говори на руски. И не толкова скъпо.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Благодаря за отговора!
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
- Модел на автомобила: MAVERIK 2; 2006 год. ; 2,3L; 110kw; MT; AWD-2 броя
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
На този канал има много ФОРД-ове.
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Най - харесвам коли с 6 цилиндъра , 250 +++ кс и на газ 

-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Що така с лошо, бе г-н Имитев...?
Мисля, че към Вас никога не съм имал лошо отношение-или греша?
Мисля, че към Вас никога не съм имал лошо отношение-или греша?
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Аз не с лошо - съвсем искрено се изказвам...
И аз си мечтая за яхта, ама... поне е безплатно
Извинявай, ако съм те обидил!
И аз си мечтая за яхта, ама... поне е безплатно

Извинявай, ако съм те обидил!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Ако газаджията е читав, с газифицирането на колата няма да има никакви проблеми. При сегашната разлика в цената на бензина и газта, уредбата ще се избие изключително бързо. Карам на газ от 1997 г. и още се чудя защо не го направих по-рано.
Имам колеги с автомобили на по 4 - 5 години, които им сложиха газ и са предоволни. То и няма как да е иначе.
Имам колеги с автомобили на по 4 - 5 години, които им сложиха газ и са предоволни. То и няма как да е иначе.
Знам всички вицове за Форд 

- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Незнам какво точно е на сметка от газ. Щом такситата махнаха метана и пропан-бутана и минаха на бензин ...
времето е като парите-никога не стига
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
При 3 лева за бензин и 1.60 за газ, сметката е ясна. А в последно време на дълъг път съм като Льоклер
без да превишавам разрешената скорост. По магистралата си личат тези, дето карат със скъпото гориво





Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 144
- Регистриран: 07 окт 2016, 21:52
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Estate mk4 2010 2.0 HE Duratec 145 hp + LPG
- Местоположение: Ruse
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Хайде хайде - минали на бензин... От метан минаха на пропан-бутан, че разликата е малка, а проблемите големи...
Ако АГУ течна фаза ако струва 3500-4000 при икономия от средно 12 лв/100 км ще ти трябват 30-40 000 км докато избиеш само уредбата, което лично за мен е неприемливо, ако караш малко, на фона на проблемите, които ще си докараш, особено при чисто нова кола...
Ако АГУ течна фаза ако струва 3500-4000 при икономия от средно 12 лв/100 км ще ти трябват 30-40 000 км докато избиеш само уредбата, което лично за мен е неприемливо, ако караш малко, на фона на проблемите, които ще си докараш, особено при чисто нова кола...
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Когато започнаха да слагат "течната фаза" у нас преди няколко години, всичко струваше към 2500 лв. Сега мисля, че е по-малко. А проблемите са само заради смотани "майстори". Но пък който иска да харчи двойно за да ходи от т. А до т. Б, кой може да го спре 

Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 08 сеп 2018, 09:53
- Модел на автомобила: MAVERIK 2; 2006 год. ; 2,3L; 110kw; MT; AWD-2 броя
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Тук се показва пенсионерски автомобил. Обърнете внимание на механичните компоненти от АГУ-то. https://youtu.be/ycfRKxDk27I
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
ГИ има голяма файда само, когато се ползва за по-дълги разстояния. При кратки маршрути, с големи престои, ползата е много мижава. Това, естествено, е на базата на личния ми опит. В момента имам 4 автомобила с ГИ.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Всеки ден минавам 12 км до работа и още толкова обратно. Минимум 120 км на седмица. Минимум 500 км на месец само градско каране. Дали ми е по-евтино на газ? Имал съм 6 коли на газ през последните 25 години.
Знам всички вицове за Форд 

- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
Колата на жената минава по около 300-400 км на месец. Печели по около 100 лв на година от ГИ. Много ли са? Другите ми автомобили минават по около 15-20 000 км на година и печелят по около 1000 лв. на година. Това са реалните резултати от доста години експлоатация.
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1180
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Focus Turnier MkIII facelift 1,6 TDCi 85 kW / EZ 02/15
Ex:Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: ГИ в двигател с директно впръскване-заслужава ли си?
А колко от тях са с директно впръскване? Все пак темата е за ГИ на такъв тип двигатели.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта