Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Няма какво да му се сещамF Focus написа: ↑24 юни 2022, 19:19При скорост 140км./ч. залагам, че разходът ти ще е 6.8л./100км., ама щом ще я настъпваш чат-пат до 180-200км./ч., за да компенсираш налагащо се намаляване на скоростта всички предположения и залагания отпадат.![]()
Дай инфо с какви обороти си при 140км./ч. на 6-та скорост, разбира се.
П.С. И нещо важно, което мнозина не предполагат-разходът ти от София до Пловдив ще е малко по-нисък, отколкото от Пловдив до София. Да казвам ли защо, или сами ще се сетите...?![]()


" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Браво-печелиш бира(студена и в заведение, като се видим-жената е от Пловдив и често минавам този маршрут), разликата в надморската височина е 400-500м., щото някои нови квартали в голямото село са и над 700м. надм. височина.
Много автомати-слаби резултати!
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.


" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Пълни глупости

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Малко хронология и от днес ( 01.07.2022 г. ), от паралелната " дигитална ", сервизна книжка и история, и тук хахахаха
( майтап не е... тука направо втора сервизна книжка си водя, като и на предходната ми кола ).
Днес минах през Мото Пфое за поредното, планувано обслужване на новия ми Фокус, след, като навъртя 1 година и 10 000 км от предходното му обслужване, правено от предходния му собственик. Колата в момента е на 55 000 км
Смених всичко в оторизираното представителство на Форд, само с оригинални, заводски консумативи и части:
- моторно масло ( сменен на 1 година и навъртени 10 000 км. )
- маслен филтър ( сменен на 1 година и навъртени 10 000 км. )
- въздушен филтър ( сменен на 1 година и навъртени 10 000 км. )
- поленов филтър купе ( сменен на 1 година и навъртени 10 000 км. )
- спирачна течност ( сменя се през 2 години )
- запалителни свещи ( сменят се на всеки 60 000 км )
След смяна на описаното в МотоПфое минах и технически преглед, тъй, като изтичаше след седмица. Хвана си най-високите възможни Еко норми за автомобили различни от електрическите.
П.С: изненадан съм от сумата, която ми взеха за всичката описана дейност във Форд м/у другото ( минаха ме по някаква програма за коли обслужвани само при тях, с която ти дават 25% отстъпка от всичко кажи-речи ), а за капак ми дадоха и карта за едногодишна, безплатна, " Пътна помощ " към тях, ако ми се наложи да ползвам такива услуги. Очаквах значително по-висока сума. Всичките описани консумативи, ако си ги бях купувал аз, със заместители, а не оригинални такива - пак щяха да излезнат толкова в някой махленски, гаражен сервиз. Прикачвам и фактура с подробна разбивка на всичко, както и последната част от цялата разпечатка, от дигиталната книжка на колата, и 2 снимки от канала на техническия преглед с колата отдолу. Поздрави на всички.

Днес минах през Мото Пфое за поредното, планувано обслужване на новия ми Фокус, след, като навъртя 1 година и 10 000 км от предходното му обслужване, правено от предходния му собственик. Колата в момента е на 55 000 км
Смених всичко в оторизираното представителство на Форд, само с оригинални, заводски консумативи и части:
- моторно масло ( сменен на 1 година и навъртени 10 000 км. )
- маслен филтър ( сменен на 1 година и навъртени 10 000 км. )
- въздушен филтър ( сменен на 1 година и навъртени 10 000 км. )
- поленов филтър купе ( сменен на 1 година и навъртени 10 000 км. )
- спирачна течност ( сменя се през 2 години )
- запалителни свещи ( сменят се на всеки 60 000 км )
След смяна на описаното в МотоПфое минах и технически преглед, тъй, като изтичаше след седмица. Хвана си най-високите възможни Еко норми за автомобили различни от електрическите.
П.С: изненадан съм от сумата, която ми взеха за всичката описана дейност във Форд м/у другото ( минаха ме по някаква програма за коли обслужвани само при тях, с която ти дават 25% отстъпка от всичко кажи-речи ), а за капак ми дадоха и карта за едногодишна, безплатна, " Пътна помощ " към тях, ако ми се наложи да ползвам такива услуги. Очаквах значително по-висока сума. Всичките описани консумативи, ако си ги бях купувал аз, със заместители, а не оригинални такива - пак щяха да излезнат толкова в някой махленски, гаражен сервиз. Прикачвам и фактура с подробна разбивка на всичко, както и последната част от цялата разпечатка, от дигиталната книжка на колата, и 2 снимки от канала на техническия преглед с колата отдолу. Поздрави на всички.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- Потребител
- Мнения: 1260
- Регистриран: 07 авг 2007, 10:35
- Модел на автомобила: ford mondeo MK1 1.8 TD ex
ford focus 2 1.6 tdci 2007 - Местоположение: ruse
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Няма да си първия който си е изтрещял мотора от глупост, чак се чудя кой купи бракмата дето я караш с 200 ...., че се и хвалиш ....
mod: остави човека да се радва на колите си и радва и нас, че пише. Стига безсмислен хейт, всеки от нас си е башка луд
mod: остави човека да се радва на колите си и радва и нас, че пише. Стига безсмислен хейт, всеки от нас си е башка луд

- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Още нямам спомен да съм " изтрещявал " който и да е мотор




" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
LORDA83 написа: ↑02 юли 2022, 16:26... За капак се продаде за ден, без ни една обява в специализираните сайтове за коли, само от една публикация във ФБ, след която пред нас в рамките на 2 часа имаше над 20 човека каращи се кой да я вземе и бутащи ми парите в ръцете, без да става и дума за каквото и да е пазарене и приказване на тъпотии ...

Това беше мега яко





Знам всички вицове за Форд 

- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Просто факти... както написах, тази Фиеста дори и с удара, с който я продадох беше по-нагласена, почитана, уважавана и в състояние както визуално, така и технически, във всеки смисъл от всяка друга в страната, караща се ежедневно. Хората тук си я знаят като цяло, ама тоз явно изобщо не е внимавал в картинката и следил историята и 10 години, която е описване едва ли не ежедневно в една друга тема, във Форума.ivchotr написа: ↑02 юли 2022, 18:13LORDA83 написа: ↑02 юли 2022, 16:26... За капак се продаде за ден, без ни една обява в специализираните сайтове за коли, само от една публикация във ФБ, след която пред нас в рамките на 2 часа имаше над 20 човека каращи се кой да я вземе и бутащи ми парите в ръцете, без да става и дума за каквото и да е пазарене и приказване на тъпотии ...![]()
Това беше мега яко![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Сигурно е така, просто ме грабна начинът по който описа продажбата ѝ.
Знам всички вицове за Форд 

- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Малко фотоси след " банята " на колата, пред блока
Благодарско на хората от EcoWash-Plovdiv -> https://www.facebook.com/ecowashplovdiv ... e_internal , които чистят, мият и перат всичко по един автомобил, безводно и само със екологични, щадящи природата и колите ви препарати, на повикване, пред собствения ви дом, пред кафенето, или рестуранта в който сте седнали да си похапнете и прочие...

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Този уикенд сефте изкарах колицата на магистрала.
Навъртях и към 600 километра километра по маршрута Пловдив - София - Червен бряг - София - Пловдив. И в трите града е карано по малко градско, макар и по-скоро транзит, през 98 % от времето с включен автопилот на 141 км/ч, като през половината от времето и километрите бе включен и климатика. При така описаните обстоятелства даде общ, среден разход от бензин 6.2 литра на 100 км.
С по-скромно шофиране и поддържане на по-ниска, постоянна скорост от порядъка на 120, и без включен климатик разход от порядъка на 5.5 литра на 100 км е съвсем постижим.
Навъртях и към 600 километра километра по маршрута Пловдив - София - Червен бряг - София - Пловдив. И в трите града е карано по малко градско, макар и по-скоро транзит, през 98 % от времето с включен автопилот на 141 км/ч, като през половината от времето и километрите бе включен и климатика. При така описаните обстоятелства даде общ, среден разход от бензин 6.2 литра на 100 км.
С по-скромно шофиране и поддържане на по-ниска, постоянна скорост от порядъка на 120, и без включен климатик разход от порядъка на 5.5 литра на 100 км е съвсем постижим.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Много добре-не, че има значение, де, ама съм доволен!
Абе, друго си е 6-степенна ръчна ск. кутия!
Благородно завиждам за оборотите на двигателя-аз при 160км./ч. съм на 5000об./мин., мам-а му!
Покрай снимките, които си постнал ми протече мисъл
дали не мога да си сменя ск.кутия с такава от двигател 2.0, 145к.с.?

Благородно завиждам за оборотите на двигателя-аз при 160км./ч. съм на 5000об./мин., мам-а му!
Покрай снимките, които си постнал ми протече мисъл

Много автомати-слаби резултати!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
На мен пък ми тече само узо-то. Иначе брво за улучения автомобил!
времето е като парите-никога не стига
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Мерсаж!

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Днес, 11.07.2022 г. - продължаваме със смяна на гумите, на колата.
Фокусника беше със заводските, Фордови гуми на Мишелин, които никога не бяха демонтирани и сваляни от джантите, и колата до момента, и бяха с пробег 45 000 км, като имаха грайфер за още един сезон, макар и поизносен вече, но за съжаление със стар " дот ", беше започнал, да се напуква външния и слой, и по-важното - всички спадаха по малко, и се налагаше припомпване на гумите през 5-6 дни, за да не светят датчиците по таблото, за ниско налягане. Както е видимо от снимките - колата е дори със заводските накладки отзад, както и със заводските дискове и отпред, и отзад. Всичко сменяно някога по нея са буквално само едни предни накладки към момента като сервизна дейност и история, след излизането и от заводите на производителя.
Имаше дилема... дали отново да сложа гуми Мишелин, или прекия им конкурент Континентал, като и двете марки са на върха, при най-реномираните производители на гуми, и са на еднакви цени. И двата модела на които се бях спрял бяха с идентични параметри от-до по отношение на размер, наличие на борд, максимално допустима скорост, пестене на гориво, шум, спиране на мокра настилка и прочие. Плюсът на Мишелин поне на приказки бе, че карат с около 15-20 % повече като износоустойчивост, но пък са идея по- " дървени " гуми и марка като возия и комфорт спрямо Континенталките. В крайна сметка се спрях на Континентал този път. Ето и линк към конкретния модел -> https://www.contimediacenter.com/eulabe ... 123580000/
Не на последно място - СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА МИЛКО БАКАЛСКИ, КОЙТО УРЕДИ 4 НОВИ ГУМИ, НА СКЛАДОВА ЦЕНА, ДИРЕКТНО ОТ ВНОСИТЕЛЯ, БЕЗ МАГАЗИННИТЕ НАДЦЕНКИ И МИ СПЕСТИ ОКОЛО 400 ЛВ ОБЩО, ОТ 4-ТЕ ГУМИ! И Мишелина, и Континентала, който монтирахме бяха с магазинна цена от по 250 лв на гума ( 1000 лв за 4-те ), а с цената от вносителя и склада, която той ми уреди същите се смъкнаха до 150 лв на гума ( 600 лв общо, за 4-те ) ! Мерси отново Милко!
Фокусника беше със заводските, Фордови гуми на Мишелин, които никога не бяха демонтирани и сваляни от джантите, и колата до момента, и бяха с пробег 45 000 км, като имаха грайфер за още един сезон, макар и поизносен вече, но за съжаление със стар " дот ", беше започнал, да се напуква външния и слой, и по-важното - всички спадаха по малко, и се налагаше припомпване на гумите през 5-6 дни, за да не светят датчиците по таблото, за ниско налягане. Както е видимо от снимките - колата е дори със заводските накладки отзад, както и със заводските дискове и отпред, и отзад. Всичко сменяно някога по нея са буквално само едни предни накладки към момента като сервизна дейност и история, след излизането и от заводите на производителя.
Имаше дилема... дали отново да сложа гуми Мишелин, или прекия им конкурент Континентал, като и двете марки са на върха, при най-реномираните производители на гуми, и са на еднакви цени. И двата модела на които се бях спрял бяха с идентични параметри от-до по отношение на размер, наличие на борд, максимално допустима скорост, пестене на гориво, шум, спиране на мокра настилка и прочие. Плюсът на Мишелин поне на приказки бе, че карат с около 15-20 % повече като износоустойчивост, но пък са идея по- " дървени " гуми и марка като возия и комфорт спрямо Континенталките. В крайна сметка се спрях на Континентал този път. Ето и линк към конкретния модел -> https://www.contimediacenter.com/eulabe ... 123580000/
Не на последно място - СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА МИЛКО БАКАЛСКИ, КОЙТО УРЕДИ 4 НОВИ ГУМИ, НА СКЛАДОВА ЦЕНА, ДИРЕКТНО ОТ ВНОСИТЕЛЯ, БЕЗ МАГАЗИННИТЕ НАДЦЕНКИ И МИ СПЕСТИ ОКОЛО 400 ЛВ ОБЩО, ОТ 4-ТЕ ГУМИ! И Мишелина, и Континентала, който монтирахме бяха с магазинна цена от по 250 лв на гума ( 1000 лв за 4-те ), а с цената от вносителя и склада, която той ми уреди същите се смъкнаха до 150 лв на гума ( 600 лв общо, за 4-те ) ! Мерси отново Милко!
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Добра работа си свършил-с гумите компромис не се прави. И, аз купувах нови зимни и летни гуми средна хубост, та го имам предвид при шофирането.
Като стана дума за дилемата ти за гуми "Мишлен", зяпайки немски (на ADAC) и на други държави изпитателни тестове за гуми последните десетина и повече години "Мишлен" са на 7-8-10 място, като корейци и японци държат първите места...често "Пирели" са по-напред(в което съм се убедил лично), така, че е грешно да се робува на марки в днешно време-иска търсене, зяпане и преценка. А, пък за зимни гуми личното ми мнение е, че "Мишлен" са много назад в класацията.
И, като купувам нови гуми изобщо не питам, и не слушам какво ми намилат гумаджиите.
Също така е изкл. важно, че гумите за наше село и други държави от бившия соц. блок са с най-ниско качество, които НИКОГА не биха се предложили за продажба в белият свят, но особенно в наше село са най-некачествените-имайте го предвид!Има много индикации по гумата, които казват всичко, но е много за писане-Гугъл е насреща за желаещите да научат нещо по въпроса.
Всичко, което написах е подплатено с личен опит с много служебни автомобили(чисто нови), а и 5-6 лични.
За "Континентал" нищо не мога да кажа, но допускам, че ще са за предпочитане пред "Мишлен", които отдавна загубиха позицията си на лидер, явно лягайки на стари лаври.
Като стана дума за дилемата ти за гуми "Мишлен", зяпайки немски (на ADAC) и на други държави изпитателни тестове за гуми последните десетина и повече години "Мишлен" са на 7-8-10 място, като корейци и японци държат първите места...често "Пирели" са по-напред(в което съм се убедил лично), така, че е грешно да се робува на марки в днешно време-иска търсене, зяпане и преценка. А, пък за зимни гуми личното ми мнение е, че "Мишлен" са много назад в класацията.
И, като купувам нови гуми изобщо не питам, и не слушам какво ми намилат гумаджиите.
Също така е изкл. важно, че гумите за наше село и други държави от бившия соц. блок са с най-ниско качество, които НИКОГА не биха се предложили за продажба в белият свят, но особенно в наше село са най-некачествените-имайте го предвид!Има много индикации по гумата, които казват всичко, но е много за писане-Гугъл е насреща за желаещите да научат нещо по въпроса.
Всичко, което написах е подплатено с личен опит с много служебни автомобили(чисто нови), а и 5-6 лични.
За "Континентал" нищо не мога да кажа, но допускам, че ще са за предпочитане пред "Мишлен", които отдавна загубиха позицията си на лидер, явно лягайки на стари лаври.
Много автомати-слаби резултати!
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Същото чух и от гумаджиите за Мишелин, а именно, че лежат на стари лаври и вече не са това, което са били. Изобщо не са ми " промивали " главата в тази насока, тъкмо обратното дори. Човека, който ми ги осигури на тези складови цени ми е близък, супер свестен и ме вкара в склада да си ги слагам една до друга, пипам, мачкам, натискам, огъвам и прочие всичките топ представители и марки, и си ми изтъкна на всяка реалните качества, плюсове и минуси. Всички тези неща в комбинация с доказано по-комфортното усещане при Континентал, което е прословуто ме наклони към тях. Също така понеже спомена " АДАК " - Премиум гумите на Континентал винаги са в топ 3 по всички класации и параметри, като в повечето случаи са дори първи. Това лято Континентал също печелят класацията им за летни гуми пред всички останали марки -> https://www.supergumi.bg/testove-na-gum ... -ochakvame
Ето и ревю за конкретния, нов Модел на Континентал, който сложих. Буквално нов и от тази година е -> https://radial.bg/content/continental-o ... racontact/
Факт е обаче, че като реноме, име и цени определено двете марки ( Мишелин и Континентал ) държат първото място на пазара в БГ и в момента. Иначе като малко по-евтини варианти, но със същите параметри ми предложиха и Пирели, и Гудиар. В крайна сметка както вече описах... реших все пак да заложа на нещо от по-скъпичкия клас, с име, реноме, повече комфорт, но все пак и да е ново, непознато за мен. До момента с Континентал точно не съм имал сблъсък никога и на никаква кола.
Последна промяна от LORDA83 на 11 юли 2022, 21:41, променено общо 2 пъти.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
През последните 7 години въртя на моята кола само Континентал - зимни и летни. Летните се износват сравнително бързо. Но пък лепнат за пътя. Те затова се и износват по-бързо. На мокро и двата модела (зимни и летни) държат много добре. С две думи съм много доволен от тях.
Имам доста добри впечатления и от едни летни китайски Аеолус. Дизелякът изкара доста лета с тях и до последно се представяха много добре. Приятели споделят, че и зимните им са доста добри. А когато ги взехме бяха на половината цена на Континентала.
Имам доста добри впечатления и от едни летни китайски Аеолус. Дизелякът изкара доста лета с тях и до последно се представяха много добре. Приятели споделят, че и зимните им са доста добри. А когато ги взехме бяха на половината цена на Континентала.
Знам всички вицове за Форд 

- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Понеже по-горе вече споменаха " АДАК "... ако заложим на реалните тестове, ститистики и класациите - то при Премиум гумите Континентал като марка винаги са в топ 3 по всички класации и параметри последните години, като в повечето случаи са дори първи. Това лято Континентал също печелят класацията им за летни гуми пред всички останали марки, както и миналата -> https://www.supergumi.bg/testove-na-gum ... -ochakvame
Ето и ревю за конкретния, нов Модел на Континентал, който сложих. Буквално нов и от тази година е -> https://radial.bg/content/continental-o ... racontact/
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта