Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
Здравейте, колеги!
Искам да ви попитам как си сменяте горивния филтър, защото при мен е голям филм с подкачването на гориво. Сменям го на 2 смени на маслото, т.е. 2 години, не минавам повече от 25-30к км за това време. Като купих колата при първата смяна с майстора изхабихме 2 акумулатора и един спрей, с който той пръскаше там, където влиза въздух, докато запали. При следващите 2 смени си беше купил една помпичка с 2 маркучета, връзва я преди филтъра и помпа аз докато въртя стартера. Като запали давам мръсна газ и той бързо маха помпичката и свързва маркуча към филтъра, хвърчи нафта, страшна драма
При вас така ли трудно подкачва, как процедирате? Време ми е за смяна, но мисля да си направя профилактика на стартера и не искам да мъча "новия" стартер, искам преди това да сменя филтъра.
Искам да ви попитам как си сменяте горивния филтър, защото при мен е голям филм с подкачването на гориво. Сменям го на 2 смени на маслото, т.е. 2 години, не минавам повече от 25-30к км за това време. Като купих колата при първата смяна с майстора изхабихме 2 акумулатора и един спрей, с който той пръскаше там, където влиза въздух, докато запали. При следващите 2 смени си беше купил една помпичка с 2 маркучета, връзва я преди филтъра и помпа аз докато въртя стартера. Като запали давам мръсна газ и той бързо маха помпичката и свързва маркуча към филтъра, хвърчи нафта, страшна драма

При вас така ли трудно подкачва, как процедирате? Време ми е за смяна, но мисля да си направя профилактика на стартера и не искам да мъча "новия" стартер, искам преди това да сменя филтъра.
-
- потребител
- Мнения: 62
- Регистриран: 31 май 2009, 19:33
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.6 /CVH/ '91
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
Преди да сложиш новия филтър го напълни през входящия щуцер с чиста нафта. След това паленето е без мъки, като превантивно може да задържиш около 2000 оборота за 30 секунди.
Сега загледах, че за фокус иде реч, а там се сменя замо вложката на филтъра. В този случай варианта с ръчна подкачваща помпа ще е най-лесен.
Сега загледах, че за фокус иде реч, а там се сменя замо вложката на филтъра. В този случай варианта с ръчна подкачваща помпа ще е най-лесен.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
Относно използването на т.н. спрей за стартиране-имал съм възможност през годините да имам допир до три такива от различни марки, в които имаше чист етер, който преди много години се използваше за упойка, но пък се възпламенява при много по-ниска температура(налягане), изгаря светкавично и избухливо, което не е добре, а при малко предобряне на дозата лесно чупи бутало, или криви биела, или и двете, та не бих го използвал, или препрочъчвал на никого. Пред мен се счупи бутало на дърт мерцедес 200Д, 1981г., когато дизелите бяха корави.
Като дърт бивш дизелджия при смяна на гор. ф-р с последстващите задължително по-малки, или по-големи проблеми с обезвъздушаването на горивната с-ма ми протече мисъл(
) да сипя нафта в измито пулверизаторно шише от домакински препарат, който да впръсквам-получи се идеално. За мен "майсторите", които го използват са изкл. смели...или неграмотни-изказвам личното си мнение.
Като дърт бивш дизелджия при смяна на гор. ф-р с последстващите задължително по-малки, или по-големи проблеми с обезвъздушаването на горивната с-ма ми протече мисъл(


Много автомати-слаби резултати!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
Нужно ли е да коментирам кога се използва подобен спрей? Няма значение дали е корав дизеловия автомобил, когато се използват странични средства за запалване...Учудвам се обаче, че не само зимно време се използват, но и сега , когато около обедно време е над 30 градуса по целзий на сянка! При дизела е проблем зимата, когато има вода в нафтата - просто тя замръзва в горивния филтър!
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
Убаво, де-предложих за дизел да се впръсква нафта, а за бензинов двигател съответно бензин-оттам-нататък всеки да си преценява сам!
Като впръскаш етер двигателят я направи един оборот, я-половин. Ако се използва дизел, или бензин за впръскване на порция от съответното гориво двигателят прави 2-3 оборота поне, а и няма риск от трошене на двигателя. А, ако иде реч за хептен издухал дизел етерът му е майката само, но в темата не иде реч за такъв.
Както и да е-мисля, че бях пределно ясен и нямам какво повече да кажа, както и няма да отговарям занапред в темата, а който желае е свободен да използва стартерен спрей с етер, разбира се. Както и да пише, какво мисли.
Е-бих се радвал да пишат хора с опит стигнали и ползвали, и моят съвет, до който, и те са стигнали, или други, ако има такива, а не...
Моля, ако някой си счупи двигателят от етерен стартерен спрей да си признае!
Като впръскаш етер двигателят я направи един оборот, я-половин. Ако се използва дизел, или бензин за впръскване на порция от съответното гориво двигателят прави 2-3 оборота поне, а и няма риск от трошене на двигателя. А, ако иде реч за хептен издухал дизел етерът му е майката само, но в темата не иде реч за такъв.
Както и да е-мисля, че бях пределно ясен и нямам какво повече да кажа, както и няма да отговарям занапред в темата, а който желае е свободен да използва стартерен спрей с етер, разбира се. Както и да пише, какво мисли.
Е-бих се радвал да пишат хора с опит стигнали и ползвали, и моят съвет, до който, и те са стигнали, или други, ако има такива, а не...
Моля, ако някой си счупи двигателят от етерен стартерен спрей да си признае!

Много автомати-слаби резултати!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1623
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
Добре, че каза , че е майстор. И е имал акумулатори. Виждал съм спукано бутало и друга случка счупен колянов вал от пръскане спрей за палене.
Драмата е страшна заради драматурга. Добре, че е нафта, че ако беше бензин да е пламнал.
Филтъра се пълни с помпичката, обезвъздушава се и се пали. А не да се пробва да се стопи стартера или силовите кабели.
Поздрави.
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
Благодаря, колеги!
С две думи няма начин без помпичката и да запали с малко въртене - нещо да се сменят О-пръстени, ала-бала... чел съм уж и аз някакви неща из форума
Не ми се иска да оставям помпичката за постоянно.
С две думи няма начин без помпичката и да запали с малко въртене - нещо да се сменят О-пръстени, ала-бала... чел съм уж и аз някакви неща из форума

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
Някои марки си монтираха постоянна помпичка за подкачване.
П.П.
Палил съм една дърта Ямаха със спрей. Изяде няколко спрея, защото отказваше да пали по друг начин, ако постои няколко дни без да се кара. Карбураторите влизаха между двете тела на резервоара и в един момент се оказваха по-високо от нивото на бензина в баката. Японците ѝ бяха сложили някаква вакуумна помпа, която не успяваше да подкачи достатъчно гориво и тогава в боя се включваше спреят. Нищо не ѝ стана нито на буталата, нито на коляновия вал. Моторът беше над 35 годишен, ако има някакво значение.
На дизел не ми се е налагало да прилагам тези мурафети.
П.П.
Палил съм една дърта Ямаха със спрей. Изяде няколко спрея, защото отказваше да пали по друг начин, ако постои няколко дни без да се кара. Карбураторите влизаха между двете тела на резервоара и в един момент се оказваха по-високо от нивото на бензина в баката. Японците ѝ бяха сложили някаква вакуумна помпа, която не успяваше да подкачи достатъчно гориво и тогава в боя се включваше спреят. Нищо не ѝ стана нито на буталата, нито на коляновия вал. Моторът беше над 35 годишен, ако има някакво значение.
На дизел не ми се е налагало да прилагам тези мурафети.
Знам всички вицове за Форд 

- MamaMy
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 18 мар 2021, 22:05
- Модел на автомобила: Galaxy 1,9 TDI 2003г
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
На дизели зимата сме подавали плазама
. С две думи правиш стегната факла с парцал върху кол. Стягаш здраво с тел. Натопяваш в някакво гориво и палиш. Някой върти на стартер, а ти подаваш директно на тръбата на смукателния колектор да смуче огъня.

По-добре млад, здрав, красив и богат отколкото стар, беден, болен и грозен 

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
Забравих да пиша по-горе, че спрейовете, дето съм ползвал, са по-скоро на някаква керосинова или подобна основа. Поне на такова мирише, като пръснеш с него.
Знам всички вицове за Форд 

- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: Тегава смяна на горивен филтър 2.0 TDCI 2004
Този път стана за секунди - и майстора явно е натрупал опит с мойта кола
Сложи помпичката преди филтъра, хубаво напомпа гориво, запалих от раз и докато бях още в колата бързо е махнал помпичката, дори не се наложи да давам мръсна газ, докато го прави.

Сложи помпичката преди филтъра, хубаво напомпа гориво, запалих от раз и докато бях още в колата бързо е махнал помпичката, дори не се наложи да давам мръсна газ, докато го прави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта