Форд ка
-
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 03 фев 2017, 18:59
- Местоположение: гр.Бургас
- Status: Извън линия
Форд ка
Здравейте ,колеги .Понеже фордчето ми взе да се форсира самостоятелно,посъветваха ме да почистя стъпковото моторче за регулиране на оборотите. Лесно го намерих ,но то се крепи на две болтчета,с глави обърнати към купето и разстоянието е не повече от 5 см. С други думи,невъзможно е да се вкара отверка/не са шестограми /.Някой свалял ли го е това моторче и ако да,по какъв начин.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд ка
Има отвертки, чийто един край е сгънат на 90 градуса и е "звезда", а другият край също огънат срещуположно на 90 градуса е плоска отвертка(дръжка няма)-такава ще ти свърши работа, защото работните и краища настърчат около 2см. от основата. Абе погледната отгоре представлява буквата "Z" с дължина около 8-10см,
Много автомати-слаби резултати!
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Форд ка
Има и торкс ключета
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд ка
Който не е виждал този мотор, бразилския, ще ти пише че има други инструменти ...
Сваля се колектор, нови гарнитури. Моторчето за да го почистиш трябва да имаш електроника за да го накараш да излезе, а после импулси да се подават да се прибере. Няма нищо общо с никой друг Фордов модел.
Поздрави.
Сваля се колектор, нови гарнитури. Моторчето за да го почистиш трябва да имаш електроника за да го накараш да излезе, а после импулси да се подават да се прибере. Няма нищо общо с никой друг Фордов модел.
Поздрави.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 908
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд ка
На мен ми се е форсирал сам двигателят заради компрометиран температурен датчик. Компът вижда чрез него, че двигателят е студен, независимо, че на практика е загрял на 90 - 100 градуса и му увеличава оборотите. На свободна предавка биеше в червеното на оборотомера, все едно съм ударил дъно на газта 

Знам всички вицове за Форд 

- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд ка
И друг път съм го казвал, че преди човъркане е хубаво да се направи една добра диагностика от диагностик. Спестява се време, нерви и смяна на ненужни неща.
На този мотор има проблем със зацапване на стъпковият мотор, но той е монтиран идиотски и е двуфазен стъпков мотор като на Фиат.
Поздрави.
На този мотор има проблем със зацапване на стъпковият мотор, но той е монтиран идиотски и е двуфазен стъпков мотор като на Фиат.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта