Форд S max букса за ремарке
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 01 юни 2022, 12:43
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
Форд S max букса за ремарке
Току що си купих адаптер за 7пина (на колата са повече,заводско) и се оказа че на оригиналната букса няма нито една светлина.
Възможно ли е да е изключена централно и евентуално как се активира.Кои предпазители да търся?
Възможно ли е да е изключена централно и евентуално как се активира.Кои предпазители да търся?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 01 юни 2022, 12:43
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
Re: Форд S max букса за ремарке
Проследих кабелният сноп от буксата,влиза в черна кутия (в заден десен калник) .
В тази кутия влизат още два каб. снопа.Нямам идея за какво служи този блок.
Някой да помогне!
Благодаря!
В тази кутия влизат още два каб. снопа.Нямам идея за какво служи този блок.
Някой да помогне!
Благодаря!
- MamaMy
- потребител
- Мнения: 88
- Регистриран: 18 мар 2021, 22:05
- Модел на автомобила: Galaxy 1,9 TDI 2003г
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Форд S max букса за ремарке
Светлините на ремаркето обикновено са свързани в кутия с електронни ключове или релета които повтарят командите от светлините на колата (trailer Interface). Целта е крушките на ремаркето да не натоварват допълнително светлините на колата за да не влияят на компютъра. В противен случай той постоянно ще вдига грешки за късо съединение или изгоряла крушка. Тази кутия се захранва с собствен (+) и си има отделен предпазител. При мен на две от колите той се намираше до акумулатора върху самия кабел. Ако няма (+) отзад проверете първо предпазителя. На по-съвременните автомобили има автоматично опознаване за включено ремарке. Тогава светва един символ с теглич на таблото и (+)-а се появява автоматично до кутията.
По-добре млад, здрав, красив и богат отколкото стар, беден, болен и грозен 

-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 01 юни 2022, 12:43
- Местоположение: Велико Търново
- Status: Извън линия
Re: Форд S max букса за ремарке
След разглобяване на почти всички задни кори се оказа че няма захранване + към черната кутия( трейлър модул).
Захранването идва от плюса на розетката в багажника през бърза кабелна връзка,която се окислила.
След смяна на връзката се появиха всички светлини на буксата.
Остава проблема с тласъците при ускорение,но за този проблем очаквам помощ от вас колеги!
Захранването идва от плюса на розетката в багажника през бърза кабелна връзка,която се окислила.
След смяна на връзката се появиха всички светлини на буксата.
Остава проблема с тласъците при ускорение,но за този проблем очаквам помощ от вас колеги!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта